Stel je persoonlijke vraag #38

Nee als ik ooit groter woon hoop ik 'm echt als daybed ergens neer te kunnen zetten en dan kan ik me eens in min of meer op de grond slapen gaan verdiepen haha

1 like

Dat is toch gewoon vleeseter?

28 likes

Zo heb ik het idd ook gedaan. Eet vaak vleesvervangers maar soms ook vlees dus helemaal vega ben ik niet.

3 likes

Yep heb ik ook gestemd, maar beperk het wel tot 2 a 3 keer per week.

Mensen willen vooral even benadrukken dat ze heus niet elke dag vlees eten.

40 likes

Ik vind dat de wereld er over het algemeen niet kutter van is geworden. Want kut is het toch wel altijd. Maar ik merk wel in mijn omgeving dat iedereen wat flexibeler is geworden op heel veel vlakken, zoals thuiswerken, leuke dingen doen en ook gas terug als dat nodig is. Dat gevoel van dat alles altijd maar groots en meeslepend moet zijn dat ik had voor de pandemie is minder en dat voelt voor mij positief.

17 likes

Als je pasta eet doe je er dan vlees of vis door?

• Nooit
  • Altijd
  • Zelden
  • Soms

0 stemmers

Ik vind de lat ook zo laag liggen. Eén keer per week geen vlees, hoe moeilijk is dat. Ik noemde mezelf wel een tijdje flexitarier maar dan at ik het 1 keer in de maand of minder.

5 likes

Ik vind zelf bij pastagerechten het zo makkelijk zonder te maken. Vind niet dat je dan iets mist.

2 likes

Ben wel benieuwd welke dingen hier écht niet onder vallen

1 like

image

schijnbaar heeft chrissy teigen een wenkbrauwhaar transplantatie gedaan omdat ze ook in de 00s te dunne wenkbrauwen had en dat nooit meer terug groeit.
bij deze foto zei men watttt wie is dat??? chrissy dus, met nieuwe wenkbrauwen

10 likes

Haha ja dit. Echt altijd als iemand vraagt of je vegetariër bent en ik zeg ja gaan ze daarna zeggen: oja, ik niet maar ik eet wel maar iets van 3 keer per week vlees want ja toch wel belangrijk om over na te denken blablablablaaaa. Ok who cares haha? Ik ga nu echt niet zeggen meid wat goed want het kan me gewoon echt niet schelen of je 0, 3, of 20 keer per week vlees eet haha.

7 likes

Ik vind 3x per week ook echt niet weinig eigenlijk

29 likes

Nee ik ook niet en juist daarom heb ik geen zin om het aan te horen haha

1 like

Toch vind ik het niet weinig :woman_shrugging:

4 likes

Nee hoor, dat weet ik best. Maar ik kan er ook wat van vinden

7 likes

Haha jazeker, lekker dobberen in de zeester-houding :joy: Vond ik altijd errrrg chill :heart_eyes:

2 likes

Ik heb in mei al een tweede booster gehad, mn moeder vertelde later pas dat daar iets over te doen was qua aanbieden ja/nee maar ik kon gewoon een afspraak maken ervoor (ik ben geen risicogroep oid)

2 likes

Welke middelmatige luxe heb jij aangeschaft/gedaan?
(gebaseerd op dit artikel: Mijn ‘succesvolle’ leven in de middenklasse: de opkomst van ‘middelmatige luxe’ - NRC)

• Een opblaasbad of ander tijdelijk bad
  • Truffelchips
  • Speed boarding bij Easyjet
  • Extra beenruimte in economy class
  • Hotel met een mooie lobby maar krappe kamers
  • Kasjmieren trui van kledingketen
  • Bril van Ace & Tate
  • Fiets van Veloretti
  • Boodschappen bij Stach
  • Meubels van Made .com
  • Kleding van Arket
  • Eten van een gelikte randstedelijke horecaketen dat er op de foto beter uitziet dan dat het smaakt
  • Niks van dit alles

0 stemmers

Eten bij Insta-restaurants stelt altijd teleur.

12 likes