Stel je persoonlijke vraag #38

Ga jij je verwarming aanzetten deze winter of koop je een elektrische kachel?

• Verwarming
  • Elektrisch

0 stemmers

Ik vertrouw mijn verwarming namelijk niet (blokverwarming) en de meters schieten echt de lucht in. Andere bewoners van de flat hebben ook problemen en wegens achterstallig onderhoud zie ik het somber in. Heb liever alles zelf onder ‘controle’ en heb net een fijne verwarming aangeschaft wat 75m2 kan verwarmen.

Edit : Ik ga dit natuurlijk niet de hele dag aanzetten want dan kom je uit op hetzelfde. Maar als het echt niet te doen is met douchen/aankleden vind ik dit een uitkomst

1 like

Ik heb weleens gelezen dat elektrisch verwarmen met een klein kacheltje niet perse voordeliger is dan de kachel aanzetten omdat je alsnog een hoop stroom verbruikt gezien het veel langer duurt om de kamer een beetje op te warmen met een klein ding tegenover de verwarming.

4 likes

Ben van plan de airco meer te gaan gebruiken, maar ook de gewone verwarming zal wel nodig zijn denk ik.

2 likes

Ik heb zojuist mijn post aangepast! Ik wil het niet non stop laten draaien hoor! Het gaat om de “scherpe randjes” er af halen

Ik betrapte mezelf er toevallig vorige week op dat ik er alleen kom om zelf iets positiefs of grappigs te droppen en verder niet echt meelees omdat ik dingen over gebroken nachten etc gewoon heel saai vind om over te lezen en bij 9 van de 10 vragen (hoe dik moet ik mijn kind vandaag kleden) denk ik altijd “weet ik veel, ik doe ook maar wat”. Ik probeer het nu iets beter bij te houden want dat meeleven met elkaar is ook weer iets moois. En heb respect voor alle lieve vrouwen daar die elkaar vragen hoe het nu gaat en elkaar sterkte wensen met dingen, zo attent ben ik helaas online niet.

7 likes

Voor degenen die zich niet zelfverzekerd noemen. Hoe komt dit (voornamelijk) denk je?
Anoniem. (echt)

• Door mijn uiterlijk
  • Door mijn innerlijk
  • Door de maatschappij, heersend beeld in de media etc
  • Door een specifiek persoon of personen
  • Anders
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Heb je wel eens een hele leuke verjaardag gehad? Als volwassene, niet als kind. Vind t vaak echt tegen vallen

• Ja!!! (Vertel!!)
  • Nee niet echt

0 stemmers

Ik vier het vaak samen met een vriendin, dan gaan we ergens met onze vrienden wat eten/drinken. Ik vind dat heel leuk, zo met zijn tweeën

2 likes

Ivm deceptie net

Op een burger hoort

• Wel mayo
  • Geen mayo

0 stemmers

3 likes

Doordat ik op de basis en middelbare school gepest ben. Bij vlagen ben ik zelfverzekerd maar in de basis en dan met name sociale situaties ben ik altijd onzeker geweest.
Ik heb hierdoor ook een (sociale) angststoornis ontwikkeld.

6 likes

Jaa ik vond m’n 30e verjaardag leuk. M’n moeder+zussen hadden een verrassingslunch geregeld. En die avond had ik met vriendinnen een sleepover in het lege huis van een vriendin (die ging de dag erna verhuizen). Zij woonde in R’dam centrum dus daar waren we uit gegaan en dat was echt een leuke avond.

9 likes

De betere vraag: waardoor niet? :clown_face:

8 likes

Een keer, een paar jaar geleden toen ik op het laatste moment toch maar wat vrienden uit had uitgenodigd om te komen eten. Ik had lekker gekookt, sfeer was echt top, perfecte mix aan mensen, er is nog gedanst in de woonkamer en zelfs nog een setje uit ontstaan die avond (later wel weer uit elkaar gegaan)

5 likes

Haha ja ik wilde net zeggen @Acquiesce. Alles bij elkaar en dan nog veel meer :sob:

2 likes

Ik heb altijd leuke verjaardagen :partying_face:

6 likes

Ik associeer hamburgers met ketchup (waarschijnlijk door Wimpy/Popeye)

3 likes

Dit klinkt echt leuk!!

@Banananana wat is het geheim???

Ik word deze winter 30 en de vorige 2 jaar was gewoon bagger door Corona lockdowns dus wil dit jaar het groots vieren maar vrees ook de teleurstelling

1 like

Hm ja ik heb lieve vrienden die weten dat ik mijn verjaardag altijd heel leuk vind dus ook extra moeite doen met ballonnen en slingers etc. En ook weten dat ik het altijd graag wil vieren dus de dag vrijhouden daarvoor. En dan zorg ik dat we wat leuks doen. Naar de parade of ik kook of ik geef een feestje oid

4 likes

Oh klinkt echt leuk en lief dat ze er allemaal zo rekening mee houden.
Ik zit ook een feestje te overwegen dit jaar of miss kan ik het met iemand samen geven, vind het ook altijd wel leuk als vriendengroepen wat gaan mixen enzo

3 likes

Het allerleukste en fijnste aan mijn verjaardag vieren vind ik echt dat mijn vrienden/vriendinnen gemixt bij elkaar komen! De mensen die je liefhebt allemaal bij elkaar haha

5 likes