Haha of de paniek als je ziet dat je een oude post geliket hebt en niet zeker weet of dat ook al een oude like is of dat je dat zojuist per ongeluk hebt gedaan.
Nee je hoort echt dat het binnenin zit.
Ik vind dit een hele goede omschrijving!! Het is een soort heel zacht kraken ofzo. Voel me altijd enorm stijf als ik dat hoor
Hahahaha ja quantum volgens mij deed dat wel eens. En dan echt van jaren geleden. Ik ben soms al angstig om een post van 3 weken geleden te liken laatstaan 3 fuckin jaar. Ik vraag me dan ook af in welke loophole ze zijn beland. En dan bijv in meerdere topics ineens een random like krijgen. Eh okay
Ik stemde eerst nee maar ging het daarna even uitproberen. Ik heb dat ook inderdaad! Opzich niet gek denk ik, maar wel een vreemde gewaarwording haha.
Precies goed omschreven! Ik heb dit ook. Ik kraak mijn nek vrij veel, ben altijd bang dat het daardoor komt. Alsof er door slijtage een soort gruis ontstaat. Maar hopelijk is de realiteit minder eng.
Ik heb recent een mri van mijn hoofd/nek gehad. De neuroloog zei terloops dat ie wel wat zag aan de nek, maar dat dat vaker voorkwam op mijn leeftijd. Ik heb toen niet doorgevraagd omdat ik er met een andere reden (hersenschade uitsluiten) zat, maar vraag me nu nog steeds af wat het was.
Dit zijn zulke klote opmerkingen die kunnen echt blijven hangen
Dat zijn toch je nekwervels? Dat heb ik als ik mijn hoofd beweeg. Weet niet of ik het als zand vind klinken, maar het maakt in ieder geval geluid.
Mij is wel verteld te stoppen met kraken van mijn nek, door de fysio. Kans op hernia wordt dan groter ofzo? In ieder geval, het was echt een tik en ff moeilijk om niet aan over te geven, maar uiteindelijk wel gelukt!
Haha was ik het? Want ik heb op een aantal termen gezocht naast m’n profielnaam om ff wat Posts met te veel info te deleten dus ik zat wel in oude topics, per ongeluk geklikt tijdens het scrollen dan denk ik.
Ik ben hier niet anoniem maar in hele oude Posts deelde ik wel echt te veel details vond ik.
Hoor je gewoon niet je nek kraken?
Ha ja bedoelde jou!
Ik schrik dus altijd wel als iemand een post uit het seks of datetopic van 2018 liket. Of dat nou per ongeluk gebeurde of niet, vaak wis ik daarna die posts meteen :d
Hahaha yyyyyikes sorry als ik een oude sekspost van 4 jaar geleden heb geliked
Het is me iig niet bij gebleven wat erin stond, was vooral bezig met m’n eigen cringy posts heel snel deleten (en als ik dan eenmaal bezig ben vind ik al m’n posts cringe ofc)
Naja 4 jaar geleden? Dit forum kwam ergens in 2018, dus oja idd 4 jaar geleden. Ik wil het ook na 4 jaar maar anoniem. Seems like a lot of work hoe zet je dat uit?
Maak jij gebruk van de FF app?
- Nee
- Ja
- Bestaat dit echt?
0 stemmers
Ja, maar hij doet raar de laatste dagen. Irritant.
Ja, het was echt een heel onverwachts realisatiemoment. Weet ook nog precies waar ik toen liep. Dat heeft me toen echt heel veel geholpen in het verwerkingsproces (ook weer niet zoveel, want twijfel nu jaaaren later alsnog hulp daarvoor te zoeken, lol)
Maar niet van de een op andere dag. Dat is hartstikke fake in films. Duurzame verandering kost tijd.
Heb je laatst ook bij mij gedaan haha
Mss moet ik die post ook verwijderen, zou nu niet meer zoiets posten
Hahaha Oh echt geen idee, wss niet eens gelezen maar fijn dat ik kennelijk allerlei mensen outcreep