Stel je persoonlijke vraag #38

Ja gelukkig maar, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die dat wel naar vinden om te lezen als ze gewoon rustig aan het chillen zijn, opeens een melding krijgen en dan een mean girl, schijnheilig of verheven worden genoemd.

5 likes

Nee toch? Niet door mij in ieder geval.

Edit: Oke misschien kun je “Spill the tea” in de post na mij zo opvatten.

2 likes

Niet helemaal. Er werd gevraagd of je mensen in je hoofd had met een ‘ja/nee’ poll erbij. Niet wie dan precies en of iedereen die personen even wilde noemen.

5 likes

Ja naja, zie het doel er ook niet van in maar heb zoiets van oke, ga je gang. Maar je hebt wel gelijk er zullen ook misschien forummers zijn die het wel klote vinden. Het is natuurlijk wel een verschil of het iemand is die je persoonlijk kent of een vreemde van het internet die je nog nooit irl hebt gesproken/gezien.

2 likes

Ja ik vind dat dus echt geen logisch vervolg en ik vind het gek en eerlijk gezegd fucking kinderachtig :joy:

7 likes

Ik ga denk ik alleen een ‘Dit waren de hoedjes van Prinsjesdag 2022’ artikel lezen na afloop

13 likes

Ben inderdaad wel benieuwd naar alle gekke hoedjes deze keer.

2 likes

Komt er eindelijk wat drama uit stookpolls is het weer niet goed.

22 likes

hiervoor is de negeerfunctie een verademing

1 like

36 likes

Ja eerlijk iedereen zit over elkaar te roddelen in de dms en met zon poll stemmen we allemaal op " Ja ik vind wel eens iemand vervelend"
Maar waarom gaat zeggen wie je vervelend vind dan te ver.

2 likes

Ik dm echt zelden. Heb ik ook geen behoefte aan. Iedereen gebruikt het forum weer op een andere manier. Ik heb bijvoorbeeld ook echt geen behoefte in meetings, of elkaar volgen op social media en dergelijke. Als anderen dat wel willen, lekker doen toch. Zal me dus ook een worst wezen.

7 likes

Heb ik van de moeke mol gehoord.

4 likes

DM je vaak met andere forummers? Niet over dingen als of je iets nog verkoopt of eenmalig als reactie op iets

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nou al 3 roddelaars ontmaskerd dus.

1 like

Oja ik wilde nog reageren op je dm. Ik heb eerlijk gezegd heel vaak de vraag gekregen in mn leven of iemand mn instagram mocht, of klinkt dit nu heel verheven lol. Waarschijnlijk wil die persoon dan zelf graag volgers denk ik altijd. Maar ik wil liever geen social media gebruiken en heb dus nooit instagram gehad en tot nu toe ook niet van plan. Ik voel me daar niet echt prettig bij. Maar ja het is wel logisch als sommige forummers al lang actief zijn je benieuwd bent naar hun instagram oid, heb ik zelf ook wel soms!

1 like

Vind je het oppervlakkig als ‘gift giving’ iemands love language is?

• Nee, dat is mijne
  • Ja/beetje, ookal is dat ook mijne
  • Gewoon nee
  • Gewoon ja
  • Love languages zijn sws bullshit

0 stemmers

1 like

Volg jij ff’ers op social media?

• Ja
  • Nee
  • Ik maak geen gebruik van social media

0 stemmers

Ik geef de cadeautjes dan hĂš. Maar die cadeaus zijn meer kleine geschenkjes dat je aan iemand denkt.

Ik geef bijvoorbeeld aan mijn vader zelfgemaakte jam, omdat hij gek op jam is. Of ik geef een zakje thee aan mijn schoonzus omdat zij een theeleut is. En vaak is het zelfgemaakt wat ik geef.

Ondertussen is het moeilijk om wat voor mij te kopen.

2 likes

Lol, dat je met mensen privé praat betekent niet automatisch dat je roddelt over andere mensen.