Stel je persoonlijke vraag #38

Wat onaardig dat je me zo diep wil beledigen.
Zo had ik je niet ingeschat :sob:

:broken_heart:

2 likes

Zo ik heb even gelezen waar het nou eigenlijk over ging.

Ik vind heel veel forummers gewoon ronduit kut om meerdere bovenstaande redenen

Denk dat ze dat zelf wel weten.
Dat ze mij kut vinden zal me aan mn reet roesten.
Zou ik niet anders van worden. :+1:t2::wave:t2: Toedels.

9 likes

Hahaha oh ja wie was dit ook alweer

2 likes

Ik zag meer van zulke reacties dat het een gok zou zijn waar de trein stilstaat, maar dat is niet zo! Op het spoor zijn van die blauwe bordjes en daar komen de deuren. Maar of dat een tweede of eerste klas gaat zijn weet je dan niet.

3 likes

Oja kamp en logeerpartijtjes… Echt een ramp. Ik dronk vaak idd ook niet meer na x uur, maar zelfs dan ging het soms mis. En idd de schaamte en niks durven zeggen…

@Max jezus echt niet tactisch van diegene:( Vind het al heel wat dat je het durfde af te halen en te wassen.

@Gato het koude beddengoed was ik alweer vergeten, brrr. Zo naar altijd.

Wel fijn dat er herkenning is :heart:

3 likes

@flalamingo

2 likes

Het is Prinsjesdag! Ga jij vanmiddag de troonrede en zaken eromheen kijken?

• Ja, ik ga live kijken
  • Ik kijk het later terug
  • Ik ga niet kijken boeit me 0
  • Ik lees wel wat de hoogtepunten waren
  • Anders
  • Nvt/woon niet in NL

0 stemmers

1 like

Misschien mis ik iets of begrijp ik iets niet helemaal, maar eigenlijk is het toch heel raar dat we nu opeens mensen gaan taggen en noemen waarom we ze kut vinden of niet mogen? Vind het eigenlijk een beetje vreemd.

52 likes

Ik dacht dat Rutte de troonrede schreef tijdens Prinsjesdag? :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik kijk het überhaupt nooit, maar ik irriteer me nu al aan het feit dat we verteld worden dat we er allemaal op achteruitgaan en lastig blabla door iemand die er een half miljoen per jaar op vooruit gaat enkel omdat hij toevallig in een bepaalde familie is geboren.

25 likes

Naja ik denk/hoop dat de meerderheid het echt niks kan schelen hoor. Het zal me een worst wezen. Maar het geeft wel van die egf vibes van vroeger :joy:

1 like

Tuurlijk mƔg het, maar dat betekent niet dat je het moet doen. En ik vind het ook niet iets om te respecteren. Ik vind het bijzonder dat iemand de drang voelt om, terwijl er niet eens om namen gevraagd wordt, even mensen te taggen en af te branden. Wie weet doet het die mensen niks, maar is toch vreemd dat bij de kleinste ingang die er gegeven wordt je gelijk de kans pakt om ff te laten weten wie je oh zo kut vindt en waarom. Niemand vraagt daarom.

3 likes

Ja gelukkig maar, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die dat wel naar vinden om te lezen als ze gewoon rustig aan het chillen zijn, opeens een melding krijgen en dan een mean girl, schijnheilig of verheven worden genoemd.

5 likes

Nee toch? Niet door mij in ieder geval.

Edit: Oke misschien kun je ā€œSpill the teaā€ in de post na mij zo opvatten.

2 likes

Niet helemaal. Er werd gevraagd of je mensen in je hoofd had met een ā€˜ja/nee’ poll erbij. Niet wie dan precies en of iedereen die personen even wilde noemen.

5 likes

Ja naja, zie het doel er ook niet van in maar heb zoiets van oke, ga je gang. Maar je hebt wel gelijk er zullen ook misschien forummers zijn die het wel klote vinden. Het is natuurlijk wel een verschil of het iemand is die je persoonlijk kent of een vreemde van het internet die je nog nooit irl hebt gesproken/gezien.

2 likes

Ja ik vind dat dus echt geen logisch vervolg en ik vind het gek en eerlijk gezegd fucking kinderachtig :joy:

7 likes

Ik ga denk ik alleen een ā€˜Dit waren de hoedjes van Prinsjesdag 2022’ artikel lezen na afloop

13 likes

Ben inderdaad wel benieuwd naar alle gekke hoedjes deze keer.

2 likes

Komt er eindelijk wat drama uit stookpolls is het weer niet goed.

22 likes