Ik was ook niet serieus.
Oh nee ik heb volgens mij van ffāers echt zelden een dm gehad daarover! En als iemand het vraagt vind ik ook geen probleem. Maar blijkbaar is het tegenwoordig nogal vreemd als je geen instagram hebt want bijvoorbeeld collegaās en weeeeetikhet die het vragen. Dan bedenk ik me ik heb al zovaak in mn leven gezegd "ik heb geen instagram ". en ik denk als iemand me ooit weer probeert over te halen om instagram te nemen dat ik misschien veel te veel erop kijk. En het lijkt me zoān gemaakt platform.
Voor degene die instagram hebben, hoevaak kijk jij erop?
- 1 keer per dag
- Een paar keer per dag
- Wekelijks
- Minder dan wekelijks
0 stemmers
Ja dat vind ik ook. Kreeg dus vandaag opeens een pakketje van mijn vriend, was het cornflakes uit Spanje. Heeft hij onthouden dat altijd als ik in Spanje was ik die probeerde te vinden omdat ik het zo lekker vond⦠en nu heeft ie ze ergens gevonden en besteld. vond k zo lief, gewoon dat soort kleine dingetjes zijn echt mijn love language. En idd ik doe dat ook altijd voor anderen, altijd kadootjes halen.
Nou het gaat denk ik om het woordje vaak. Want tussen de nee stemmers zie ik wel een aantal mensen die wel eens mn dm in zijn geslide
Ja ik las wel eens dat mensen zelf niet eens wisten welke forummer bij welk insta account hoorde. Ik kan soms alleen op een open instagram account kijken maar het lijkt mij niet leuk random mensen te volgen toch. Ik zou iig dan wel willen weten wie het is.
SCHIJNHEILIG ALERT
Ja ik had dit ook wel heel snel daarmee toen er op een gegeven moment accounts werden uitgewisseld haha.
@Lula erger nog, ik volg ook nog iemand die kunsthistoricus is die op het forum postte maar volgens mij niet meer, maar ze post heel vaak leuke weetjes en personen in haar stories. Naar mijn gevoel postte jij ook niet veel op instagram destijdsā¦
Zou jij zonder instagram kunnen?
- Ik zou echt moeten afkicken en verdrietig zijn
- Ja geen enkel probleem
- Even wennen maar het zou wel lukken na een weekje
- Anders
0 stemmers
Je kunt ook niet roddelen in dmās
Prive kan ik wel zonder, ik heb ook geen prive account. Maar voor mijn werk zou ik niet zonder kunnen.
Te vaak
Ik zie dit inderdaad meer als gift giving. Attent zijn en details onthouden en daarop gebaseerd een cadeautje kopen.
Niet het random kopen van een 18k armband en andere dure producten.
Nee precies. Ik bedoel dat is ook leuk daar niet van maar echt dit soort kleine dingen waaruit blijkt dat iemand echt luistert/aandacht heeft/dingen herinnert en moeite ervoor doet verwarmt mijn hart echt
Dit zeggen mensen heel vaak, ik heb vloggers dit ook weleens horen zeggen. Maar sorry, ik geloof dit niet. Het HOEFT niet online. Sterker nog, het is veel makkelijker en veiliger om het offline te doen. Prima dat je een tijdlijn van je leven wilt. Maar dat is niet de reden waarom je fotoās of videoās online zet.
Ik zou niet weten waarover en kan niet 1 op 1 praten
Er is wel een wisselwerking tussen beiden. Ik schreef vroeger intensief in een dagboek. Nadat ik daarmee gestopt ben, ben ik meer online gaan delen. Ik denk dat mensen in het algemeen behoefte hebben om hun ervaringen te delen en ik vind het ook leuk om door mān eigen feed te scrollen puur om herinneringen op te halen. Maar daarnaast interpreteert ons brein likes en reacties ook als een beloning dus je hebt zeker een punt, het hoeft inderdaad niet online.
Ja. Uiteindelijk is alles op social media gewoon egostrelerij. En dat is prima, daar hebben we allemaal weleens behoefte aan.
GroepsDMs tellen ook toch?