Ik ben vrijwel direct naar FF gegaan, maar was ook lid van WTF.
Ik lurkte toen met grote teugen
Nou als iemand Mein Kampf of Atlas shrugged in de boekenkast heeft staan, zou ik dat wel zorgwekkend vinden.
Ik had early bird tickets voor ff.
Ik ben afgeknapt op mijn fysiotherapeut toen ik in zijn boekenkast een boek zag met als titel âvaccin vrijâ (of iets in die geest).
Ik ben nogal minimalistisch ingesteld en zal echt niet snel een boek kopen. Heb een bibliotheek-abonnement. Als ik toch eens een boek heb, geef ik het waarschijnlijk weg zodra ik het gelezen heb.
Een woonomgeving kan me eigenlijk niet leeg genoeg zijn. Wij hebben geen tv, geen fotoâs, geen boeken en geen rondslingerende voorwerpen in de woonkamer. Mensen mogen gerust judgen over het ontbreken van een boekenkast en denken dat wij nooit iets lezen of kijken . Maar dat vind ik dan weer een beetje oppervlakkig haha.
Als ik iets pretentieus vind in deze wereld is dat iemand denkt het recht te hebben om af te knappen op iemands boekenkast. Sjongejonge zeg.
Heb jij een boekenkast?
- Ja
- Nee
0 stemmers
atlas shrugged of mijn kampf dat escaleert wel snel
Nou als er een boek van Thierry Baudet ofzo in staat dan ben ik wel een beetje afgeknapt ja, jij niet dan?
Ik vind absoluut niet dat iedereen hoogstaande literatuur moet lezen ofzo hoor. Maar als ik kasten vol zweverige zelfhulp/boeken van Thierry Baudet & Jordan Peterson oid zie staan weet ik in ieder geval wel zeker dat wij elkaars types niet zijn.
En als ze naast elkaar op de plank staan, moet je wegrennen
Wat is meer jouw smaak qua boekenkast?
- Een boekenkast
- Plankjes
- Witte kast/planken
- Bruine kast/planken
- Zwarte kast/planken
- Georganiseerd op kleur/rainbow
- Georganiseerd op genre
- Alle boeken recht naast elkaar
- Een aantal boeken speels gepositioneerd
- Geen frummeltjes in de kast
- Frummeltjes in de kast (plantjes, kaarsjes, whatever)
0 stemmers
Ik vond de boekenkast van mn ouders zo fake en lelijk. Die werden allemaal naar de zolder gebracht. Je gaat toen geen random boekenkast in je woonkamer zetten, houd dat lekker prive. Dus de hele zolder van mn ouders ligt vol met zogenaamd slimme ongelezen boeken. Ja tuurlijk. Het zijn er echt belachelijk veel. Bleh.
Ik kan niet stemmen want gewoon nee, ik knap niet snel af op mensen.
Omg wij waren echt cute! Ik was 13 jaar en 1.45 cm toen ik op egf kwam. Still here. Het ging ook nergens over. Zo schattig en onschuldig.
Wauw die op 1 na laatste naam is echt pp2g tijdperk stylo.
Idd kan mezelf niet vinden
Ik zie dat ik in âHet naar welk nieuw forum ga jij ZONDER OMG reactiesâ al braaf heb gecommit aan het âfeminaforumâ
Bestaat die andere eigenlijk nog? Ben vergeten hoe die heette.
Edit ; oh laatmaar al gevonden
Womentalk, en nee draait niet meer geloof ik