Stel je persoonlijke vraag #38

atlas shrugged of mijn kampf dat escaleert wel snel

4 likes

Nou als er een boek van Thierry Baudet ofzo in staat dan ben ik wel een beetje afgeknapt ja, jij niet dan?

5 likes

Ik vind absoluut niet dat iedereen hoogstaande literatuur moet lezen ofzo hoor. Maar als ik kasten vol zweverige zelfhulp/boeken van Thierry Baudet & Jordan Peterson oid zie staan weet ik in ieder geval wel zeker dat wij elkaars types niet zijn.

39 likes

En als ze naast elkaar op de plank staan, moet je wegrennen

Wat is meer jouw smaak qua boekenkast?

• Een boekenkast
  • Plankjes
  • Witte kast/planken
  • Bruine kast/planken
  • Zwarte kast/planken
  • Georganiseerd op kleur/rainbow
  • Georganiseerd op genre
  • Alle boeken recht naast elkaar
  • Een aantal boeken speels gepositioneerd
  • Geen frummeltjes in de kast
  • Frummeltjes in de kast (plantjes, kaarsjes, whatever)

0 stemmers

Ik vond de boekenkast van mn ouders zo fake en lelijk. Die werden allemaal naar de zolder gebracht. Je gaat toen geen random boekenkast in je woonkamer zetten, houd dat lekker prive. Dus de hele zolder van mn ouders ligt vol met zogenaamd slimme ongelezen boeken. Ja tuurlijk. Het zijn er echt belachelijk veel. Bleh.

2 likes

Ik kan niet stemmen want gewoon nee, ik knap niet snel af op mensen.

3 likes

Omg wij waren echt cute! Ik was 13 jaar en 1.45 cm toen ik op egf kwam. Still here. Het ging ook nergens over. Zo schattig en onschuldig.

8 likes

Wauw die op 1 na laatste naam is echt pp2g tijdperk stylo.

2 likes

Idd kan mezelf niet vinden :sob:

2 likes

Ik zie dat ik in “Het naar welk nieuw forum ga jij ZONDER OMG reacties” al braaf heb gecommit aan het ‘feminaforum’

18 likes

Bestaat die andere eigenlijk nog? Ben vergeten hoe die heette.

Edit ; oh laatmaar al gevonden :stuck_out_tongue:

Womentalk, en nee draait niet meer geloof ik

3 likes

Ken jij nog

“10 tekens”

• Nee geen idee wat je bedoelt
  • Ja

0 stemmers

Liefde en Relaties toen & nu :joy:

90 likes

Dit was jij zeker hè @Soy.peor :stuck_out_tongue:

6 likes

Ja echt om alles werd een nieuw topic aangemaakt. Elke dag 20 nieuwe onzin topics. Maar er waren wel minder echt van die zeikerds. Maargoed wat wil je ook met een forum vol pubers. Ik vind het hilarisch. Ik ben ermee opgegroeid. Die likes enzo konden toen ook in het begin nog lang niet hoor. Dat was echt in 2006 ofzo?

4 likes

Wat een nostalgie! EGF raised me. Begon met forummen toen iedereen leuke plaatjes in z’n handtekening had staan. Het is echt zo’n groot deel van m’n leven realiseer ik me, ik zit inmiddels langer op het forum dan de tijd daarvoor heeft geduurd.
Ik vind het zo schattig dat we samen ouder zijn geworden :pleading_face:

28 likes

Georganiseerd op taal en dan op achternaam van de auteur

4 likes

https://web.archive.org/web/20050801000000*/http://forum.ellegirl.nl/

Het allereerste forum was ook wel mooi. Hier waren we nog de echte broekjes in 2005. Het is huilen dat dit 17 jaar geleden is. Het ging over celebs en buitenschoolse activiteiten.

3 likes