Stel je persoonlijke vraag #38

Ken jij nog

“10 tekens”

• Nee geen idee wat je bedoelt
  • Ja

0 stemmers

Liefde en Relaties toen & nu :joy:

90 likes

Dit was jij zeker hè @Soy.peor :stuck_out_tongue:

6 likes

Ja echt om alles werd een nieuw topic aangemaakt. Elke dag 20 nieuwe onzin topics. Maar er waren wel minder echt van die zeikerds. Maargoed wat wil je ook met een forum vol pubers. Ik vind het hilarisch. Ik ben ermee opgegroeid. Die likes enzo konden toen ook in het begin nog lang niet hoor. Dat was echt in 2006 ofzo?

4 likes

Wat een nostalgie! EGF raised me. Begon met forummen toen iedereen leuke plaatjes in z’n handtekening had staan. Het is echt zo’n groot deel van m’n leven realiseer ik me, ik zit inmiddels langer op het forum dan de tijd daarvoor heeft geduurd.
Ik vind het zo schattig dat we samen ouder zijn geworden :pleading_face:

28 likes

Georganiseerd op taal en dan op achternaam van de auteur

4 likes

https://web.archive.org/web/20050801000000*/http://forum.ellegirl.nl/

Het allereerste forum was ook wel mooi. Hier waren we nog de echte broekjes in 2005. Het is huilen dat dit 17 jaar geleden is. Het ging over celebs en buitenschoolse activiteiten.

3 likes

Kijk dit is toch prachtig. Zat jij al op dit forum? Fiy dit is 2007.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Lol, ik zie een topictitel: “BOeke kafte,?”
En nu zijn mensen geïrriteerd als een topictitel qua schrijfstijl niet overeenkomt met andere topictitels.
We zijn van ver gekomen…

15 likes

Ja ik maakte ook echt 1000 isketch topics. WIE WIL MEEDOEN?!?!

5 likes

Tering ik weet nog bijna precies die volgorde ook.

2 likes

Er was toch ook een forummer die een relatie kreeg met Guuzzz?? Wie was dat ookweer?

3 likes

Darjeeling ofzo toch

4 likes

Zouden ze nog samen zijn? :smirk:

Zij had in dat laatste biechtentopic gepost, volgens mij niet. Je kan het nog teruglezen

2 likes

Wanneer was dat? Ben echt nieuwsgierig :nerd_face:

2 likes

Ergens in dit topic

5 likes

Ohhh ik zie zoveel users waarvan ik nu denk “O jaaaa”. Onder welke namen zullen zij hier nu zitten :yum:

8 likes

Ik kan hier echt een beetje sentimenteel van worden. Vind het zo tof dat EGF/FF al zo lang in mijn leven is en om het opgroeien inderdaad te zien in de verschillende topics. Ik had toen never nooit gedacht dat ‘we’ ooit over kinderen zouden gaan praten in de tijd van GSUS en fornarina broeken.

7 likes

WACHTEN!!!

3 likes