Was ff vergeten dat er ook nog allemaal chicks in bed hebben gelegen bij Kasper, en vast ook wel bij Kars en Seluisxhja (hebben we nog meer mannen gehad?). Damn we gingen wel laag toen. Soort Boer zoekt vrouw maar dan dat een paar honderd chicks op een internetforum om zeer subpar dick gingen concurreren. En als toegift coke per post opgestuurd kregen
Mijn naam ook niet, maar ik herinner me nog van een poll ooit dat wij dan ook bijna hetzelfde heten
In mijn beleving waren mannen op het forum wel een soort spannende bijzonderheid wat ze aantrekkelijk maakte en waardoor mensen wel een beetje zich zaten in te likken bij ze
Ik kwam op het forum terecht via fashionfinds. Dus ik ging in mijn oude mail opzoeken vanaf wanneer ik mails had van fashionfinds en toen kwam ik deze parel tegen van iemand die zelf bedrukte.
En het wordt nog beter want ze stuurde ook een preview van de designs
In de meeste smartphones kun je nu ook gewoon personen toevoegen die gebeld kunnen worden in nood. Ik heb mijn partner en ouders bijvoorbeeld, daar staat een sterretje achter hun naam en kunnen mensen ook bellen zonder de telefoon te ontgrendelen.
En rundeeprunwild
In mijn hoofd 4-ever rundee prun wild
Er was toch ook een gast die iets van italian ofzo heette
Jaaaa dat was Kars idd.
Zou jij het erg vinden als het Koningshuis afgeschaft wordt?
- Ja
- Nee boeit me 0
- Weet niet
0 stemmers
weg met de koning
Ik moet wel verhuizen maar yolo
En anoniem
- Ja
- Gedeeltelijk
- Nee
0 stemmers
Graag zelfs
Heb je hulp van je ouders of andere familieleden gehad bij het kopen of huren van je woning? Hoeft niet perse je huidige woning te zijn, gewoon ooit in je leven
- Ja
- Nee
0 stemmers
Edit: dit staat los van de financiële onafhankelijkheid discussie, ben gewoon nieuwsgierig
Ik zou het liever ook niet structureel willen maar helaas is de realiteit dat ik het anders niet red. Dus ja…
Maar het gaat om dit moment neem ik aan?
Je kan bijv. 10 jaar geleden al een schenking van je ouders hebben gehad oid.
Blijft dat dan van toepassing vind jij?
Ook nope want student, thuiswonend, fulltime stage met minimale vergoeding, weinig kunnen werken bij bijbaan en niet willen lenen bij duo = skeer as fuck
Deze vraag zegt toch niet zoveel over nu financieel onafhankelijk zijn? Mijn ouders hebben 13 jaar geleden een keer 750 euro voor voor mn antikraakhuisje gedekt, zodat ik snel weg kon bij m’n ex, maar dat heeft echt niets meer te maken met hoe ik nu zit.