Stel je persoonlijke vraag #38

Verder over haar

Is jullie haar ook meestal aan één kant goed en aan de andere kant kut?

• Nee ik heb top haar
  • Nee alles zit kut
  • Ja!! Dan zit links mooi en hangt rechts een beetje sad te hangen

0 stemmers

Ik heb een kruin bij m’n middenscheiding en daardoor een inham aan de ene kant, dus meestal zit één kant dan van yayyy volume en de andere kant gewoon plat.

2 likes

Bij mij is het mijn gezicht dat aan een kant niet goed zit waardoor ik mijn haar toch vaak dezelfde kant op draag zodat dat niet zo opvalt.

4 likes

Ik was altijd ook een van deze gelukkigen, maar sinds ik een pony heb moet ik wel echt föhnen want anders ontstaat er een fenomeen wat mijn vriend ‘de piratenhoed’ noemt, waarbij de zijkanten van mijn pony omhoog krullen in exact deze vorm

image

43 likes

Club mate :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb geen top haar maar een airwrap

5 likes

Ik zit dus echt te azen op zo’n airwrap en ben er heilig van overtuigd dat het me een leven gaat brengen waarin ik er altijd verzorgd en alsof ik mijn leven op orde heb uit zie. Hoe bevalt hij je?

2 likes

Ik raad 'm iedereen aan
Ik heb lang haar dus heb ook speciaal die met langere opzetstukken genomen
Heb hem sinds januari en gebruik hem iedere keer nadat ik m’n haar was (om de 3 dagen ongeveer) dan blijft het meestal ook 3 dagen zitten, ik gebruik de ronde opzetstukken (breed of iets minder breed net waar ik zin in heb) om een beetje golven erin te maken
Heb het idee dat het ook beter voor m’n haar is dan de krultang

3 likes

Heb jij wel eens moeten huilen door je werk?

• Ja, door een situatie met collega’s/leidinggevende
  • Ja, door de werkdruk
  • Ja, doordat ik een fout had gemaakt
  • Ja, door een situatie met klanten/cliënten/externen
  • Ja, door een andere reden
  • Nee dit is nooit gebeurd

0 stemmers

1 like

Maar wel thuis (was tijdens thuiswerken gelukkig), nooit op kantoor. En was huilen van woede haha

2 likes

Hormonale moeders die aan de lijn zitten schreeuwen dat ze een klacht hebben, hebben mij wel eens aan het janken gekregen.

No offence naar alle moeders hier, maar dat zijn echt de vreselijkste klanten.

7 likes

Damn ik huil echt veel

11 likes

Ik word helemaal gestoord van een collega dus daarom heb ik vandaag nog gejankt. En ik heb een mental breakdown mooi bijgehouden in het PhD topic in februari, gelukkig kreeg ik daar toen steun :heart:. Krijg alweer buikpijn als ik er aan denk haha

Edit: overigens heb ik ook gejankt terwijl ik inkopen voor de vrijdagmiddagborrel aan het doen was toen ik m’n mail even checkte en zag dat het geaccepteerd was, dus dat was van blijdschap en opluchting

6 likes

Ik had een keer heel lang gewerkt aan een project en dat zou een mooie afsluiting hebben en toen werd het vanaf bovenaf zonder reden afgekapt. Toen heb ik ff gehuild op de wc :’)

1 like

Ik vind je verhaal herkenbaar, maar zie dit echt als een sectorprobleem. Ik vind het namelijk wél problematisch dat mensen naar 3 dagen gaan, om alsnog 4 dagen te werken (wat je beschrijft en ik enorm veel zie gebeuren). Daardoor blijft de werkdruk veel te hoog, worden mensen onderbetaald en is het voor mensen voor wie deeltijd werken financieel niet haalbaar is, slopend en onaantrekkelijk om in deze sectoren te blijven. Hoop echt dat dat ooit nog eens gaat veranderen.

5 likes

Ik heb echt ontelbaar vaak moeten huilen op mijn vorige werk haha. Soms kwam ik binnen en dan zag ik mijn bureau en dan was ik al aan het janken. Verder ben ik heel normaal!!

5 likes

Wow! Had je zoveel stress? Heftig

Ik jank over het algemeen te weinig vind ik juist. Zou best gezond zijn, want vaak blijft zo’n gevoel dan alleen maar hangen. Maar heb het nog nooit op werk gedaan

2 likes

Ja heel veel dus dat was niet zo’n gezonde periode. Maar ik werk er nu gelukkig niet meer!

1 like

Bij elke werkgever al wel eens moeten janken om allerlei uiteenlopende redenen

8 likes

Hahah ik heb de laatste weken van vorige schooljaar alleen maar gejankt. En ook een keer door een fucking achterlijke ouder die echt alle grenzen voorbij ging en daar nooit sorry voor gezegd heeft. Toen heb ik met een collega zn LinkedIn opgezocht en keihard uitgelachen. En nu elke keer als ik m zie kan ik alleen maar denken aan die kut LinkedIn en wat voor zielig ventje hij is

11 likes

Hahaha dit was bij mij ook de reden. Echt kut dat je niet gewoon flink tekeer kan gaan tegen die ene domme collega/klant.

3 likes