Bij mij is het mijn gezicht dat aan een kant niet goed zit waardoor ik mijn haar toch vaak dezelfde kant op draag zodat dat niet zo opvalt.
Ik was altijd ook een van deze gelukkigen, maar sinds ik een pony heb moet ik wel echt föhnen want anders ontstaat er een fenomeen wat mijn vriend âde piratenhoedâ noemt, waarbij de zijkanten van mijn pony omhoog krullen in exact deze vorm
Club mate
Ik heb geen top haar maar een airwrap
Ik zit dus echt te azen op zoân airwrap en ben er heilig van overtuigd dat het me een leven gaat brengen waarin ik er altijd verzorgd en alsof ik mijn leven op orde heb uit zie. Hoe bevalt hij je?
Ik raad 'm iedereen aan
Ik heb lang haar dus heb ook speciaal die met langere opzetstukken genomen
Heb hem sinds januari en gebruik hem iedere keer nadat ik mân haar was (om de 3 dagen ongeveer) dan blijft het meestal ook 3 dagen zitten, ik gebruik de ronde opzetstukken (breed of iets minder breed net waar ik zin in heb) om een beetje golven erin te maken
Heb het idee dat het ook beter voor mân haar is dan de krultang
Heb jij wel eens moeten huilen door je werk?
- Ja, door een situatie met collegaâs/leidinggevende
- Ja, door de werkdruk
- Ja, doordat ik een fout had gemaakt
- Ja, door een situatie met klanten/cliënten/externen
- Ja, door een andere reden
- Nee dit is nooit gebeurd
0 stemmers
Maar wel thuis (was tijdens thuiswerken gelukkig), nooit op kantoor. En was huilen van woede haha
Hormonale moeders die aan de lijn zitten schreeuwen dat ze een klacht hebben, hebben mij wel eens aan het janken gekregen.
No offence naar alle moeders hier, maar dat zijn echt de vreselijkste klanten.
Damn ik huil echt veel
Ik word helemaal gestoord van een collega dus daarom heb ik vandaag nog gejankt. En ik heb een mental breakdown mooi bijgehouden in het PhD topic in februari, gelukkig kreeg ik daar toen steun . Krijg alweer buikpijn als ik er aan denk haha
Edit: overigens heb ik ook gejankt terwijl ik inkopen voor de vrijdagmiddagborrel aan het doen was toen ik mân mail even checkte en zag dat het geaccepteerd was, dus dat was van blijdschap en opluchting
Ik vind je verhaal herkenbaar, maar zie dit echt als een sectorprobleem. Ik vind het namelijk wél problematisch dat mensen naar 3 dagen gaan, om alsnog 4 dagen te werken (wat je beschrijft en ik enorm veel zie gebeuren). Daardoor blijft de werkdruk veel te hoog, worden mensen onderbetaald en is het voor mensen voor wie deeltijd werken financieel niet haalbaar is, slopend en onaantrekkelijk om in deze sectoren te blijven. Hoop echt dat dat ooit nog eens gaat veranderen.
Ik heb echt ontelbaar vaak moeten huilen op mijn vorige werk haha. Soms kwam ik binnen en dan zag ik mijn bureau en dan was ik al aan het janken. Verder ben ik heel normaal!!
Wow! Had je zoveel stress? Heftig
Ik jank over het algemeen te weinig vind ik juist. Zou best gezond zijn, want vaak blijft zoân gevoel dan alleen maar hangen. Maar heb het nog nooit op werk gedaan
Ja heel veel dus dat was niet zoân gezonde periode. Maar ik werk er nu gelukkig niet meer!
Bij elke werkgever al wel eens moeten janken om allerlei uiteenlopende redenen
Hahah ik heb de laatste weken van vorige schooljaar alleen maar gejankt. En ook een keer door een fucking achterlijke ouder die echt alle grenzen voorbij ging en daar nooit sorry voor gezegd heeft. Toen heb ik met een collega zn LinkedIn opgezocht en keihard uitgelachen. En nu elke keer als ik m zie kan ik alleen maar denken aan die kut LinkedIn en wat voor zielig ventje hij is
Hahaha dit was bij mij ook de reden. Echt kut dat je niet gewoon flink tekeer kan gaan tegen die ene domme collega/klant.
Mijn huidige teamleider heeft me al 3x laten janken. . Gelukkig ben ik binnenkort weg.
Hoe zit het met je nagels?
- Ik laat (bijna) altijd een manicure doen met acryl, biab etc
- Ik laat (bijna) altijd een manicure doen met alleen normale nagellak
- Ik lak ze (bijna) altijd zelf
- Ik neem af en toe een manicure
- Ik lak ze af en toe zelf
- Ik neem zowat nooit een manicure/lak ze zowat nooit zelf
0 stemmers