Stel je persoonlijke vraag #38

Mijn huidige teamleider heeft me al 3x laten janken. . :clap:t4: Gelukkig ben ik binnenkort weg. :clap:t4:

7 likes

Hoe zit het met je nagels?

• Ik laat (bijna) altijd een manicure doen met acryl, biab etc
  • Ik laat (bijna) altijd een manicure doen met alleen normale nagellak
  • Ik lak ze (bijna) altijd zelf
  • Ik neem af en toe een manicure
  • Ik lak ze af en toe zelf
  • Ik neem zowat nooit een manicure/lak ze zowat nooit zelf

0 stemmers

haha deze poll was wel een vloek precies, nog nooit meegemaakt en toen kwam mijn baas even grommelen en de boodschap brengen dat ik hem eigenlijk teveel kost voor het werk dat er momenteel is.

4 likes

Zelfde als jij. Kan ook helemaal niet tegen blote nagels

5 likes

Kleedt jij je makkelijk om in bijzijn van anderen?

• Ja, bij iedereen
  • Ja, bij vrienden/bekenden
  • Nee, eigenlijk niet

0 stemmers

Douche jij makkelijk in bijzijn van anderen?

• Ja, bij iedereen
  • Ja, bij vrienden/bekenden
  • Nee,eigenlijk niet

0 stemmers

Mis hier de optie ‘ja, bij onbekenden’. Want ik vind naaktstranden prima en in de sauna 0 problemen om me volledig uit te kleden en te douchen naast onbekenden, maar juist bij bekenden heb ik daar meer moeite mee. Ik zou ook niet met vrienden naar de sauna willen bijv., terwijl genoeg mensen dat wel regelmatig doen. Dus doe mij juist maar onbekenden!

13 likes

Douche jij wel eens samen met je partner?

• Vaak
  • Soms
  • Af en toe
  • Nooit
  • Nvt

0 stemmers

Snap je punt, niet zo snel bij stil gestaan.

2 likes

Wow veel ja-stemmers.

Ik een keer van woede om m’n baas die zo boos op mij was waardoor het bijna leek alsof hij mij ging slaan hahaha achteraf moet ik er zo om lachen.

En door een klant die ik had beloofd smorgens op weg naar m’n werk iets hij haar in de brievenbus te doen. Was op de route maar ik kon het toch niet vinden. Heel lang gezocht maar het lukte me gewoon niet. Ik was ook voor het eerst met de auto naar m’n werk (na 13x afrijden :grin:) dus allemaal nog spannend en superfrustrerend, ik moest keren en weetikhetallemaal. Ik gaf het op en toen ik eindelijk op m’n werk kwam hing dat mens aan de lijn om me uit te schelden dat ik m’n belofte niet na was gekomen.
Ik had zó erg mijn best gedaan :disappointed_relieved:ik kreeg haar dat niet uitgelegd maar toen de tranen kwamen begreep ze het geloof ik wel. Schaamde me dood.

2 likes

Vaak = Bijna iedere dag.

4 likes

Daar ben ik dus ook een beetje bang voor.

12 likes

Nessie Ladle

• Heb ik wel eens gekregen
  • Heb ik wel eens gegeven
  • Heb ik voor mezelf gekocht
  • Vind ik leuk
  • Vind ik niet leuk
  • Heb ik nog nooit gezien
  • Niets van dit alles

0 stemmers

Sorry voor iedereen die al gestemd had, hij moest natuurlijk multiple choice zijn

1 like

Tongzoenen is vooral ook heel lekker :tongue:

12 likes

Nu valt het nog mee, na de feestdagen wanneer de dagen nog steeds kort, donker en koud zijn begint de somberheid pas.

Ik heb deze en om de een of andere reden gebruik ik die nooit? Er stond op dat je het niet mocht gebruiken bij felgekleurde voedingsmiddelen zoals bv tomatensoep wegens verkleuring, en daarom is 'ie ergens achterin de kast beland :smiley:

Arme Nessie!
Gewoon gaan gebruiken hoor, achterin de kast heb je er toch ook niets aan.

Ik had trouwens niet verwacht dat 35% hem nog nooit gezien had, dacht dat deze echt ontzettend bekend was

3 likes

Echt he, binnenkort verhuis ik dus ik moet sowieso mijn kasten leegmaken, en nadien ga ik hem sowieso gebruiken. Er bestaat ook een versie van om losse thee in te doen :face_holding_back_tears:

4 likes

Ohh met de nieuwe gasprijzen douchen we eigenlijk nooit meer samen! Ben in mn eentje zoveel sneller klaar. Jammer, want was wel altijd gezellig (of sexy)

2 likes

Haha oké dit klinkt heel stom, maar laatst had ik een jong gezin die een nieuw bed wilde kopen voor hun dochter van 6. Ik gaf ze advies over een matras, maar ze konden zelfs een van de goedkopere matrassen niet betalen dus vroegen of ik nog een goedkopere optie had. Het brak echt m’n hart want het waren zulke warme ouders, kinderen waren ook heel erg bescheiden en op dat moment had ik even zo’n hekel aan de wereld. Heb op het moment zelf echt m’n tranen moeten wegslikken. Ik was een paar dagen later bij m’n ouders en toen kwam het ter sprake, zat ik daar te huilen :skull: Ik weet niet, soms overvalt het onrecht je gewoon.

49 likes

Ben jij ooit zwart geschminkt als Piet(je)

• Jup
  • Nee
  • Nee ik werd “geschminkt” met echt roet

0 stemmers

En heb je jezelf ooit zo geschminkt?

• Jup
  • Nope
  • Wel roetvegen aangebracht

0 stemmers