Stel je persoonlijke vraag #38

Oh toevallig ik ook!

5 likes

Toen deden we het samen toen ik later zei dat het niet oké was. Ook omdat ik als enige geen pruik hoefde want ik had al pietenhaar toen waren mensen later nog zo van ja je hebt er zelf ook aan meegedaan. Hallo later dacht ik nee is niet oké en op dat moment eigenlijk ook al vanwege de opmerking over mijn haar.

7 likes

Naja dit jaar welgeteld 2 keer, maar heb op nooit gestemd. En de laatste keer deed ie ineens vol de douchekop op mn haren (wel onbewust) en ik had mn haar 2 dagen geleden gewassen. Zo kut. :face_with_spiral_eyes:

1 like

Idd om te huilen. En zelfs bij een ruime douche met 2 douchekoppen vind ik het ook niet aantrekkelijker worden (heb ik nu niet meer overigens) om de reden van @Era
Ik wil gewoon ff met rust worden gelaten en mn eigen ding doen. Het liefst zou ik nog de badkamer op slot doen maar dat zou wel vreemd zijn want ik heb de wc niet in de badkamer.9

4 likes

Oh ik doe gerust de deur op slot en dan zeg ik tegen mijn vriend dat ik even ‘functioneel’ wil douchen. Gaan we een andere keer weer ‘gezellig’ douchen.

10 likes

Omdat je dan al je adventskalenders hebt uitgepakt?

2 likes

Ja tot kerst vind ik t prima maar na de 24ste ben ik er wel klaar mee.
(Vorig jaar heb ik mn kalender in 1 dag uitgepakt ik hoop dat ik t nu iets langer volhoud.)

3 likes

Waarom zou dat vreemd zijn? Ik woon in mijn eentje en doe ook de deur op slot met douchen :joy:

Anderen maken er een sticker van

5 likes

Kwijnen in zelfmedelijden

afbeelding

14 likes
5 likes

Ligt eraan of ik gewoon lillek ben of dat ik mezelf dik/vadsig vind

1 like

Dan vind ik het niet vreemd, stel er komt een inbreker scheelt weer een deur :rofl: maar anders vind ik het net lijken alsof mn vriend niet zn eigen badkamer in mag komen terwijl je er niet naar de wc kan. Dus dan zou ik de badkamer op slot doen omdat hij me niet mag zien douchen, zo vind ik het dan overkomen. Maar het is meer dat ik gewoon ff dan alleen wil zijn.

Ga jij vnv oranje kijken?

• Yes
  • Nee
  • Mayb
  • Ik ben Belg en ga RD kijken

0 stemmers

3 likes

Hopelijk val ik niet in slaap want spectaculair is het niet vaak en jeeee wat een tijdstip weer :older_woman:t2:

2 likes

Oranje begint morgen pas aan het WK.

(Ja mijn oranje is volleybal)

6 likes

Veel leuker indd :heart_eyes:

2 likes

Wordt het uitgezonden op tv? Ik kon er pas niets over vinden en love volleybal kijken :heart:

2 likes

Vast geen volledige wedstrijden, want volleybal is niet populair genoeg. En nu het team ook niet meer zo succesvol is als een paar jaar geleden, en dus geen kanshebber is op medailles, gok ik dat er weinig van wordt uitgezonden.

1 like

Hahaha ik heb 1 keer zo’n mooie ‘expectation-reality’ meme gemaakt van een vriend na een dronken avond. Lag heeelemaal in een deuk in m’n bed ‘s nachts. Bij expectation had ik dan een amateurmodellenfoto van toen ie jong was (en waarvan ie spijt heeft dat wij ‘m hebben) en bij reality echt een superlelijke dronken foto van hem

15 likes