Ziggo zendt het uit.
Maar zelf heb ik een world volleybal abbo. Dus vanaf morgen zit ik voor de app!
Ja op Ziggo Sport en die heb ik niet
Edit: ik ontdek net dat ik het wel heb! Ik dacht dat dat een betaalde zender was. Ik heb weekend invulling!
Kom er door deze poll pas achter dat ze spelen
Ik dacht door deze poll dat ik gemist had dat het (nog verwerpelijker dan gebruikelijke) WK in Qatar al was begonnen, maar dat is pas in november blijkbaar
Voor de mensen met een partner:
De eetgeluiden van mijn partner:
- Klinkt mij als muziek in de oren
- Ik hoor het wel maar stoor me er niet aan
- Trek ik de ene keer beter dan de andere keer
- Vind ik lastig om aan te moeten horen
- Ik eet het liefst altijd met tv aan of koptelefoon op
- Nvt want heb geen partner of mijn partner eet niet
0 stemmers
Ik heb vooral moeite met als ie een appel eet. Maar dat heb ik bij iedereen die dat doet.
Stoor ik me aan als we toch al wat onenigheid hadden haha, dan kan ik weinig hebben. Maar anders niet eigenlijk.
Haha ik hoor zijn eetgeluiden eigenlijk nooit want kan me hier niks bij voorstellen nu. En we eten bijna iedere dag samen
Same. En als we chips eten ofzo dan hoor ik vooral mezelf kauwen denk ik
Oh ik wilde dit eigenlijk niet vragen en ook anoniem:
Ga jij liever niet met het OV als het donker is?
- Maakt me niet uit
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind je het eng om alleen in het donker te fietsen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als ik een bus die een keer in het uur gaat zou moeten nemen in een of ander gat in de middle of nowhere zou ik het wsl niet zo chill vinden, maar waar ik woon ga ik elk moment van de dag/nacht met een gerust hart met het OV.
Edit: voor fietsen geld hetzelfde. Niet langs een of ander polderweggetje in het niets, maar in de stad waar leven is geen probleem
Ik zeg voor de grap wel eens dat hij eet als Lily van himym: How i met your mother Lily chewing - YouTube
Maar ik heb er meestal geen last van
Nee maar ik woon in een stad. En buiten de stad fiets ik altijd met (mannelijke) vrienden samen als het donker is.
Zou het wel eng vinden in m’n eentje tussen Heerenveen en Leeuwarden ofzo.
Oke ,laten we het nu voor eens en altijd duidelijlk maken. Er wonen daar geen mensen. @SpeedOfSound wil dit misschien bevestigen.
Dan kun je er toch wel fietsen?
Kan jij met een zachte g praten?
- Ja dat kan ik
- Dat kan ik niet
- Ja dat kan met ik moeite
0 stemmers
Sorry ik dacht altijd dat je dat vertelde. Je vertelde everover vandaar. En je had er veel dieren.
Ik woon in de stad dus daar vind ik door het donker fietsen niet eng. In het donker lopen daarentegen wel veel sneller op sommige plekken, dan voel ik me echt ineens super kwetsbaar. Dat vergeet ik alleen meestal weer en als ik dan later weer ergens loop in het donker waar ik normaal prima fiets dan kan ik toch ineens weer de zenuwen krijgen en vraag ik me af waarom ik het zo’n goed idee vond om te gaan lopen
Vind jij het ook zo’n lekker gevoel om met een epilator je beenharen te verwijderen?
- Ja echt heerlijk
- Er is echt iets mis met je
0 stemmers