Stel je persoonlijke vraag #38

wtf

6 likes

Ik word altijd helemaal blij als er echt veel haren zijn om eruit te laten trekken :sob: En daarna heb ik van die rode stippen op m’n benen.

2 likes

Je beenhaar epileren is gewoon een moderne martelmethode :confounded:

4 likes

Oh ja heerlijk! Vooral als er nog zo’n ā€œratsā€ geluid bij zit :grin:

2 likes

Enige dat ik kan :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik zou niet weten hoe anders, zelfs na 20 jaar boven de rivieren was het nog steeds heel duidelijk dat ik uit het zuiden kom

2 likes

Stel, je moet een belangrijk gesprek voeren met iemand (huisarts/sollicitant/nieuwe werkgever/ makelaar/jurist etc) maar! Toevallig herken je hem of haar van tv. Die persoon was namelijk net toevallig de dag daarvoor bij meester Frank Viser op tv te zien. Kan jij die persoon dan 100% serieus nemen?

• Ja
  • Nee
  • Ligt aan de situatie

0 stemmers

Wat gebeurt er als jij een hele fles wijn in je eentje drinkt

• Kotsen
  • Doe mij er nog maar een
  • Dan ben ik een beetje aangeschoten
  • Dan ben ik dronken
  • Ik drink daarna nog meer
  • Ik heb een fikse kater
  • Ik heb de dag erna nergens last van
  • Ik drink nooit een fles wijn op
  • Dit is voor mij precies de goede hoeveelheid
  • Ligt aan de druif
  • Ik drink geen wijn
  • Ik drink niet
  • Ik ben speciaal en wil nog iets anders zeggen

0 stemmers

1 like

Flink aangeschoten mits ik de hele avond heb en kater tenzij ik na elk glas wijn herinner om een glas water te drinken.

Maar als ik de wijn in een kort tijdsbestek, zoals een diner van 1,5 uur, zou moeten drinken zou ik niet meer geheel chique zijn aka wel lichtelijk dronken maar niet straalkacheltjelam.

15 likes

Kun je nog even op ik ben speciaal stemmen voor de accuraatheid van de poll?

25 likes

ik drink nog meer als in: ik vind het dan een goed idee om schnaps te gaan drinken. echt een vet goed idee :thumbsup:

7 likes

Ze hebben een bekende van me wel eens ingeschakeld als deskundige ( een dierenarts). Hij is heel goed in z’n vak dus niks mis mee. Maar als je er als partij zit zou ik er toch wat van vinden denk ik. Wij willen er op werk in ieder geval nooit aan mee werken (worden wel eens benaderd).

4 likes

Ligt aan het tempo!! Belangrijke factor

5 likes

Gebruik jij wel eens droogshampoo?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Zelden
  • Af en toe

0 stemmers

En als iemand nog een fijne weet toevallig?

3 likes

Maar zelf nog niet de fijnste gevonden. Ze doen allemaal wel hun werk, en laten geen waas achter op mijn donkere haar maar waaaarom zijn ze stuk voor stuk zo heftig geparfumeerd?? En dan ook nog zo een goedkoop parfummetje. Ik wil gewoon wat volume bij de aanzet/ beetje vettige aanzet aanpakken. Niemand heeft daar zo een geur voor nodig.

9 likes

Ik heb het toevallig vanochtend na een lange tijd weer gebruikt. En die geur was zo vies EN liet een waas achter. Blijkbaar ooit bij de DM gekocht maar die heb ik direct daarna weggegooid. Heel bloemig wc verfrisser achtig.

Welke gebruik je die geen waas achterlaat?

Ik heb die roze-oranje bus van L’oreal en die laat geen waas achter maar ruikt inderdaad wel wat zoetig. Heb daar zelf geen problemen mee dus wellicht een tip.

3 likes

Elke dag, zelfs als ik m’n haren net gewassen heb. Valt gewoon veel mooier bij mij dan. Ik gebruik altijd die van Batiste, maar de geur doet me wel echt denken aan die old school Vogue deo. Dus als iemand een goed alternatief heeft, hit me up. Die van Andrelon doet het iig niet voor mij.

2 likes

Ik gebruik altijd die van Batiste voor extra volume, werkt als een tiet. Laat wel een waas achter, maar als je goed je haar uitschudt zie je daar niks van.

2 likes

Ik gebruik deze, doe altijd een shitload op m’n haar, in een knot en ga er mee slapen en de volgende dag heb je haar alsof het net gewassen is zonder witte waas of heftige geur.

14 likes