Je haar gaat er wel echt vies van aan voelen, bij mij dan.
Voor volume is dat poeder van @grace inderdaad top, tegen vet haar gebruik ik gewoon talkpoeder
Oja dit merk is sowieso wel goed! Het leek vanochtend net of ik grijs was. Ik gebruik het trouwens alleen tegen vet haar. Denk dat ik deze ga proberen.
Ik vind die van Aveda heel fijn. Is ook geen spuitbus, maar een busje poeder waar een pufje uitkomt als je erin knijpt. Kan je veel gecontroleerder doseren. En hij geeft niet zo’n ranzig plakkerig gevoel.
Oh goeiemorgen, ik zie dat we bijna dezelfde aanraden haha
Ik heb hem bij m’n kapper gekocht, maar volgens mij heeft Douglas hem ook online.
Thanks!
Colab big volume doet z’n naam eer aan
Doe je daar dan ook langer mee? Want bij mij stopt een bus droogshampoo heel snel met werken, dan lijkt er alleen nog ‘nat’ uit te komen ofzo
Ik vind het wel veel moeilijker te verdelen. Heb een losse poeder van Redken en die werkt prima en heb ook wel eens een flesje zoals die van Aveda gehad, maar het is toch veel lastiger dan een spuitbus helaas. Je doet er wel langer mee ja.
Ik heb toevallig een andere van Colab die ik wel fijn vind, haal ik altijd bij DM. Wel heel snel op bij mij.
Door badkamerenovatie van twee weken nu heel vaak Gebruik nu die van Hema, vind ik tot nu toe een van de betere en heeft ook geen hele heftige geur.
Haha lief maar het beste vind ik Davines uit jouw land Italie! En ook de biosilk heeft Davines een veeel fijnere variant van voor bijv. Mensen met kroeshaar etc. Wel prijzig. Maar ik vind het zoooveel beter dan biosilk. Het wordt niet zo vettig. Bij europees haar zou ik niet direct aanraden, als je zegmaar glad stijl haar hebt.
Ja je doet er wel langer mee, maar hij gaat wel minder goed puffen na een poosje. Moet je wat vaker schudden voor hij weer fatsoenlijk puft.
Lust jij stroopwafels?:
- Ja, ik vind ze ontzettend lekker
- Mwa, kan er mee door
- Nee, geef mijn portie maar aan fikkie
0 stemmers
Project X, was jij erbij?
- Ja
- Nee
- Eh wat?
0 stemmers
Ik voel me nu zo oud, het is blijkbaar al 10 jaar geleden. Ik weet nog als de dag van gisteren hoe zo’n happening dat was
Volgens mij is dit wel een typisch NL ding, ik heb volgens mij in het buitenland niet vaak iemand etend zien lopen?
Het is niet ordinair maar ik HAAT het wel