Stel je persoonlijke vraag #38

Ik ben een beetje verbaasd dat ik de enige ben die dit vind. Ik denk bijna dat ik ordinair een andere betekenis toedicht dan de rest? In het dagelijks leven denk ik er overigens precies niks van als ik iemand dat zie doen, gaat meer om nu ik er door de poll over nadenk.

1 like

Nee ik vond t wel onhandig. Want of alles valt of ik stik ergens in

6 likes

Ik vind lopend eten heerlijk nonchalant

3 likes

Ja dat ik het wel iets voor het plebs vind ofzo, ook omdat ik er wel bepaald eten bij in mijn hoofd heb. In elk geval niet iets wat ik een chique iemand zie doen. Ben zelf ook plebs hoor ik doe dit ook gewoon haha.

Edit: ik zie nu dat vandale zegt minderwaardig/platvloers. Dat vind ik in elk geval niet dus ik pas mijn stem toch maar aan haha

1 like

Ik keek het wel live mee op tv. Ik vond het zo erg voor dat meisje die het op fb had geplaatst!

7 likes

Ja door indoctrinatie, maar ik doe het alsnog wel gewoon; met “je bent toch geen paard” in m’n moeder’s stem non-stop in m’n hoofd.

6 likes

Same. Ik werkte toen vlakbij station Groningen en we zijn eerder gesloten omdat we vreesden voor een boze menigte. Thuis op Noord nog gezien hoe ze in het raamkozijn stonden bij een vriend van me (op één hoog aan de buitenkant?!). Bizar dat dat alweer tien jaar terug is hahaha.

6 likes

Denk je dat jij goed gaat genieten van je bejaarde jaren?

• Ja kijk er actief naar uit
  • Ja ik ga dat rocken maar geniet nog even van mijn (relatieve) jeugd
  • Nee lijkt me afgrijselijk
  • Nee ik ben dan al dood denk ik
  • Mwah misschien valt het me mee

0 stemmers

4 likes

Aan de ene kant hoop ik dat m’n vrienden dan nog leven en we allemaal een goed pensioen hebben en nog allemaal dingen kunnen doen, aan de andere kant hou ik er ook rekening mee dat ik in een bejaardentehuis kan zitten en me elke dag kapot verveel. Wil geen kinderen en ben enigs kind dus familie is er tegen die tijd niet meer.

4 likes

Ik haat het ook en vooral als het dan in groot gezelschap is zoals teambuildingsdagen bijvoorbeeld. 99% van mijn aandacht gaat dan naar een gesprek voeren en met de resterende 1% procent moet ik mezelf zien te voeden zonder te knoeien en zonder met mn mond vol te praten. Als er dan ook geen statafels zijn weet ik helemaal zeker dat er meer eten op mijn kleding/op de grond eindigt dan in mn mond.

7 likes

Ik voel me juist altijd een succesful adult van kijk mij met m’n drukke leven ik eet ff snel en ren door naar mijn volgende afspraak!
Al is dat voornamelijk omdat ik niet werk denk ik en het nooit druk heb :joy:

2 likes

Ik hoop echt dat ik hetzelfde leven als m’n oma ga krijgen. Ze is nog niet echt bejaard, maar wel iets van 80 geloof ik en ze heeft echt nog een vet actief leven. Ze heeft elke dag wel wat. Dan gaat ze naar de breiclub, dan naar de filmclub, dan weer een stadswandeling met de ouderenclub.

3 likes

Ik denk vooral lekker pessimistisch dat de wereld dan zo’n teringbende is dat het leven niet meer genieten gaat kunnen zijn :grimacing:

14 likes

Iemand viert z’n verjaardag vanavond, je bent mondeling uitgenodigd en weet de starttijd niet. Het is geen groot dansfeest oid, gewoon bij iemand thuis. Iemand appen om de tijd na te vragen is geen optie in deze situatie en niet gaan ook niet. Hoelaat ben je present op de fissa?

• Eerder dan 20u
  • Rond 20u
  • Ong 20:30u
  • Tegen 21u
  • Alles na 21u

0 stemmers

1 like

Oh ja goh daarom had ik specifiek bijgezet dat het geen optie was

6 likes

Je wordt afgeluisterd door de aivd

34 likes

Je weet het nooit met feestjes

Zou gewoon 19.00 gaan. Geen zin om te wachten tot ik eindelijk kan gaan.

1 like

Heh ik snap niet waarom dit geen optie is haha
gewoon even een check in wanneer de host bezoek verwacht zodat je niet te vroeg of te laat bent

2 likes

Ik word samen met m’n man grey nomad in AustraliĂ«. Dus daar heb ik wel zin in. Ik hoop ook fit en gezellig te blijven maar ik word vast lichtelijk racistisch en anti-alles dat ik niet ken zoals alle andere 65±ers die ik ken.

3 likes