Kan toch prima? Je hebt het nummer van die persoon niet en deze heeeft geen socials, je hebt zelf geen telefoon/batterij is leeg en geen oplader en kan daardoor niet appen ofzo.
Volgens mij ging het erom dat niet gaan altijd een optie is, of begrijp ik het nou verkeerd?
Bij Shaar wel maar Solee verwijst in haar post toch specifiek naar inchecken met de host om te vragen hoe laat het begint? Of lees ik raar haha?
Oh ja, dat idd wel, maar de oorspronkelijke reactie niet, dus de hele discussie over iemand al dan niet kunnen bereiken snap ik niet helemaal, was niet zozeer op alleen jouw reactie gericht.
Als je naar iemands verjaardag gaat van wie je het nummer niet hebt lijkt niet gaan me sowieso een uitstekende optie, dan ken je die persoon dus niet eens goed
Aaah op die manier. Ja wel mee eens ook.
Welke stad is het leukste om bij (veel) regen te bezoeken met een vriendin? Maandag heb ik een dag verlof maar het wordt blijkbaar kutweer, andere dag is geen optie tips of alternatieven welkom
- Rotterdam
- Breda
- Maastricht
0 stemmers
Misschien de mall in leidschendam? Dat is overdekt
Kende ik niet (belg), dankje voor de tip!
Is misschien niet echt gezellig en sfeervol maar het is net nieuw, veel winkels en leuke kraampjes met snacks. Cookie dough, fruit in chocolade enz. En een foodcourt.
Joh echt 50% van de vragen hier zijn hypothetische vragen dus boeien. Je kan de host niet bereiken dus wat doe je.
Ik snap deze poll niet, dus sommige mensen vinden het ordinair als je staand iets eet? Bijv streetfood een loempia of ijsje etc? Of als je iets op het station koopt, en al lopend naar perron eet etc Nooit bij stil gestaan
Waar kan ik me aanmelden?
Volgens mij hebben veel mensen een te rooskleurig beeld van een verpleeghuis, dat je daar gezellig zit te chillen met je andere oude homies. Alleen het probleem is dat je daar pas terecht komt als het thuis écht niet meer gaat, ook niet met bijv. 2x per dag thuiszorg. Dus dat houdt in dat je of lichamelijk heel veel zorg nodig hebt of geestelijk erg slecht bent. Of beide.
Maaaar, ik ben er wel achter wat ik zou willen als ik toch nog leef dan en nog geld over heb: een particulier verzorgingshuis. Daar mag iedereen komen wonen, als je maar genoeg betaald (en als je er niet té slecht aan toe bent want dan moet je alsnog naar een verpleeghuis). Kreeg er echt een beetje een studentenhuis vibe bij, maar dan luxe! Je hebt je eigen appartement of studio maar dan met huishoudelijke verzorging, gezamelijke maaltijden worden gekookt, er worden activiteiten georganiseerd. En op een locatie waar ik was was er ook gewoon elke middag een borrel
Edit: omg deze heeft een wijnkelder Residentie Haarlem - Rosorum
Ja dit is de droom toch… Maar het is wel redelijk aan de prijs
Nja ik kan toch geen huis kopen, dus misschien kan in plaats daarvan sparen zodat ik daar kan wonen
Hahaha de eerste paar keren doen ook wel echt veel pijn, maar ik doe het nu ongeveer 12 jaar en het voelt nu best aangenaam.
Ik ging er vanuit dat je ook echt hebt deelgenomen eraan, aka echt erbij
Ik ben hier toevallig binnen geweest vlak voor ze open gingen - heb de wijnkelder toen echter niet gezien - en ik was echt onder de indruk. Alles was al af en ingericht en echt zooo mooi en sjiek haha. Maar ja wel paar duizend euro per maand inderdaad dus niet voor mij weggelegd als ik later oud ben helaas :’)
Ik zie nu pas dat dit in het oude hoofdgebouw van de Deo zit, het ziekenhuis waarin ik geboren ben ik ga kijken of ik alvast voor over 40 jaar kan reserveren
Kijk jij Bellator?
- Ja!
- Nee, maar weet wel wat het is
- ??? wat
0 stemmers
Het is een MMA fightevent en legend Melvin Manhoef (46) heeft z’n laatste gevecht vanavond, hij stopt