Stel je persoonlijke vraag #38

• Gezellie! Ik ga meedoen!
  • Hmmm ik twijfel
  • Nee dank je! Dan maar lekker arm blijven.
  • Ik mag niet meedoen, want ik speak no Engels

0 stemmers

1 like

Dat klinkt heel leuk, maar in feite gaat dan iedereen om je heen dood en zit je te wachten tot je zelf aan de beurt bent. Zo was het voor mijn oma en nu voor mijn stiefopa helemaal nu zij dood is. En wat hij ook mist is mensen om echt een inhoudelijk gesprek mee te voeren, daar is blijkbaar niemand meer in geĂŻnteresseerd.
Absoluut heel veel beter dan een verzorgingstehuis hoor met etentjes en lezingen en allerlei bijeenkomsten, maar alsnog een triest eindstation.

Het rosa spier huis voor kunstenaars en zangers is ook zoiets maar daarvoor moet je getalenteerd zijn. Daar zitten echt mensen die hebben samengewerkt met Dali en in alle grote musicals hebben gespeeld. Ik hoop dat ik ooit nog een doorbraak heb in mijn leven en dan ga ik daar zitten.

5 likes

Ik bedoelde het idd zoals bunnyslippers zegt! Of je er fysiek bij was.

2 likes

Post jij dagelijks op het forum?

• Ja
  • Over het algemeen wel
  • Nee meer om de dag
  • Nee meer wekelijks
  • Nee meer maandelijks
  • Nee minder dan dat

0 stemmers

4 likes

Ik ben daar ook geboren :joy: Weet niet of je er als kind in de buurt hebt gewoond en herinneringen hebt, maar alles is veranderd daar. Het ziekenhuis is gesloopt en daar staat nu een nieuwbouwwijk met veel te grote dure yuppenhuizen.

1 like

Het jaar heeft nog 100 dagen

• Nog zo veel :scream:
  • Ja dat had ik wel zo’n beetje ingeschat
  • Nog zo weinig :scream:

0 stemmers

1 like

Ik was totaal in shock toen ze bij de tandarts m’n volgende afspraak voor over een half jaar gingen inplannen en dat eind maart 2023 bleek te zijn??? Ik dacht dat dit jaar nog wel een half jaar duurde

5 likes

Mijn huisarts adviseert zelf ook dat niet te doen.

2 likes

Ja, dan drijven ze beter, toch? En gaat de schaal dus niet stuk. Of is dat een fabeltje?

1 like

Haha nee, dat is waar, maar ik bedoelde meer als ze gaan koken. Ik denk wel verschil te merken, maar misschien is het een placebo-effect.

1 like

Ik heb gewoon een hekel aan om naar de huisarts te gaan. Je gaat er nooit voor je lol er heen.

Eerder omdat ik altijd alles uitstel en ook omdat je alleen tussen een bepaald tijdstip kan bellen. Wat ik natuurlijk ook altijd vergeet.

5 likes

Vind jij het leuk als er een ‘toepasselijke’ afsluiter onder een mail/brief staat?
Dus bijv. ‘met sportieve groet’ van de tennisclub of ‘met warme groet’ van de sauna etc

• Ja dit vind ik wel grappig!
  • Ik sta hier neutraal tegenover
  • Dit vind ik stom

0 stemmers

2 likes

Ik kan niet echt iets bedenken wat je zou kunnen uitstellen, misschien een verdachte moedervlek maar eigenlijk toch ook weer niet? Snap’m niet geloof ik.

Hahaha warme groet van de sauna :joy:. Die sportieve vind ik wel stom.
Vrolijke groet van een Cliniclown stichting ofzo vind ik bijvoorbeeld ook leuk.

3 likes

Mijn assistente zegt bij bijna alles kijk het maar een weekje aan en neem paracetamol :sweat_smile: niet alleen bij mij, maar veel van mijn vrienden zitten daar ook en die hebben deze ervaring ook. Maar dat zegt ze dan aan de telefoon

1 like

Dan vind ik dat de schrijver teveel marketingcursussen heeft gevolgd.
Ik ga toch ook niet op een condoleance kaart met gecrepeerde groet schrijven.

12 likes

Ik stel al een jaar uit dat m’n huid weer zo slecht is nu na m’n zwangerschap. Ik vind nu om puistjes naar de huisarts gaan gewoon niet zo nodig, dus ga ik niet.

Ik kan eigenlijk alle extra moeite die mensen in de aanhef of afsluiting van berichten steken waarderen. En juist van die verschrikkelijk kleffe, gezochte of misplaatste varianten vind ik altijd wel vermakelijk.

3 likes