Bij ons is dat de enige manier om een schaal omhoog te gaan qua salaris (zonder een andere functie te gaan doen dus). Als je je werk super goed doet en verder niets extra’s doet blijf je gewoon in dezelfde schaal zitten als je collega die hun werk ‘normaal’ doet of misschien zelfs slechter dan normaal doet. Maar zodra je je salarisverhoging hebt gehad en die extra dingen die je deed zijn afgerond kun je daarna natuurlijk gewoon normaal je werk doen en niks extra’s meer doen, dus eigenlijk slaat het nergens op. Het is wel wat ik heb gedaan
sinds ik in een hogere schaal zit heb ik ook zoiets van doei, ik ga niet meer zomaar extra dingen oppakken die niet bij m’n functie horen. Maar dat is ook omdat ik er in het algemeen een beetje klaar mee ben hier
Ja eigenlijk zoals op het nieuws; overal etalages kapot, stenen uit de straten gehaald enzo. En in optocht het centrum in met andere ramptoeristen
voelde spannend en beetje gênant om daar te lopen haha
Ik probeer dit wel te doen. Ik had eerst bijv werkmail op mijn telefoon en reageerde ook buiten werktijd. Maar ik werk er al bijna een jaar tegen minimumloon dus voor wie doe ik dat? Nu is die mail eraf en dat scheelt echt al veel
I know right, net als voetenbadjes ik vind water overal echt heerlijk ![]()
Wat vind jij irritanter?
- Mensen met een strikte mening over echt alles
- Mensen die extreem genuanceerd praten
- Ik vind niets irritant
0 stemmers
Ik ben volgens mij zelf bij 9 van de 10 onderwerpen heel genuanceerd maar vind dat bij anderen weer irritant
vooral als je even lekker wil roddelen en de ander speelt de hele tijd advocaat van de duivel.
Ja!! Of hele epistels met ‘maar aan de andere kant’, hoooo ik vroeg je niet om een opstel maar probeerde een gesprek te voeren ![]()
Op veel werkplekken verwachten ze dat je doet wat er van je verwacht wordt maar eigenlijk nog meer. Ik doe gewoon wat er van me gevraagd en niet meer op deze werkplek. ![]()
Toen ik dit net schreef had ik een ex-collega in gedachten en nu bedenk ik me ineens dat zij ook heel vaak “ja én nee” antwoordt op een vraag ![]()
Ik heb een huisgenoot die bij elk gesprek een heel uitreksel geeft aan disclaimers en uitzonderingen. Die wil 1 ding zeggen en praat dan 10 minuten en aan het einde weet ik eigenlijk nog niet wat hij wilde zeggen ![]()
Het is de Rapotec Rapowash en die heb je in verschillende uitvoeringen (met/zonder föhn bijvoorbeeld haha). Maar er waren best veel douche-wc’s in het assortiment van alle saniwinkels, denk dat je het dus steeds meer gaat zien!
Ik vind het irrotat dat ieder normaal ding tegenwoordig een trens met titel moet zijn. Dit is gewoon je werkbalans waarborgen. Voelt in beetje als hetzelfde straat als ‘the great resignation’.
Na het tandenpoetsen
- Spoel ik mijn mond meteen goed
- Laat ik de tandpasta nog even ‘inwerken’
- Iets ertussenin
0 stemmers
Twix
- Lekker
- Mwah
- Nee bedankt
0 stemmers
Snickers
- Lekker
- Mwah
- Nee bedankt
0 stemmers
Bounty
- Lekker
- Mwah
- Nee bedankt
0 stemmers
Maar dan wel een Bounty puur.
Na het tandenpoetsen
- Heb ik dorst
- Heb ik geen dorst
0 stemmers
Echt irritant ik heb altijd dorst na het tandenpoetsen en daardoor moet ik er in de nacht weer altijd uit om te plassen.
Denk dat niemand het zou accepteren als ik zou afsluiten met “warme groet” ![]()
Ik vond dat echt saai en te lang duren altijd haha
Ja ik stond daar ook echt altijd van “jaaaahaaaaaaa boeie, schiet nou maar op”
In de ochtend laat ik het inwerken en 's avonds spoel ik meteen goed zodat ik daarna kan stoken.