Stel je persoonlijke vraag #38

Het is de Rapotec Rapowash en die heb je in verschillende uitvoeringen (met/zonder föhn bijvoorbeeld haha). Maar er waren best veel douche-wc’s in het assortiment van alle saniwinkels, denk dat je het dus steeds meer gaat zien!

1 like

Ik vind het irrotat dat ieder normaal ding tegenwoordig een trens met titel moet zijn. Dit is gewoon je werkbalans waarborgen. Voelt in beetje als hetzelfde straat als ‘the great resignation’.

4 likes

Na het tandenpoetsen

• Spoel ik mijn mond meteen goed
  • Laat ik de tandpasta nog even ‘inwerken’
  • Iets ertussenin

0 stemmers

5 likes

Twix

• Lekker
  • Mwah
  • Nee bedankt

0 stemmers

Snickers

• Lekker
  • Mwah
  • Nee bedankt

0 stemmers

Bounty

• Lekker
  • Mwah
  • Nee bedankt

0 stemmers

1 like

Maar dan wel een Bounty puur.

7 likes

Na het tandenpoetsen

• Heb ik dorst
  • Heb ik geen dorst

0 stemmers

Echt irritant ik heb altijd dorst na het tandenpoetsen en daardoor moet ik er in de nacht weer altijd uit om te plassen.

2 likes

Denk dat niemand het zou accepteren als ik zou afsluiten met “warme groet” :joy:

45 likes

Ik vond dat echt saai en te lang duren altijd haha

39 likes

Ja ik stond daar ook echt altijd van “jaaaahaaaaaaa boeie, schiet nou maar op”

14 likes

In de ochtend laat ik het inwerken en 's avonds spoel ik meteen goed zodat ik daarna kan stoken.

1 like

Ik heb van mijn tandarts geleerd nooit je mond te spoelen na het poetsen. Gewoon uitspugen en klaar!

15 likes

Ik kan dat verhaal nooit echt volgen. Bij de Baron ook niet. Ik zie het maar als een sfeermaker dan dat ik het echt moet snappen.

6 likes

Nou ik heb het net geprobeerd met een vraag waar ik morgen even de HA voor wilde bellen want ben echt heel beroerd. Zegt die vrouw : Okeeee, ik zou gewoon even de huisarts bellen morgen.

Ja handig dit :joy::joy:

2 likes

Gatverdamme. :confounded:

4 likes

Ik was een tijdje terug in het Sprookjesbos (wat een ouwe meuk trouwens) en ik vraag me nu af hoeveel kinderen een trauma hebben van de spiegel van Sneeuwwitje. Vond dat best heftig voor kleine kinderen :joy:

1 like

Hoezo?
Het is niet dat je schuimbekkend vol tandpasta de badkamer weer uit loopt.

5 likes

Ik vind die aanwezige smaak dan zo smerig. Brrrr :confounded::confounded:
Misschien ook omdat ik gewoon gewend ben om mn mond altijd te spoelen hoor, dat ik niet beter weet maar ik zou het echt niet in mn mond kunnen laten zitten nu. Vind dat echt een heel naar gevoel en smaak. Te heftig.

6 likes

En ik weet dit niet beter. :relaxed:
Het is dat de werkzame stoffen in tandpasta langer in je mond blijven en zijn werk kunnen doen.

Maar spoelen met water is niet direct slecht ofzo.

8 likes

Ik had dit ook toen mijn tandarts een jaar geleden opeens vroeg “je spoelt toch niet na met water hè na het poetsen?”

Had er echt nog nooit van gehoord en werd ook een beetje naar van het idee, maar ben het toch gaan proberen en het viel heel erg mee! Nu vind ik het bijna niet meer fris om daarna nog met water te spoelen.

4 likes

Ik poets altijd onder de douche dus er loopt dan nog wel genoeg water langs mn mond