Ik heb van één break up heel lang een soort sluimerend verdrietig gevoel gehad.
Na 4 jaar zijn we toen toch weer samengekomen en we zijn inmiddels alweer 7 jaar samen.
Ik heb van één break up heel lang een soort sluimerend verdrietig gevoel gehad.
Na 4 jaar zijn we toen toch weer samengekomen en we zijn inmiddels alweer 7 jaar samen.
Als we in de Efteling zijn gaan mijn broetje en ik gaan daar ook naar binnen omdat we dan een weddenschap houden hoe snel het eerste kind gaat huilen. We zjn ook hele slechte mensen (af en toe)
Doe jij soms ook dingen niet omdat je jezelf daar op kan oordelen?
Ik kan soms bijvoorbeeld sommige dingen niet doen omdat ik mezelf dan omg. Bijvoorbeeld : Een dagboekje bijhouden, me verdiepen in de bijbel etc. Soms zou ik het wel willen maar ik vind er te veel van om het dan te doen ofzo. Heel stom.
0 stemmers
Ja, maar heb mn antwoord wel gebaseerd op mijn huidige situatie die maar 4 uur scheelt met fulltime. Vind mijn werk momenteel echt leuk, dus zou het niet erg vinden om weer naar 40u te gaan.
Supersaai en duurt veel te lang en ik realiseer me nu pas dat t eng gevonden kan worden. Ik dacht altijd pls shut up zodat we kunnen beginnen
Ik zag dat net iemand in de stad doen heel appart.
Goh ik zag gister een man met twee dunne wandelstokken, van die sportieve, en ik snap nu pas dat hij nordic aan het walken was.
Ik hoop dat er een revival van nordic walking komt en dat Lidewij Edelkoort dat dan gaat duiden.
Nou ik zeg niet ‘goh, je moet over jezelf oordelen’ ik vraag ‘goh, zijn er ook andere mensen die dat doen’ Het is niet dat het leuk is ofzo hoor.
Okey voor eens en altijd, weet jij of je vitamine d gekort hebt?
0 stemmers
Ik had zon vitamine d tekort dat het op andere manieren moest worden opgelost.
Denk jij dat je vitamine D tekort hebt?
0 stemmers
Eigenlijk officieel niet meer, want ik slik jaarrond er nu pillen voor. Moet trouwens bijna iedereen met een kleurtje en ook als je kleurloos bent trouwens met een kantoorbaan en verder amper buiten komt.
Klorane
En dichtbij Den Haag, voor de sfeer
0 stemmers
Beter haal je mn foto weg
Ruustaaagh pale princess
Zo wit dat ze transparant is
Nou ik dacht dat ik nog een beetje een kleurtje van de zomer had, maar het ‘ja je ziet wel wat bleek!’ seizoen is alweer ruimschoots geopend helaas
Ik heb geen agenda voor werk, mijn meetings zijn altijd op dezelfde dagen en wanneer ik moet werken zet ik gewoon in mn telefoon
Haha ja je moet het allemaal heel correct inpakken. Kortgezegt, ik moet wel wat vitamine D slikken. En ik denk dat dat voor mensen die dat ook doen zich fijner voelen! Maar ik druf dus niet te zeggen dat het aan pigment ligt
Want dat weet ik nig stedes niet