Stel je persoonlijke vraag #38

Niet echt spijt van een break up, maar ik heb ooit iemand na één date afgekapt, maar als ik hem nu zie denk ik echt: why blush, WHY?! Zo’n knappe man en was ook nog eens vet lief :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb 2 relaties gehad waarvan ik bij 1 (inmiddels ook 7 jaar geleden) denk ja prima dat het uit is, want dit ging op langere termijn toch nooit werken. Maar ja, dat wist ik al vanaf het moment dat ik erin stapte haha. Andere relatie is pas een halfjaar over, dus echt geen flauw idee. Ik voel alleen maar numbness (sorry ik weet ff geen beter woord) als ik eraan denk, dus kan er geen oordeel over geven.

Niet zelf spijt, maar ik ben wel eens boos geweest dat mijn ex het had uitgemaakt, omdat we na de break juist nog dichter tot elkaar zijn gekomen en zulke goede gesprekken hebben gehad. Maar die gesprekken hadden we vast niet gehad als het niet uit was gegaan en daarnaast had het op langer termijn toch nooit gewerkt. :sweat_smile:

1 like

Ik heb van één break up heel lang een soort sluimerend verdrietig gevoel gehad.

Na 4 jaar zijn we toen toch weer samengekomen en we zijn inmiddels alweer 7 jaar samen.

14 likes

Als we in de Efteling zijn gaan mijn broetje en ik gaan daar ook naar binnen omdat we dan een weddenschap houden hoe snel het eerste kind gaat huilen. We zjn ook hele slechte mensen (af en toe) :innocent:

4 likes

Doe jij soms ook dingen niet omdat je jezelf daar op kan oordelen?

Ik kan soms bijvoorbeeld sommige dingen niet doen omdat ik mezelf dan omg. Bijvoorbeeld : Een dagboekje bijhouden, me verdiepen in de bijbel etc. Soms zou ik het wel willen maar ik vind er te veel van om het dan te doen ofzo. Heel stom.

• Ja
  • Nee
  • Heel raar dit

0 stemmers

1 like

Ja, maar heb mn antwoord wel gebaseerd op mijn huidige situatie die maar 4 uur scheelt met fulltime. Vind mijn werk momenteel echt leuk, dus zou het niet erg vinden om weer naar 40u te gaan.

3 likes

Supersaai en duurt veel te lang en ik realiseer me nu pas dat t eng gevonden kan worden. Ik dacht altijd pls shut up zodat we kunnen beginnen :weary:

1 like

Ik zag dat net iemand in de stad doen heel appart.

1 like

Goh ik zag gister een man met twee dunne wandelstokken, van die sportieve, en ik snap nu pas dat hij nordic aan het walken was.

Ik hoop dat er een revival van nordic walking komt en dat Lidewij Edelkoort dat dan gaat duiden.

1 like

Nou ik zeg niet ‘goh, je moet over jezelf oordelen’ ik vraag ‘goh, zijn er ook andere mensen die dat doen’ Het is niet dat het leuk is ofzo hoor.

3 likes

Okey voor eens en altijd, weet jij of je vitamine d gekort hebt?

• Ja
  • Ik weet het precies
  • Nee

0 stemmers

Ik had zon vitamine d tekort dat het op andere manieren moest worden opgelost.

Denk jij dat je vitamine D tekort hebt?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet
  • Ik denk het wel

0 stemmers

2 likes

Eigenlijk officieel niet meer, want ik slik jaarrond er nu pillen voor. Moet trouwens bijna iedereen met een kleurtje en ook als je kleurloos bent trouwens met een kantoorbaan en verder amper buiten komt.

8 likes

afbeelding

24 likes

Klorane

1 like

En dichtbij Den Haag, voor de sfeer

3 likes
  • Ik gebruik één agenda voor zowel privé als werk, en het is een papieren agenda.
  • Ik gebruik één agenda voor zowel privé als werk, en het is een digitale agenda.
  • Ik gebruik een papieren agenda voor privé en een digitale agenda voor werk.
  • Ik gebruik een papieren agenda voor privé en een andere papieren agenda voor werk.
  • Ik gebruik een digitale agenda voor privé en een papieren agenda voor werk.
  • Ik gebruik een digitale agenda voor privé en een andere digitale agenda voor werk.
  • Anders/n.v.t./etc.

0 stemmers

3 likes

Beter haal je mn foto weg :angry:

Ruustaaagh pale princess

1 like

Zo wit dat ze transparant is

3 likes