Stel je persoonlijke vraag #38

Nou ik dacht dat ik nog een beetje een kleurtje van de zomer had, maar het ‘ja je ziet wel wat bleek!’ seizoen is alweer ruimschoots geopend helaas :cry:

1 like

Ik heb geen agenda voor werk, mijn meetings zijn altijd op dezelfde dagen en wanneer ik moet werken zet ik gewoon in mn telefoon

1 like

Haha ja je moet het allemaal heel correct inpakken. Kortgezegt, ik moet wel wat vitamine D slikken. En ik denk dat dat voor mensen die dat ook doen zich fijner voelen! Maar ik druf dus niet te zeggen dat het aan pigment ligt

Want dat weet ik nig stedes niet

2 likes

Ik gebruik zowel voor werk als privé geen agenda :sweat_smile:

1 like

Door dat zonnetje tussendoor hou ik nog een beetje mijn mooie kleurtje vast, maar ik weet dat er maar 2 goede regenbuien nodig zijn tot mijn winterkleurtje tevoorschijn komt: levercirrose geel. Echt huilon.

3 likes

Wat goed zeg! Wat doe je nu meer?

2 likes

Ah superfijn! Heb je gewoon op een dag de knop omgezet en iets ‘geks’ uitgekozen om te doen? (vind ik een stomme uitspraak, maar kan even niet op iets anders komen :joy:)

3 likes

Moet jij veel veinzen op je werk?

Veinzen dat:

• je je baan leuk vindt
  • je een project heel belangrijk vindt
  • je een training interessant vindt
  • je graag door wil groeien
  • je gevoelens hebt bij het bedrijf waar je voor werkt
  • je ludieke werkvormen bij teamontwikkeling leuk vindt
  • je het naar je zin hebt
  • Mijn werkende leven bestaat louter uit veinzen
  • Ik moet met regelmaat iets veinzen
  • Ik veins af en toe
  • Ik veins bij grote uitzondering
  • Ik veins nooit op mijn werk

0 stemmers

3 likes

Ik heb voor werk zowel een digitale als een papieren agenda en privé enkel digitaal.

2 likes

Op mijn huidige werk wel haha. Ik zit gelukkig in mijn laatste week en iedereen zegt oh zo jammer dat je weggaat etc dus ik veins dat ik dat ook vind maar ik tel de dagen af en ben echt blij als ik weg ben hahaha want ik vind het totaal niet leuk

12 likes

Ik ben kleuterjuf. Ik doe de hele dag alsof iets mooi is of grappig of buitengewoon uniek. 99.99% is trash

81 likes

Heb jij een regenbroek?

• Ja maar ik heb hem nooit aan
  • Ja en die heb ik ook aan
  • Nee maar vroeger wel
  • Nee en ook nooit 1 gehad

0 stemmers

Vind jij een winterjas boven de €250 duur?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ligt aan het materiaal van de jas. Voor een 100 procent wollen mantel met mooie voering een prima prijs, want alleen de stof al is prijzig.

Ik ben nu zelf een wollen mantel aan het maken haha. Ik zit al op 100 euro aan materiaalkosten en de uren die erin gaan zitten zijn ook wat waard.

14 likes

Het gaat idd om een wollen mantel! Ik kan hem overkopen van een buurvrouw van vroeger die naast mn ouders woonde. En hij moet dan nog wat worden aangepast, wat lengte van de mouwen etc. Ik weet het merk niet eens, geen idee, kan me niet voorstellen dat het onder fast fashion valt iig. Zij heeft hem zelf gekocht iig met een prijs boven de 300 euro zei ze. En dat geloof ik zeker. Ze draagt ook altijd hele specifieke kleding laat ik het zo zeggen lol. Maar ik denk als ik hem ook nog korter laat maken etc. Dat ik wel boven de 250 euro uitkomt. En mn bff vond dat zo belachelijk bladibla. Dus daarom ging ik weer twijfelen.

1 like

Als het een mooie mantel is van stevige kwaliteit ga je daar echt nog jaren plezier van hebben als je hem laat aanpassen denk ik.

4 likes

Natuurlijk is dat duur.
Of het té duur is hangt van allerlei factoren af. Als het een mooie jas is van goede kwaliteit en je hebt het geld (ervoor over) ja dan zal t t wel waard zijn.

20 likes

Ja en door die factoren kan iets dus niet duur worden in verhouding :clown_face:
Ik vraag me ook af wat mensen dan de grens vinden qua prijs voor een winterjas. Vaak doe je er nog meerdere winters mee, en heb je hem meerdere malen per week aan.

1 like

Ik denk dat het voor veel mensen gewoon te duur is voor hun budget. Een handgemaakte jas van goed materiaal kan prima 400 euro ofzo kosten. Dat is het zeker waard maar kan ik niet zomaar even uitgeven aan een jas.

10 likes

Ik moet nu ineens denken die jurk wat Amalia droeg op prinsjesdag valt onder zogeheten fast fashion toch?

2 likes

Nouja ik heb geen idee of dat dan weer onder fast fashion valt of niet.

Koop jij fast fashion kleding?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like