Stel je persoonlijke vraag #38

Had het hier over met m’n vriend gisteravond, hoe hij in godsnaam in de spiegel kan kijken en naar de afgelopen 10 jaar, en dan kan denken ‘ja dit is goed gegaan’. Maar volgens mij moet je sowieso best narcistisch zijn om in zo’n positie te zitten.

8 likes

Waar heb je die bonnetjes weggegooid

1 like

Ja gewoon op alles wat ie zegt zoals Hans Teeuwen met die BOEIEND BOEIEND BOEIEND VERTEL MEE BOEIEND BOEIEND INTERESSANT

Maar ip daar van gewoon monotoon waarom. na elke zin.

8 likes

Toen ik nog niet zo lang bij mijn huidige baan werkte had ik wat vervelende onderzoeken in het ziekenhuis. Ik wist nog niet helemaal hoe eea geregeld was dus ik netjes vragen aan mijn manager. Kreeg ik alleen een ijskoud ‘doktersbezoek is eigen tijd’ terug.

Inmiddels doe ik het een beetje naar eigen inzicht. Als er echt dingen af moeten werk ik wel door in de avond, maar niet standaard om per se uurtje in te halen.

5 likes

Is @kali nu soms Yvonne aan het berichten? :crazy_face:
(volgens mij zag ik hier net een spionnenverhaal over Rutte maar nu is het weg haha)

2 likes

Ja hier ook @Shaaar Ik kreeg vroeger nooit echt kado’s met Sinterklaas ‘want jij krijgt met je verjaardag al grote kado’s’. Ik voelde me altijd benadeeld als ik dan klasgenootjes met Barbie huizen en andere dure kado’s zag in de klas.
En mijn opa en oma moesten altijd met mijn verjaardag op vakantie (hoewel dat niks met die datum te maken heeft, dat was gewoon stom).
Nu is het vooral jammer dat veel vrienden kinderen hebben en een verjaardagsfeestje dus altijd moeilijk plannen is.

5 likes

Ik stond zondag naast hem in de supermarkt en toen vond ik 'm opeens een beetje zielig. Maar dat gevoel is alweer weg.

5 likes

Heb jij ooit iets :eggplant::open_mouth:met een collega gedaan?

• Ja buiten werktijd en niks serieus
  • Ja buiten werktijd maar serieus
  • Ja binnen werktijd en niks serieus
  • Ja binnen werktijd maar serieus
  • Nee

0 stemmers

En kwam daar gezeik van?

• Ja tussen de collega en ik
  • Ja tussen de andere collega’s
  • Ja tussen de andere collega’s en bazen/managers
  • Nee
  • Nee want dus nooit iets gedaan met een collega
  • Twijfel
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ja en het is een dusdanig trauma dat ik dit nooit maar dan ook nooit weer zou doen

4 likes

Soms helpt het om over een trauma te praten. Vertel ons alles.

45 likes

Maar bijbaantje dus boeit sowieso niet echt

7 likes

Tijdens m’n callcenter bijbaan met m’n 10 jaar oudere leidinggevende👍 toen heel interessant maar achteraf zo fout.

3 likes

afbeelding

7 likes

Vertel!!

(Als trauma grappend bedoelt was anders uiteraard niet)

Ik had lang geleden een collega die echt als keiharde regel had dat ie nooit en te nimmer iets met een collega zou doen en toen was ik 18 en vond ik dat heel lame (bijbaantje) maar na toeschouwer te zijn geweest van drama snap ik hem helemaal.

2 likes

Ooooh jasseeesssssssssss echt een mess als een van beiden (of beiden!) totaal delusional is.

4 likes

Ja zo’n collega had ik ook, en toen lag hij toch ineens in mijn bed :woman_shrugging:

6 likes

Vvvvvvertel

3 likes

Hah nee gelukkig niet! Deze boy was in die tijd de golden child in het bedrijf, iedereen liep met hem weg en ik had hem achteraf te hoog op een voetstuk staan.

Maar, fantastische avond, geen spijt van. Perfecte omstandigheden: maanden aan opgebouwde spanning, precies de goede hoeveelheid alcohol, na een kerstborrel nog met zn tweeen over, 10/10 :ok_hand:

33 likes

Hee, ik ook…! :grin:

2 likes

Oooooh kerstborrel classic

Ik wil dat ooit ook haha.

3 likes