Stel je persoonlijke vraag #38

Had iemand hier ook niet eens seks verhalen gedeeld met een collega op werk na een borrel?

Ik heb (buiten bijbaantje) nooit potentiële collega’s hiervoor :frowning:

2 likes

Ik heb bij een bijbaantje in de horeca wel eens gezoend met collega’s na werktijd hahah en bij een ‘volwassen’ baan heb ik wat gehad met een collega. Hij ging wel bijna weg en niemand wist het. Zijn daarna nog een aantal jaren samen geweest hahha.

3 likes

Op mijn werk, een klein kantoor in de financiële sector, heeft een vrij nieuwe (en heel Christelijke) collega met een jong gezin een affaire gekregen met een veel jongere collrga die single mum was. En weer zwanger raakte, nu van hem. Ze kwamen er achter toen hij een werkgeversverklaring nodig had en daar haar adres op zette. Hij was ook nog haar leidinggevende. Het was echt smullen.

37 likes

Ik alleen toen collega in kwestie al wist dat ie weg zou moeten bij ons op werk, is nu wel m’n vriend! Dus geen heel juicy verhaal helaas

3 likes

Same. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ja 17 jaar geleden. Ik werkte er al 4 jaar en zaten ook altijd naast elkaar. Maar we waren elkaar nog niet zat blijkbaar.

We zijn nu getrouwd en hebben een puberdochter :laughing:

10 likes

Ik heb een relatie met een collega gehad en een trio met twee andere collega’s.

Onze kerstfeesten zijn altijd met onbeperkt drank, mensen met zeer stressvolle banen en studenten die bij ons een bijbaantje hebben. Dus na elk feest zijn er altijd geruchten wie met wie het bed in zijn gedoken.

36 likes

Nou het is echt een klein trauma en ik denk dat het te herkenbaar is :sweat_smile: maar ik denk tegenwoordig wel twee keer na ja haha

1 like

Ik werkte lang geleden bij een animatieteam op een camping (ja, ik was zo’n irritant en veel te blij persoon die zingend en dansend over de camping rond liep haha) en daar sliepen we dan ook met het hele team omdat het best ver reizen was voor veel mensen. Dan in de avond een paar drankjes erin, sowieso al kamers moeten delen, dan gebeurt er nog wel eens wat. Niet heel trots op overigens :sweat_smile:

1 like

Ik ben op sollicitatie geweest bij de animatie compagnie en daar stond zelfs een heel hoofdstuk in je map over relaties met collega’s en hoe en wat.

Ik denk dat het bij ons officieel ook niet mocht hoor. Maar de leidinggevende zat er iedere avond bij en heeft denk ik het bed gedeeld bijna iedere nieuwe werknemer of stagiaire. Was echt niet okee als ik er nu op terug kijk

Nou het gekke was het mocht dus wel, onder voorwaarden. Maar ik bedoelde er meer mee: in de animatie is dit echt niet zo gek. Je zit zes weken in een huis in frankrijk, bent 18-19 jaar, natuurlijk kan er dan wat opbloeien

1 like

Is ook wel logisch en je houdt het niet tegen uiteraard. Moet ook wel kunnen denk ik hoor. Maar het was meer de manier waarop en wat er allemaal gebeurde. Dat was echt wel tegen de regels denk ik. Maargoed, daar ging het helemaal niet over. Ik werd even terug gezogen in die tijd, en heb ook gelijk weer zo’n irritant kinder disco liedje in m’n hoofd haha

3 likes

Tante tante rita rita
Chocolatee

2 likes

HahHa er is een liedje dat zo heet? Ik werd tante Rita genoemd toen ik de ritalin van mijn broertje doorverkocht aan medestudenten :smiling_face_with_tear:

16 likes

Niet zolang ik binnen zit

1 like

Niet chagrijnig, wel somber

4 likes

Ik denk meer de gehele situatie eigenlijk. Was inderdaad jong en heb wel van die tijd genoten. Is denk ik meer hoe ik mensen behandeld heb en hoe ik dingen aangepakt heb toen. Dat deel ben ik niet trots op. Niet helemaal goed verwoord in mijn vorige post

Ja het is een nederlandse remix van een ander liedje, zo’n typisch animatiemuziekje. Mueva la colita heet het origineel

1 like

Heb jij weleens iets gehad/gedaan met een bisexuele man?

• Ja mee gezoend
  • Ja sex mee gehad
  • Ja een relatie mee gehad
  • Ja nog steeds een relatie mee
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like