Ik denk dat het bij ons officieel ook niet mocht hoor. Maar de leidinggevende zat er iedere avond bij en heeft denk ik het bed gedeeld bijna iedere nieuwe werknemer of stagiaire. Was echt niet okee als ik er nu op terug kijk
Nou het gekke was het mocht dus wel, onder voorwaarden. Maar ik bedoelde er meer mee: in de animatie is dit echt niet zo gek. Je zit zes weken in een huis in frankrijk, bent 18-19 jaar, natuurlijk kan er dan wat opbloeien
Is ook wel logisch en je houdt het niet tegen uiteraard. Moet ook wel kunnen denk ik hoor. Maar het was meer de manier waarop en wat er allemaal gebeurde. Dat was echt wel tegen de regels denk ik. Maargoed, daar ging het helemaal niet over. Ik werd even terug gezogen in die tijd, en heb ook gelijk weer zoān irritant kinder disco liedje in mān hoofd haha
Tante tante rita rita
Chocolatee
HahHa er is een liedje dat zo heet? Ik werd tante Rita genoemd toen ik de ritalin van mijn broertje doorverkocht aan medestudenten ![]()
Niet zolang ik binnen zit
Ik denk meer de gehele situatie eigenlijk. Was inderdaad jong en heb wel van die tijd genoten. Is denk ik meer hoe ik mensen behandeld heb en hoe ik dingen aangepakt heb toen. Dat deel ben ik niet trots op. Niet helemaal goed verwoord in mijn vorige post
Ja het is een nederlandse remix van een ander liedje, zoān typisch animatiemuziekje. Mueva la colita heet het origineel
Heb jij weleens iets gehad/gedaan met een bisexuele man?
- Ja mee gezoend
- Ja sex mee gehad
- Ja een relatie mee gehad
- Ja nog steeds een relatie mee
- Nee
- Anders
0 stemmers
Ja meerdere zelfs.
Maakte het voor jou verschil in het hebben van een relatie/iets doen met een hetero man?
Oprechte vraag, mān huidige date is bisexueel en ik heb dat nog niet eerder ervaren. Ik merk dat hij seksueel andere grenzen heeft bijvoorbeeld, maar vroeg me af hoe dat verder is/voelt voor een vrouw.
Hoezo link je dit aan zijn seksualiteit? Waar je grenzen liggen verschilt toch sowieso van persoon tot persoon?
Ik ben zelf biseksueel en ik kan er niet precies mān vinger opleggen maar ik krijg nogal de kriebels van je post.
Nee vrij weinig. Alleen dat ze weten hoe irri mannen zijn haha. En hoe anale sex is enzo. Verder merk je er vrij weinig van
Ik vermoed dat hier een antwoord over anaal op gaat komen. Als meer heteromannen zich hier in zouden verdiepen zou de wereld er veel beter uitzien trouwens.
Nou zo bedoel ik dat helemaal niet, ik ben hier juist heel openminded in. Met dat zān seksuele grenzen anders zijn bedoel ik dat hij anale seks (echt of met speeltjes) oke vindt, terwijl een heteroman daar al snel nee tegen zou zeggen. Maar je hebt zeker gelijk dat dat van persoon tot persoon kan verschillen. Een heteropersoon kan anale seks ook fijn vinden zonder zich meteen aangetrokken voelen tot het mannelijk geslacht. Vandaar ook mijn poll, omdat ik oprecht benieuwd ben wat mensen daar van merken. En misschien is het antwoord inderdaad wel āniksā.
Nu ik er nog even over verder denk snap ik wel waar ik de kriebels van krijg: door te stellen dat je het idee hebt dat zijn grenzen anders zijn en je dat linkt aan zijn seksualiteit, echo je naar mijn idee het stereotype van biseksuele mensen als hyperseksuele of grenzeloze mensen. Dat is nogal een schadelijk stereotype.
Het is inderdaad een ontzettend schadelijk stereotype met verstrekkende gevolgen. Ik krijg ook de kriebels van de post waarop je reageerde.
Je leest echt iets anders dan ik schrijf dan. Ik zeg namelijk alleen dat zijn seksuele grenzen verder liggen dan die van een heteroman. Dat een bisexuele man makkelijker is met anale sex is toch geen gekke gedachte? Nergens hier schrijf ik dat zijn seksuele grenzen verder liggen dan datā¦
Dat is letterlijk een stereotype⦠Genoeg hetero mannen die ook geïnteresseerd zijn in anal play etc. Ik zou oppassen met seksuele voorkeuren verbinden aan een bepaalde geaardheid.
Natuurlijk is dat wel een āgekkeā (ronduit domme) gedachte. Het voelt anaal niet anders voor heteroās hoor. En niet alle mannen die seks hebben van mannen houden van anale seks.
Daarbij
En 2 zinnen later
![]()