Stel je persoonlijke vraag #38

Nja de schrijfster van dat boek is wel een fijn persoon om te volgen op Instagram als het over bi visibility gaat, maar haar boek gaat in de eerste plaats over relatiegeweld. Als je jezelf wilt educaten zou ik eerder het boek lezen wat @Chuckie aanraadt.

2 likes

Ja mee eens, ik heb allebei de boeken gelezen en voor het educatieve over biseksualiteit is het boek van Julia Shaw echt veel beter (het komt wel voorbij in het boek van Tessel ten Zweege maar het hoofdthema van dat boek is echt partnergeweld).

3 likes

Ik heb een tussenjas dat is gevoerd met fleecestof :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Dankje! Dan ga ik die ook lezen! @Chuckie

2 likes

Ik heb een tijdje een relatie gehad met mn collega, wel gezoend etc. maar geen seks gehad, gelukkig zijn we goed uit elkaar gegaan. De eerste weken was het wel een beetje ongemakkelijk op werk. Maar inmiddels gaan we goed met elkaar om.

5 likes

Wel handig om dat dan toe te voegen aan je poll, want niet alle vrouwen hier zijn heteroseksueel.

6 likes
  • team oma, je mag best vragen of hij z’n baby ergens anders wil laten slapen
  • team man-die-de-deur-opendoet

0 stemmers

1 like

I don’t know! Ik werk niet voor een groot bedrijf, mijn baas betaalt ook veel nu en ik woon nog thuis dus voor het gas enzo hoeft het niet

@Gelatelli ahh welk land is dit? Amerika? Waar zelfs je chihuahua een service dog is? No way dat dat beest haar kan helpen.

4 likes

Trui en daarover spijkergilet

1 like

volgens mij Engeland?
geen idee, heb er niet over nagedacht of het een aannemelijke hond is haha

ik weet wel dat mijn kind weleens periodes heeft dat ze een week lang 's nachts wakker wordt om te gillen en ik het dan best zou snappen als de buren zeggen yo zet dr ff in een campingbedje in de andere kamer ofzo
en dat zou ik nog wel doen ook denk ik

2 likes

video is nep, wordt benoemd in de comments

3 likes

Ja in principe heeft ze best een punt en ik had mijn kind ook ergens anders geplaatst. Maar als het haar om de hond gaat (die volgens mij niet geschikt is als service hond (oa door het zelf in de stress raken)) dan vind ik dat wel apart.

@Max Flauwww!

1 like

ach ben ik er weer ingetrapt haha

1 like

Ik ben benieuwd naar de argumenten van teammandiededeuropendoet

Edit: en niet om in discussie te gaan, gewoon oprecht benieuwd

4 likes

Ik werk wel in Belgiƫ, maar hier wordt het salaris gecompenseerd met de inflatie. Ik ga er dus 10% op vooruit.

wollen trui

@Evenveel ik vind het al stom dat de inflatie in Belgiƫ pas in januari gecompenseerd word terwijl dat als ambtenaar maandelijks gebeurd :sob:

Je gaat er dus 0% op vooruit mits de inflatie overall 10% is.

12 likes

Ik heb gister gehoord dat als je het koud hebt je meer vet verbrandt, dus ik doe helemaal niks aan deze winter en kom skinny de winter uit. :smiling_face_with_tear:

29 likes

#coldgirlwinter

12 likes

Ja coldgirlwinter for hotgirsummer