Stel je persoonlijke vraag #39

Is er bij jou in de buurt al vuurwerk afgestoken?

  • Ja
  • Nee
  • Alleen tijdens WK wedstrijden ofzo

0 stemmers

En wat vind je daarvan?

  • Leuk
  • Alleen leuk als het knalvuurwerk is
  • Alleen leuk als het siervuurwerk is
  • Boeit me niet
  • Vervelend

0 stemmers

Er wordt hier nu steeds knalvuurwerk afgestoken en ik snap dat echt niet. Zal wel met die WK wedstrijd te maken hebben maar echt irritant

Ze zijn al weken of misschien maanden aan de gang hier. Hoewel, misschien ook wel gewoon het hele jaar door :sweat_smile:

4 likes

Handen wassen met alleen water (zonder zeep) is juist super goor en je houdt er MEER bacterien aan over dan helemaal niet wassen.

En de mensen die wel wassen met zeep: ook allemaal netjes minimaal 20 seconden en op alle plekjes? Want ik zie zo vaak mensen zeep pakken, die zeep er in 1 klodder af spoelen en direct de kraan weer uitzetten. Dat werkt ook niet he :sweat_smile:

4 likes

Was jij je handen?

  • Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Was jij je partners’ geslachtsdeel voordat je er met je mond aan komt?

  • Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

beiden anoniem trouwens

1 like

Wow ja stemmers gaan jullie dan echt tijdens de daad eerst nog even jullie partners knop wassen?

18 likes

Ik ken iemand die zonder anus geboren is
(ik weet dat het geen vraag was maar ik kan dit feitje niet zo vaak kwijt dus wil even van het moment gebruik maken.)

40 likes

KNOP🤣

9 likes

afbeelding

27 likes

en toen? moest diegene gelijk geopereerd worden en is er toen een anus gemaakt of heeft diegene een stoma ofzo? ik heb echt zo veel vragen

5 likes

Ja hij moest meteen na zijn geboorte geopereerd worden, maar ik weet niet meer of er toen een anus gemaakt kon worden (en een werkende kringspier) of dat hij een stoma had. Ik heb hem ook al 20 jaar niet meer gezien trouwens :sweat_smile:

1 like

Wel mooi genderneutraal woord. Iedereen heeft er een :nerd_face: ene iets groter dan de ander.

4 likes

Op alle plekken buiten de deur was ik ze met water en zeep, thuis niet.

Wel maak ik alle deurklinken en kastjes etc altijd extra extra schoon voordat er visite komt. Anders vind ik het zielig voor ze :joy:

1 like

Ik dacht dat dat alleen was als je niet je handen droogt na het handen wassen.

1 like

Ik vond het altijd heel leuk, maar nu woon ik in Zoetermeer en zijn de knallen soms zo hard dat ik bang ben dat de flat met o&n de lucht in gaat.

3 likes

Ik dacht even dat dit over partners knoppen ging

4 likes

Ik had niet verwacht dat iemand zullen verhaal ging hebben hier maar ik vermoedde het wel al dat het kon gebeuren als je ook zonder oor Ed geboren kan worden… Ik hoop oprecht dat die persoon er goed mee kan omgaan, lijkt me toch wel echt heftig, zowel fysiek als mentaal.

2 likes

Met water alleen spoel je niet veel van je handen af (met zeep “breek” je vuil af) maar je hebt wel een extra contactpunt met de knop van de kraan. Al bedenk ik me nu dat er gelukkig steeds minder kranen zijn in het openbaar die niet werken op sensor.

4 likes

Over geboren worden zonder anus weet ik niks maar er zijn best wel wat (ook jonge) mensen die en een stoma hebben en geen anus meer. Al hebben de meesten met stoma gewoon nog een anus aangezien het probleem meestal in dikke of dunne darm zat, maar als het probleem ook in de anus zat wordt die verwijderd. Dus ja wie weet ken je wel iemand zonder anus zonder dat je het weet.

4 likes

Welke soep past het beste bij jouw persoonlijkheid?

  • Tomatensoep
  • Snert
  • Champignonsoep
  • Vissoep
  • Kippensoep
  • Pompoen soep
  • Linzen soep

0 stemmers

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #39 (Deel 20).