Stel je persoonlijke vraag #39

Lijkt me wel pijnlijk om in kokende olie gegoten te worden. Arme aardappel.

6 likes

Zit jij liever bij een hippe tent met hip menu of het liefst bij een ouderwetse plek waar ze gewoon de lunch klassiekers van weleer hebben?

• Hip
  • Ouderwets

0 stemmers

Naar de supermarkt

• In (roze) pyjama, eventueel met sloffen, kan gewoon en doe ik wel eens
  • Ik ga wel eens in pyjama maar daarvan zie je niet echt dat ik er die nacht in heb geslapen (niet zo opvallend)
  • Doe ik niet maar in joggingpak wel
  • Ik kleed me altijd om voor ik me buitenshuis begeef

0 stemmers

2 likes

Kroketten op brood met roomboter

13 likes

Ja exact

Was gister weer ergens waar ze alleen dingen als tosti’s, uitsmijter en kroketten hadden en het was zo lekker

En goedkoop

13 likes

12 uurtje en een glas karnemelk en ik ben helemaal content :ok_hand:

14 likes

Dat - de karnemelk :ok_hand:t2:

Eitje, soepje, kroketje op brood (liefst van dat dikke brood), kom maar doorrrr

7 likes

Hip maar dat is vooral omdat de lunchklassiekers meestal veel vlees en/of kaas bevatten :grimacing: dan blijft er niet zoveel keus over. Vind een simpel broodje of tosti juist wel lekker voor de lunch.

8 likes

Sorry, opnieuw, want hij was anoniem: Werk jij bij een bedrijf wat ‘iedereen’ kent? (bijv HEMA/Ahold)

• Ja
  • Nee
  • Anders, ik ga dit toelichten

0 stemmers

Wat ga je liever met je familie deze kerst doen?

• Een voedselgevecht houden
  • Een workshop zingen waarbij er een ludieke tekst verzonnen moet worden op een nummer van Jan Smit
  • Bloemschikken

0 stemmers

Dit zijn de opties die mijn schoonfamilie bedacht heeft. Waarom ook echt een voedselgevecht :sob: dat is zo intens zonde en belachelijk.

Wil ik deze mensen als schoonfamilie? Mijn vriend is wel leuk.

• Nee, maak het uit
  • Ja, maar verhuis samen naar een berg in Argentinië waar jullie gaan leven als berggeit. Stuur geen verhuisbericht.

0 stemmers

3 likes

Ik hou van trendy lunchplekken, maar kijk het hele jaar het meest uit naar het moment dat ik weer in Nederland ben en twee kroketten met mosterd op brood kan bestellen met karnemelk erbij

4 likes

……

Als het niet bloemschikken wordt zou ik er echt alles aan doen om hier onderuit te komen.

11 likes

Liever middenweg. Beetje moderner qua eten en inrichting, maar zonder ‘concept’ en het gevoel in zo’n velours spiegelhuis met lichtgevende teksten te zitten.

24 likes

Niet te hip hip, maar wel ergens waar ze lekkere cappuccino hebben. In van die ouderwetse tenten heb je vaak van die ranzige machines waar het melk ook uitkomt dus dat verpest dan het hele lunchen voor mij :smiling_face_with_tear:

17 likes

Jaa dit idd. Ik ga vaak naar tenten waar dan staat dat ze goeie koffie hebben. En dat zijn toch wat meer de hippe tenten.

2 likes

Nouja de poll laat ook veel ruimte vrij voor eigen interpretatie. Bij de lunch klassiekers denk ik in dit geval aan een restaurant met een 12-uurtje, broodje kroket, broodje kaas, broodje tonijnsalade, uitsmijter etc. en daar zou ik niet gaan zitten. Dus dan wordt het automatisch het hippe restaurant uit de poll. Maar daar vallen dan heel veel restaurants onder, van avocado show tot barista bar met broodjes.

7 likes

Ik zou er echt geld voor over hebben om zo’n dikke taart in het gezicht van mijn schoonmoeder te gooien anders, lijkt me fantastisch!

6 likes

Joggingpak is voor mij synoniem aan pyjama

1 like

Ja dit, ik heb dan wel weer een schijthekel aan van die mooie hippe plekken met de zoveelste avocado toast die er vooral mooi uit ziet maar niet bijzonder lekker is.

Kan ook echt genieten van kroketten op brood, tosti’s etc maar met goede drankjes en lekker brood erbij helemaal. Of juist gewoon even een totaal andere keuken.

16 likes

Ik vind hem niet aantrekkelijk, maar dat is ook wel een lelijke still. Hieronder een meer geposeerde foto.

Vind je hem hier aantrekkelijk?
  • Ja
  • Mhua
  • Nee

0 stemmers

1 like