Stel je persoonlijke vraag #39

Ambitie ja, realistisch idee dat dat ook echt gaat lukken nee

18 likes

Huh? Je bent toch pas 15?

Niet per se een nieuwe taal maar mijn ouders hebben mij nooit hun moedertaal geleerd en ik baalde daar altijd zo erg van, maar nu denk ik juist van hallo het is nooit te laat!!! Dus nu praat ik heel gebrekkig met mijn familie en ze verbeteren me ook echt hahaha, dus heel chill! Verstaan gaat nog altijd beter dan zelf spreken, helaas :pleading_face:

19 likes

Ik ben heeeeeuuul slim

2 likes

Geen antwoord op je vraag, maar ik had hier een hele tijd geleden een poll gemaakt nav dat verhaal met die astronaute, over hoeveel tampons je meestal verbruikt tijdens een menstruatie, en dat liep echt ontzettend uiteen! van 3-4 stuks tot meer dan 30.

Die antwoorden van die mannen slaan natuurlijk nergens op, echt schokkend eigenlijk.

1 like

Zijn er mensen hier waar jij uit principe niet op reageert?

• Ja eentje
  • Ja meerdere
  • Nee niemand

0 stemmers

3 likes

Dus vertel nog even over dat logo :rofl:

2 likes

Is dit nodig?

Tot ik ging studeren gedacht dat dit abn was, net als vaneigens

Als je de persoon die je hebt getrokken met lootjetrekken een verlanglijstje heeft (bijv op lootjestrekken.nl), wat koop je dan? (meerdere opties mogelijk)

• Ik koop het liefst één cadeau zodat ik gelijk aan het bedrag zit
  • Ik koop het liefst meerdere cadeaus, om zo aan het bedrag te komen
  • Ik koop het liefst iets wat ik zelf ook leuk vindt om te geven
  • Ik koop het liefst iets wat het dichts ligt bij mijn eigen smaak
  • Ik koop iets willekeurigs, maakt niet uit of ik het zelf leuk vindt
  • Ik koop graag het nuttigste cadeau van het lijstje
  • Ik koop helemaal niets van het lijstje en koop bewust iets anders ook al heeft die persoon een verlanglijstje

0 stemmers

Wat vind je van alle producten in de supermarkt die nu oranje zijn ivm wk (oranje zakken chips, oranje m&m’s, oranje soesjes, etc)

• Leuk!
  • Stom!
  • Geen mening

0 stemmers

2 likes

Ik wacht op dit moment

96 likes

Xenos spreek ik uit als…

• Seenos
  • Kseenos

0 stemmers

2 likes

Oranje is mijn lievelingskleur. Hoe meer oranje hoe beter.

2 likes

Ons budget is 25eu en ik heb familieleden die elk jaar bv alleen 1 boek van 24.99 er op zetten
1 heeft nu ook een ding voor in de tuin van precies 25

Koop het dan zelf??
Ik heb allemaal kleine dingen zodat je niet weet wat je krijgt, vind dat andere zo stom om te geven

8 likes

Dit snap ik nooit haha, als je de ander er blij mee maakt waarom zou je het dan stom vinden om te geven.

45 likes

Chill juist haha

Ik heb nu iemand die 100 dingen erop heeft staan en nu weet ik niet wat ik moet kopen

Ik heb nu 1 ding gekocht maar voelt ergens ook lui

4 likes

Omdat ze dan al weten wat het is, het haalt toch het hele ‘oe wat zou ik krijgen’ weg

5 likes

Mijn oom wil een pan van 29.99 en t budget is 30 euro. Geregeld

26 likes

Ik koop sowieso meerdere dingen, waarvan ik weet dat diegene het graag wil hebben en ook beetje verschillende producten. Dit jaar heb ik het lootje van mn moeder, die wil sowieso altijd graag een kalender en een bepaalde legpuzzel. Dus die heb ik allebei gekocht. Maar dan ga ik niet ook nog een andere legpuzzel van de lijstje geven. En we doen nog dobbelen en daar heb ik ook nog een paar dingen voor gekocht van mn moeders lijstje. Omdat het lootjebudget op was

2 likes

Coltrui en ketting samen dragen doe je als volgt:

• Ketting helemaal over/om col heen
  • Ketting gewoon onzichtbaar onder coltrui
  • Ketting achter onder coltrui en aan de voorkant een stukje erover
  • Anders?
  • Ik draag NOOIT EEN COLTRUI EN KETTING SAMEN

0 stemmers

1 like