Dan ben je toch nog steeds je vaat in “vies” water ah schoonmaken?
Zou jij je DNA vrijwillig afstaan om een moordzaak te helpen oplossen? Je krijgt de garantie dat ze het DNA enkel gebruiken voor dat specifieke onderzoek en dat het achteraf vernietigd wordt. Op basis van jouw DNA kunnen ze de dader misschien vinden, het kan bv. (verre) familie van je zijn.
- Ja, enkel als ze er mij specifiek om vragen
- Ja, ik zou me vrijwillig aanmelden, ook al wordt me dat niet specifiek gevraagd
- Nee, want ik zou bang zijn dat hierdoor een familielid veroordeeld wordt
- Nee, want ik zou bang zijn dat er gekke dingen gebeuren met mijn DNA / ik maak me zorgen over privacy
- Nee, want ik zou bang zijn dat ik op een of andere manier zelf in de problemen kom hiermee
0 stemmers
Ik zou bang zijn dat het echt fout zal gaan en dat de moordenaar misschien wel toegang heeft tot het dna en het kan misbruiken.
Maar misschien ver gezocht en kijk ik te veel criminal minds
Ja denk ik ook
Hahah in de Koreaanse keuken doen ze dit veel en eigenlijk is het super handig!!
Moordenaar toegang heeft tot het DNA? Hoe moet ik dit voor me zien?
Fantasierijke actiefilm/thriller scenario’s
Ja dat vind ik een beetje aanstelleritis, maak gewoon heet water met sop en was van schoon naar vies. En als het water er te vuil uit zou zien dan maak ik nieuw sop.
Welk probleem lost een afwasteil dan wel op dat je hebt met sop in de gootsteen?
Ik had op nee gestemd, maar toen bedacht ik me dat ik een kruidenschaar heb.
Jaa zij knippen ook vlees enzo. Maar denk dat zij wel wat soepeler vlees hebben dan die lappen van ons.
Heb jij ooit uggs gedragen?
- Ja
- Nee
- Ja draag ik nog steeds
0 stemmers
Sowieso de pantoffels en wil die mini met zo’n ritsje ook wel
Ik zag toevallig laatst weer een meisje erop lopen, er let er nooit op maar ik had ze volgens mij al heel lang niet meer gezien? En toen had die trevor noah het er ineens in zo’n show erover. Toen dacht ik wordt dit weer een hype of is het gewoon altijd een hype geweest.
Waren er op dit forum niet mensen die allemaal het mini model met ritsje hadden gekocht een tijd geleden? Ik zou denk ik die Uggs die in de jaren 2000 in waren niet meer dragen, vooral niet die met dat lint aan de achterkant haha if die gebreide
Oh geen idee dat zou kunnen. Op egf was het volgens mij wel altijd zo of je vond ze geweldig of je haatte ze. Dat meisje had volgens mij ook zo’n mini model aan. Ik herinner me vooral meisjes lopen op zwaar afgetrapte uggs, waar ze dan zo half doorheen zakten met de zool.
OMG ja dat. Krijg direct weer middelbare schoolplein vibes. Mocht ze ook echtniet van mn moeder, want die betaalde nog vaak mn schoenen. Heb net naar dat model met ritsje gekeken maar ik blijf ze toch wat te lomp vinden.
Yes en ik draag mijn (inmiddels 11 jaar oude) uggs nog steeds als sloffen binnenshuis. Al loop ik er ook rustig mee de deur uit om even snel naar de bakker ofzo te gaan.
Ik ben er pas wel achtergekomen dat autorijden op uggs levensgevaarlijk is. Totaal geen grip met die dingen.
Ik pas er niet in helaas