Stel je persoonlijke vraag #39

Sowieso de boterham voor mijn kind. Knippen is veel makkelijker dan snijden voor van die kleine stukjes. En pizza, Turks brood, verse kruiden, tosti en vast nog veel meer waar ik nu direct niet aan denk.

9 likes

Kalo taught me

7 likes

Sowieso altijd lente ui, dat gooi ik heel vaak ergens doorheen en dan kan ik het gewoon boven het gerecht als ik klaar ben het erover knippen. Kruiden ook wel wel eens. Vooral bieslook vind ik veel makkelijker knippen dan snijden op een plank.

1 like

The Craft :heart_eyes:

4 likes

Jongen, vrouw… alle twee is oke. Ik maak geen onderscheid en wapper mijn haar voor iedereen

3 likes

Zelfs klassieke sommige klassieke verhalen zijn fanfics. Je moet toch ergens je fantasie en inspi vandaan halen

Beetje net als “ik luister alleen naar ouwe muziek, zoals The Beatles.” Ja Kees, dat was vroeger ook gewoon een boyband he.

4 likes

Dan ben je toch nog steeds je vaat in “vies” water ah schoonmaken?

2 likes

Zou jij je DNA vrijwillig afstaan om een moordzaak te helpen oplossen? Je krijgt de garantie dat ze het DNA enkel gebruiken voor dat specifieke onderzoek en dat het achteraf vernietigd wordt. Op basis van jouw DNA kunnen ze de dader misschien vinden, het kan bv. (verre) familie van je zijn.

• Ja, enkel als ze er mij specifiek om vragen
  • Ja, ik zou me vrijwillig aanmelden, ook al wordt me dat niet specifiek gevraagd
  • Nee, want ik zou bang zijn dat hierdoor een familielid veroordeeld wordt
  • Nee, want ik zou bang zijn dat er gekke dingen gebeuren met mijn DNA / ik maak me zorgen over privacy
  • Nee, want ik zou bang zijn dat ik op een of andere manier zelf in de problemen kom hiermee

0 stemmers

1 like

Ik zou bang zijn dat het echt fout zal gaan en dat de moordenaar misschien wel toegang heeft tot het dna en het kan misbruiken.

Maar misschien ver gezocht en kijk ik te veel criminal minds

4 likes

Ja denk ik ook :scream:

2 likes

Hahah in de Koreaanse keuken doen ze dit veel en eigenlijk is het super handig!!

2 likes

Moordenaar toegang heeft tot het DNA? Hoe moet ik dit voor me zien?

8 likes

Fantasierijke actiefilm/thriller scenario’s

7 likes

Ja dat vind ik een beetje aanstelleritis, maak gewoon heet water met sop en was van schoon naar vies. En als het water er te vuil uit zou zien dan maak ik nieuw sop.

11 likes

Welk probleem lost een afwasteil dan wel op dat je hebt met sop in de gootsteen?

3 likes

Ik had op nee gestemd, maar toen bedacht ik me dat ik een kruidenschaar heb.

Jaa zij knippen ook vlees enzo. Maar denk dat zij wel wat soepeler vlees hebben dan die lappen van ons.

Heb jij ooit uggs gedragen?

• Ja
  • Nee
  • Ja draag ik nog steeds

0 stemmers

3 likes

Sowieso de pantoffels en wil die mini met zo’n ritsje ook wel

1 like

Ik zag toevallig laatst weer een meisje erop lopen, er let er nooit op maar ik had ze volgens mij al heel lang niet meer gezien? En toen had die trevor noah het er ineens in zo’n show erover. Toen dacht ik wordt dit weer een hype of is het gewoon altijd een hype geweest.