Stel je persoonlijke vraag #39

Waren er op dit forum niet mensen die allemaal het mini model met ritsje hadden gekocht een tijd geleden? Ik zou denk ik die Uggs die in de jaren 2000 in waren niet meer dragen, vooral niet die met dat lint aan de achterkant haha if die gebreide

2 likes

Oh geen idee dat zou kunnen. Op egf was het volgens mij wel altijd zo of je vond ze geweldig of je haatte ze. Dat meisje had volgens mij ook zo’n mini model aan. Ik herinner me vooral meisjes lopen op zwaar afgetrapte uggs, waar ze dan zo half doorheen zakten met de zool.

1 like

Not me

25 likes

OMG ja dat. Krijg direct weer middelbare schoolplein vibes. Mocht ze ook echtniet van mn moeder, want die betaalde nog vaak mn schoenen. Heb net naar dat model met ritsje gekeken maar ik blijf ze toch wat te lomp vinden.

Yes en ik draag mijn (inmiddels 11 jaar oude) uggs nog steeds als sloffen binnenshuis. Al loop ik er ook rustig mee de deur uit om even snel naar de bakker ofzo te gaan.

Ik ben er pas wel achtergekomen dat autorijden op uggs levensgevaarlijk is. Totaal geen grip met die dingen.

4 likes

Ik pas er niet in helaas

Technisch gezien zijn het Uggs, omdat ze van Ugg zijn :nerd_face:

7 likes

Volgrns mij ook niet idd. Die echte zijn zeker niet de meest stevige schoenen die er bestaan, maar wel stevig genoeg om dit niet te kunnen.
Ik heb Uggs sloffen en die draag ik sowieso elke dag. En ook 2 paar met zo’n hardere zool, ultra ofzo heten ze geloof ik. Die heb ik volgens mij al mjnimaal 10 jaar en draag ik alleen als t sneeuwt of vriest

4 likes

Ik kom er weer even in: uggs worden net zo dieronvriendelijk geproduceerd als bont. Als je principieel tegen bont bent, ben je ook tegen uggs.

52 likes

Je hebt een aankoop gedaan, maar er zit een vlek op. Wat doe je?

Bij kleinere aankopen zoals een kledingstuk, dekbedovertrek of whatever;

• Direct klantenservice bellen en evt een nieuwe vragen
  • Eerst zelf eruit proberen te krijgen

0 stemmers

Bij grote aankopen zoals een bank, gordijnen, etc.

• Direct klantenservice bellen voor een oplossing
  • Eerst zelf proberen schoon te maken

0 stemmers

Ik vind een dekbed geen kleine aankoop? Dat kan zo makkelijk een paar 100 euro kosten? Of bedoel je dekbedovertrek? Naja vind die dingen ook te duur als er direct al een vlek in zit hoor.

3 likes

Dekbedovertrek bedoel ik ja sorry

1 like

Ja ik blijf me verbazen over de mainstream populariteit van uggs. Vreselijke dingen.

4 likes

Als jouw partner ineens zn haren helemaal gaat veranderen, vind je dan eerst dat hij/zij daar toestemming voor moet vragen? Ik vind dat zo’n achterlijk iets :joy: en ik herinner me een oude vlog van enzo knol dat dee moest huilen op het station omdat hij zn haren had gekleurd omg.

• Nee het is niet mijn haar
  • Ja ik vind dat mn partner om toestemming moet vragen

0 stemmers

En geen andere keuze, want de vraag is puur of je vindt dat je partner daarvoor om toestemming moet vragen . Doet me ook beetje denken aan mn eerste serieuze relatie. Ik zei dat ik mn haar heel kort had geknipt, en hij was echt not amused. En zei, moet je dat niet aan mij vragen eerst?! NEE. Overigens was het niet eens zo maar toch. En andersom belde mn huidige vriend een keer of hij zn haar zo en zo mocht laten doen. Ik kan dan wel mn mening geven natuurlijk over wat ik mooi vind maar alsof ik nee ga zeggen.

3 likes

Nee maar ik dump ‘m wel als ie opeens zijn haar blondeert

4 likes

Maar dat is wel een grapje hopelijk, anders zou ik je relatie maar even heroverwegen haha

2 likes

Nee ben bloedserieus!

4 likes

Ik geloof je niet haha, je dumpt je partner om een haarkleur wat weer uitgroeit? Toevallig houd mn huidige vriend ook totaal niet van blond, maar iemand erom dumpen? Misschien is je vriend volgend jaar wel kaal? Dus denk dat je een grapje maakt.

2 likes

Mijn principes kwamen later dan m’n uggs. Dan liever opdragen en daarna weggooien, in plaats van iets dat nog prima is wegdoen en iets nieuws kopen. Vind ik.

1 like

Anoniem:

Zou je het erg vinden als jouw partner jong kaal wordt?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Een vriendin van mij heeft een vriend die heel snel kaal werd en dat zou ik dan toch wel een beetje erg vinden. Het ging ook heel snel ineens. En dan is het uiterlijk van hoe je diegene leerde kennen ineens zo plotseling veranderd.