Ik denk best vaak dat ik een beetje van Lotje getikt ben, maar dan zie ik leeftijdsgenoten die Harry Potter fanfic schrijven en dan realiseer ik dat ik gelukkig gewoon een tyfusnormalo ben.
For real? Dat zie je toch aan de kleding, het postuur en de e-bike? Heb deze verwarring echt nooit gehad. Je kunt het verschil zelfs ruiken als je erachter fietst.
Zeker weten, ik vind wat langer haar leuker bij mannen en als je een neutrale jas, jeans en sneakers ziet dan valt dat niet per se af als mannenkleding dus blijft t afwachten tot je hebt ingehaald
Ik pas niet binnen âde normâ maar dat maakt mij niet de rare in mijn ogen. In de ogen van anderen waarschijnlijk wel
Dat wilde ik als volgende poll maken âzeggen mensen vaak tegen jou dat je raar bent?â
Maar ook weer geen zin om alle special snowflakes aan te moedigen hun verhaal te doen
@ alle mensen van het sop, je kan gewoon een afwasteil gebruiken, dan heb je dat hele gootsteenprobleem ook niet
Als dit een jongen was dan was t soieso geen leuke boii. Blond is saai en dat kapsel ook
Ik las een paar jaar geleden dat dat hele 50 Shades gebeuren is begonnen als een fanfic van Twilight. Koekoek.
Hier ook een trap, maar nog nooit van het woord maisonnette gehoord werd een âongelijksvloerse appartementâ genoemd
Ik heb vroeger denk ik teveel â10 signalen dat hij je leuk vindtâ - artikelen gelezen waarin altijd het spiegelen van houding en gebaren een belangrijk signaal wordt genoemd.
Ik ben me daar namelijk altijd heel erg bewust van. Of bewust⊠ik spiegel heel vaak iemand onbewust maar het valt me vervolgens wel op dat ik dat doe.
Ik neem bijvoorbeeld een slok wanneer mijn gesprekspartner een slok neemt, zit ook aan mijn haar als diegene dat doet of neem dezelfde houding aan. Maakt niet uit of ik diegene leuk vind of niet (dus N=1: die artikelen kloppen niet). Ik vind het altijd best genant als ik het opmerk maar gelukkig heeft de ander het nooit door.
Betrap jij jezelf wel eens op het onbewust spiegelen van mensen?
- Ja
- Ja, maar alleen bij romantische interesse
- Nee, ik let niet zo op mijzelf
- Nee, ik doe niks onbewust
0 stemmers
Wat vind je mooier? Ik twijfel altijd zo, het kan allebei.
- Wel eens
- Weleens
0 stemmers
Ik doe dit ook altijd en denk eerlijk gezegd dat ik hiermee veel minder water verbruik! Ik woon alleen en was bijna elke dag af, dus het is ook weinig vaat. Als ik elke dag eerst een sopje moet maken denk ik dat ik veel meer water kwijt ben.
Ik ben de weirdo:(
Knip jij wel eens eten ipv snijden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha ja het is Mart Hoogkamer maar kan daar bij nader inzien ook niet echt van zeggen hotte boii
Ik zie soms op Insta zoân vrouw die haar eten knipt en dat irriteert me buitenproportioneel
Lellik
Bieslook eigenlijk altijd, soms lenteui en soms pizza