Stel je persoonlijke vraag #39

Kun je nul nog toevoegen?

3 likes

Neee dat lukt niet met numeriek - volgens mij.

1 like

Verkeersboete 1, parkeerboete ook 1 :grimacing:

1 like

Ja, dat heb ik ook! Maar dat was me in het begin nog niet eens zo opgevallen…

Met mijn broertje daarentegen ben ik wel echt het dynamische duo Sander en Sandrine. Waarom mijn ouders toch voor die namen gekozen hebben? Super onhandig

5 likes

Ja binnen 1 maand nadat ik mijn rijbewijs had gehaald oepsieeee

1 like

Hoelang heb jij je rijbewijs?

• 0 - 5 jaar
  • 6 - 10 jaar
  • 11 - 15 jaar
  • 16 - 20 jaar
  • Langer dan 20 jaar

0 stemmers

1 like

Oh zo zuur!

Ik sneed een stukje af bij een soort van turbo rotonde - leek me vrij onschuldig. Daarna liet ik netjes een auto voor, was het een agent in reguliere auto en ik zag ā€˜m een notitie maken… dus had ā€˜m al wel verwacht :weary:

Huh daar zijn turbo rotondes toch voor even lekker inhalen

1 like

Ja nee volgens mij is het geen turbo rotonde, wel met 2 banen! De linker zou (bijna) helemaal rond gaan en rechts rechts af. Ik moest rechts, maar stond links want rechts stond mega lange rij :skull:

Edit: Google maps erbij gepakt en bordje gespot dat ik echt alleen rechtdoor/links mocht haha oops

1 like

Niet x

2 likes

Narcissisme voor gevorderden.

2 likes

Is dit niet het geval bij vrouwen die de naam van hun man aannemen? Aka ongeveer de gehele wereldbevolking ongeveer die dan dezelfde achternaam draagt als de schoonzus/zwager.

Ik heb geen idee, maar ik haal het gemiddelde wel omhoog zo te zien :roll_eyes: maar ik heb ook bijna 20 jaar mijn rijbewijs, dat is zo te zien ook meer dan de meesten.

Ja, scheurijzer!! Zooo’n gruwelijke website haha, ik wil niet bekijken of ie nog bestaat

Zou ik ook raar vinden, maar bij hen vond ik het extra vreemd omdat het een hele bewuste keuze was en niet een ā€˜het hoort want is traditie’

Ja of ze zijn zo verstandig om flitsmeister te gebruiken. Doe ik eigenlijk nooit :sweat_smile:

1 like

Ik neem aan voor + achternaam, dus 100% dezelfde naam.

Ik zou sowieso niet met iemand kunnen daten die de naam van mijn broer heeft, lijkt me zo raar.

1 like

Hahah toen mijn zussen en ik klein waren speelden we heel vaak dat we getrouwd waren. We hebben allemaal namen die ook een mannelijke variant hadden, dus onze mannen heetten natuurlijk ook zo :joy:

3 likes

Ik ben in 8 jaar rijbewijs ƩƩn keer geflitst, maar dat was in het buitenland (Zwitserland geloof ik) en die boete heb ik nooit gekregen. Was met een auto met oldtimerplaten (niet geel en geen NL erop) dus ik denk dat ze me niet makkelijk genoeg konden traceren :’)

1 like

Tot je toevallig eens in Zwitserland aan de kant gezet word en in de bajes vliegt!

1 like