Jaaa grimmig he. Als kind was dit ook zo heftig want je wilde het eigenlijk niet zien maar het had ook een heel hoog ‘hihihi dit mag eigenlijk niet ohhh zo erg om op deze website te kijken’ dat je het tóch wilde zien, ook omdat al je klasgenootjes erover fluisterden
Ik vind die kroeg avondjes waarbij iedereen voor Nederland is en juicht wel altijd iets hebben, maar ja… Het blijft voetbal haha!
Mijn tweede stem is wel echt wat ik hoop dat ik ga doen
Ik vind Flitsmeister zo kut (die naam alleen al)
Hou je gewoon aan de snelheid zeg. Ik rij ook 108 waar je 100 mag maar heb het idee dat men Flitsmeister altijd alleen gebruikt om in je VW Polo/Seat whatever scheurijzer ff 140 op de linkerbaan te pakken
Ik kijk normaal altijd bijna alle wedstrijden en ik vind het ook echt heel leuk, zeker met vrienden samen NL (en/of DE) kijken, maar dit jaar ga ik gewoon uit principe niet kijken, en ik hoop dat een hele hoop mensen datzelfde doen.
Als ik niet kijk zijn die mensen helemaal voor niks gestorven
Jk
Welke 3 toiletten zou je het liefst vermijden van deze lijst?
- Mcdonalds in een drukke stad in de avond
- Tankstation (diegene buitenom, niet binnen)
- In een random coffeeshop
- In een kroeg
- Die in de trein
- Toilet in parkeergarage
0 stemmers
Maar ja, meestal is zo’n parkeergarage al één groot toilet.
De mens heeft alleen brood & spelen nodig
En een forum
Dat heb je al goed geregeld
Binnen 24u had ik een parkeerboete… ik ging naar de bios en ik “moest” rijden en parkeren. Zooo zenuwachtig. Reed in iemand anders z’n auto in een onbekende stad. En ik kom uit een dorp waar we betaald parkeren niet kennen. Ik was zo blij dat ik eindelijk geparkeerd was, dat ik niet meer keek dat het betaald parkeren was
Het toilet bij mijn huisarts. Toen ik daar laatst was lag er ontlasting/urine op de bril, de vloer. Bij de kraan zaten allemaal urine druppels en de deur was ook vies. 8 uur in de ochtend en alles was heel droog
Voel jij je fysiek aangetrokken tot vrienden van je partner? Dat je echt denkt damn jij bent hot af.
- Nee
- Ja en dat weet partner
- Ja en weet partner niet
0 stemmers
En denk je dat je partner dat denkt over vriendinnen van jou?
- Nee denk ik niet
- Ja vast wel maar geen idee
- Ja sws weet ik zeker
0 stemmers
Ik ben nieuwsgierig: is er een speciale reden dat je polls zo vaak gaan over man-vrouw relaties?
Bepaalde polls over samenwonen ja, doe ik sinds kort dus geeft me inspiratie waarnaar ik benieuwd ben.
Deze poll in het specifiek en soortgelijke, nee, zijn gewoon dingen die vij me opkomen op random momenten net zoals vieze toiletten.
Voor de mensen die (waarschijnlijk) wel kinderen willen op termijn of kinderen hebben. Ben/was jij bang dat je geen band met je kind zou voelen? Niet echt die instinctieve connectie die je als moeder ‘hoort’ te hebben?
- Ja was/ben ik (erg) bang voor
- Wel bij stilgestaan maar is geen angst
- Nee denk ik niet eens echt over na
- 100% geen kids aub
0 stemmers
Doe die burgerlijke polls eens niet allemaal anoniem, dat maakt ze echt dubbel saai.