Stel je persoonlijke vraag #39

Alleen met familie maar echt iedereen zou welkom zijn dus daarom gekozen voor open.

5 likes

Ik kan via mijn werk alle kranten lezen, dus geen eigen abo nodig. Maar ik moet zeggen dat ik het wel een aanrader vindt, want een aantal kranten bieden wel echt serieuze verdieping en doen belangrijk werk. Denk aan Trouw en de kindertoeslagenaffaire bijvoorbeeld.

6 likes

Moet je ook geen Adelheid heten

Nadat je beloofd had het niet door te vertellen, het verraad!:disappointed::sob:

1 like

Ik ook. Maar ik lees eigenlijk alleen het regio gedeelte

2 likes

Sorry Gertrude

1 like

Haha ik heb niet het idee dat mijn gebrek aan Duits iets te maken heeft met mijn Fries zijn maar meer aan complete desinteresse in de taal

1 like

Ja waarschijnlijk geld dat ook voor die mensen hoor, maar vond het zo opvallend.

2 likes

Aan de ene kant wil ik het meteen verbeteren, maar ik vind dat dan zo betweterig overkomen. Diegene doet zo zijn best :pleading_face:

Heb jij planten in je badkamer staan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En op het toilet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Op de badkamer wel een neppe want de echte ging steeds dood.

7 likes

Op mijn toilet heb ik geen daglicht, ik had er een plantje staan maar die heeft het obviously niet overleefd :skull:

5 likes

Heb jij op npo de documentaire ‘Hanky panky goodbye’ gekeken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Als ik een grotere badkamer had zou ik er wel planten in willen maar ik heb nu alleen ruimte voor het hoognodige zoals een wastafel en een toilet enzo

6 likes

dit geeft echt een foutmelding met mijn autistenbrein

@Jumpsuit vlamingen krijgen les in het nederlands met een vak frans in de latere jaren, walen krijgen les in het frans en in de latere jaren hebben ze de keuze tussen frans en engels. Mijn basisschool had zelfs een hele uitwisseling met een waalse school en daar nam bijna niemand nederlands omdat ze met engels naar londen mochten.

2 likes

Mijn toilet en badkamer zijn dezelfde ruimte :smiling_face_with_tear::+1:t3:

3 likes

Haha same. Vind het nu jammer dat ik niet beter opgelet heb met Duits op school omdat ik dus direct aan de grens woon en ook veel Duitse collega’s heb.

2 likes

Daar had ik echt niks aan gehad. Was bij ons alleen maar sollicitatiebrieven schrijven of brieven naar kranten en dan 1 mondeling per jaar in de bovenbouw :smiling_face_with_tear:. Daar leer je geen taal mee 🥹. Slecht eigenlijk ook

2 likes

Ik kan mij alleen herinneren dat ik grammatica en vervoegingen uit mijn hoofd moest leren. Frans was net zo’n ramp.

Ondertussen deed ik geen zak bij Engels, want dat vak vond ik vrij makkelijk (Thank you Cartoon Network en ondertiteling)

2 likes

Ik sta dik in de min, maar heb ze nog niet verkocht. Kijk over een paar jaar wel weer in m’n account.

1 like