Stel je persoonlijke vraag #39

Ooit voor €100 Verge gekocht, dat piekte toen naar €700 maar toen heb ik er niks mee gedaan. Is nu €5 waard :sob: Ook voor €50 Dogecoin gekocht, dat werd vorig jaar (?) gehyped door Elon Musk en dat heb ik toen verkocht voor €450. Al met al dus best prima

3 likes

Ik zag laatst een tweet dat iemand crypto met de tulpenbollen vergeleek en vond dat wel een leuke vergelijking. Ik denk dat je met zulke zaken enkel iets winst kan maken als je het echt op microniveau managet en goed de trend inschat.
Of je moet zo achterbaks zijn als musk en je platform gebruiken voor zelfverrijking (shit kopen en dan beginnen hypen om met winst te verkopen zoals hij met bit en doge heeft gedaan)

3 likes

Vergeleken met vorig jaar september oid (en met vorige week :smiling_face_with_tear:) enorm veel verloren (mijn partner dan, dus “ons geld”), maar omdat hij er al heel lang geleden mee is begonnen is de overall winst ook alsnog enorm gelukkig. We gaan het zien op de lange termijn!

3 likes

…dus ik moet gaan investeren in tulpenbollen?

3 likes

ik heb er te koop!

5 likes

Spaans is heerlijk voor als je boos bent. Mss eens een opfriscursus doen.

2 likes

Vroeger kende ik iemand die Adeline heet (wat ik zelf echt een hele mooie naam vind) en bijna iedereen noemde haar Adje.
Wel grappig, maar toch ook zonde van die mooie naam vind ik.

3 likes

1 jamkalender voor het gezin, 1 lego-kalender voor mijn dochter.

Tulpenbollen zijn altijd een goede investering. Komen altijd van pas wanneer de oorlog uitbreekt

5 likes

2 dezelfde.
1 voor m’n man en 1 voor mij. Een koffiecups kalender van L’or.

1 like

Vouw jij je ondergoed op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoek je altijd je sokken bij elkaar en vouw je ze tot bolletjes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb tegenwoordig nog maar 2 soorten sokken

Langere zwarte sokken
Grijze enkelsokjes voor sneakers etc

Heeeerlijk, gooi alles gewoon in de 2 vakken van de la en dan grabbelen. Scheelt me echt veel energie.

M’n ondergoed heb ik ook in 5 categorieën en 5 vakken gemaakt en nu gooi ik die ook gewoon allemaal in het juiste vak en dan heb ik ook daaraan nul denkwerk. Als ik moet nadenken of een handeling moet uitvoeren hou ik het systeem namelijk nooit langer dan een week in stand. Dit is het enige dat werkt voor me.

16 likes

Ja same, heb toch geen zin om bolletjes te gaan zitten maken. Mijn vriend heeft allemaal verschillende sokken en wil wel bolletjes, daaggggg mag je lekker zelf doen hoor.

6 likes

Voor het geval je samenwoont, is er 1 persoon die de was doet of meerdere?

• 1
  • Meerdere personen

0 stemmers

Als er iets is wat ik zelf wil doen is het de was, opvouwen mag wel. Maar echt niet het in de wasmachine doen en aanzetten.

3 likes

We wonen pas net samen en ik heb hem nog niet helemaal kunnen kneden zodat hij de was doet precies zoals ik het wil. :joy:

4 likes

Strijk je ze ook?

2 likes

Echt een hekel aan de was doen dus dat doet mijn vriend

2 likes

Ja doe ik ook! Alles mag chaotisch zijn en troeperig, als mijn kledingkast maar netjes is.

3 likes

Mijn vriend doet zijn eigen was, en ik doe mijn eigen was. En gezamenlijke was zoals handdoeken of beddengoed doen we wie het maar uitkomt.

We hebben ook allebei een eigen wasmand. Werkt prima. Nooit gemekker over dat zijn onderbroeken op zijn. Tenminste, wel gemekker, maar dan is het zijn eigen schuld haha.

4 likes

Oke Mark Darcy

5 likes