Strijk je ze ook?
Echt een hekel aan de was doen dus dat doet mijn vriend
Ja doe ik ook! Alles mag chaotisch zijn en troeperig, als mijn kledingkast maar netjes is.
Mijn vriend doet zijn eigen was, en ik doe mijn eigen was. En gezamenlijke was zoals handdoeken of beddengoed doen we wie het maar uitkomt.
We hebben ook allebei een eigen wasmand. Werkt prima. Nooit gemekker over dat zijn onderbroeken op zijn. Tenminste, wel gemekker, maar dan is het zijn eigen schuld haha.
Oke Mark Darcy
Oooh ik ben al zo lang zo’n systeempje van plan. Kun je eigenlijk zo maken met een stuk karton voor een afscheiding van je sokkensector.
Volg jij tisjeboyjay?
- Ja
- Nee
- Wie?
0 stemmers
Dat iemand een wappie is en soort gelijken zoekt kqn ik begrijpen. Maar dan heb je toch wel leukere mensen als die knul met zn accent
Op zich prima oplossing maar staat jullie wasmachine dan niet vaker aan voor een half wasje dan als je wel alle was samen zou doen?
Nee, want we wassen allebei pas als onze wasmand vol is. En dat is dan een volle machine.
Ik had laatst een etentje gegeven met het thema vrijdenken en vrienden gevraagd iemand te volgen buiten hun bubbel en ik had zelf Tisjeboyjay gekozen.
Het waren een hele zware 3 dagen
. (Maar over sommige dingen was ik wel positief verrrrast)
Nee en ik zou willen dat ik mensen kon judge en ontvolgen die hem wel volgen van mijn volgers, maar helaaas ik heb hem geblokt dus dat kan ik niet zien.
Ja dus? Weekje, anderhalve week, dan zit de mijne wel vol.
was je bij Geez op de koffie gegaan?
Zoals?
Leuke hond
Even een hart van nederland vraag hoor.
Eet jij nog wel eens witlof?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar alleen als m’n moeder het maakt
Ik maak zelf geen witlof, net als stamppot. Vooral omdat m’n moeder het veel beter kan.
Nee gadverdamme bittere rommel. Maakte mn moeder bijna iedere week ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik eet ze ook wel eens rauw, zo’n blad met een stukje ansjovis erop.
Sorry als dit voor veel mensen een nachtmerrie is.