Stel je persoonlijke vraag #39

Ja vroeger deed Penny dat altijd organiseren maar sinds zij er niet meer is, is het verdwenen.

Je kon je opgeven om een quiz te maken, van ongeveer 20 vragen waarover je veel wist en dan stonden de vragen 2 uur online en dan werden de antwoorden gegeven en de score gepubliceerd. Ik vond het zelf altijd heel leuk omdat het elke keer weer hele andere onderwerpen waren, zo had @GEEZ er geloof ik eentje over de dood die heel interessant was en ook mensen die dingen over biologie deden etc, soms ook gewoon een simpele popquiz.

@Lula ja dat is het nadeel natuurlijk, je moet iedereen maar blind vertrouwen dat ze niks opzoeken, maarja mij boeide het nooit wie er won, persoonlijk zou ik er weinig lol uit halen om het op te zoeken maar iedereen z’n ding.

15 likes

Zo zou je het wel kunnen stellen. Al ben ik wel wat milder geworden voor irritant kinder gedrag

1 like

Ja leuk idee! De afwisseling in onderwerpen vond ik zelf leuk er aan. Behalve dan die vlaggen /aardrijkskundige quiz die was zo moeilijk.

2 likes

Ik vond de quizzen waarvan ik niks wist altijd het leukste. Ik zie nu trouwens dat er vorig jaar nog wel gequizd werd, maar dat is ergens halverwege het jaar gestopt lijkt het.

4 likes

Nu je het zegt, dat is ook zo. Volgens mij heb ik toen samen met oa @Lepelsteeltje en @Quinoa nog geprobeerd een tijdje door te gaan.

Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar😄

3 likes

nou ook nog ff eentje van mij over man-vrouwrelaties. Voor diegenen met een mannelijke partner: is hij bij het lepeltje lepeltje liggen wel eens de little spoon?

• Regelmatig
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

2 likes

Kijk jij dit jaar naar Het Sinterklaasjournaal?

• Ja, en ik heb een kind/kinderen
  • Ja, en ik heb geen kind/kinderen
  • Nee, en ik heb geen kind/kinderen
  • Nee, en ik wel een kind/kinderen

0 stemmers

2 likes

Wat doen jullie als iemand die je nieuw ontmoet (bijv nieuwe collega) je naam verkeerd zegt. Bijv fabienne terwijl je fabianne heet ofzo

• Ik zeg er niks van
  • Ik corrigeer het één keer, als diegene het daarna nog fout zegt laat ik t zitten
  • Ik blijf het net zo lang corrigeren tot het goed gaat

0 stemmers

2 likes

In de eerste paar weken waren er 2 collega’s die dachten dat ik een truttige versie van mijn eigen naam heette dus nu maak ik mij zorgen over mijn imago

7 likes

Je heet Annemieke, maar ze noemen je Annemiekel? Hate when that happens!

18 likes

Ik verbeterde het altijd wel maar het boeit me tegenwoordig echt niet meer dus ik accepteer maar gewoon dat ik eigenlijk 2 namen heb.

2 likes

Waarom vind ik bij al deze setjes het mooier om eerst de naam van de man te noemen? :exploding_head:en heb jij dit ook?

• Ja bij allemaal
  • Ja bij een aantal
  • Nee daar ben ik te feministisch voor

0 stemmers

Edit: (jaja terugkrabbelen) : Judith en Jeroen zijn de uitzondering. Een Jeroen mag nooit voorop.
En ik zie dat de namen van de vrouwen vaak langer zijn. Vind de kortste naam eerst sowieso mooier.

2 likes

In een auto, in het bos of gewoon bos?

Jouw nickname

• Random
  • Diepzinnig

0 stemmers

Edit: even aangepast in niet-anoniem. Dit leek me nou net een poll die níet anoniem moet.

2 likes

Nav impopulaire meningen over talen mengen

Kan jij dit lezen?

• Ja perfect
  • Ja grotendeels
  • Mja deels
  • Nje bijna niet
  • Nee echt niet

0 stemmers

De vierde taal is trouwens Luxemburgs, aangezien ik niet verwacht dat veel mensen die woorden ook perfect kunnen vertalen.

10 likes

Ik had laatst dit gesprek met een paar vrienden en 1 vriend had dus letterlijk nog nooit bedacht dat hij óók de kleine lepel zou kunnen zijn!? Haha vond dat zooo vreemd, dat dat nog nooit in je opgekomen is om even andersom te gaan liggen?

(En ook sneu dat je dan nog nooit je even de kleine lepel hebt mogen voelen want dat is toch heerlijk soms)

5 likes

Het leest nog best soepel ook. Tenminste de zinnen waar ik meerdere woorden van herkende vond ik niet gek lezen. Ik ben benieuwd hoe zoiets er uit ziet met Nederlandse dialecten.

4 likes

ahaha ja dan weet ie niet wat ie mist, maar misschien heeft ie het inmiddels uitgeprobeerd

2 likes

Maar ik zat dit laatst van een afstandje gade te slaan omdat iemand een van mijn goede vriendinnen maar verkeerd bleef aanspreken (djennifer ipv Jennifer bijv.) en dat vond ik wel meeeeega awkward

Dit leest een beetje als Duits/Frans leestoetsen op de middelbare, op zoek naar een paar woorden in de zin die ik wel begrijp

24 likes