Stel je persoonlijke vraag #39

Zou het misschien jammer vinden maar het is niet echt alsof hij er iets aan zou kunnen doen dus wie ben ik om daar dan een probleem van te maken?

Andersom zou ik het ook niet fijn vinden als mijn vriend dingen waar ik niet perse iets aan kan doen niet mooi zou vinden (laat staan me daarvoor verlaten)

Mannen worden nou eenmaal (ooit) kaal :woman_shrugging:t2:

5 likes

Boeit mij nul. Wel vond ik het irritant dat mijn vriend zijn onzekerheid op mij af probeerde te schuiven. Dat ik het heel erg zou vinden als hij zijn hoofd kaal zou scheren. Nee, alles beter dan hoe het was. Hij was degene die het rot vond, niet ik.

16 likes

Ik vind alle haaruitval irritant, niet dat hij kaler wordt.

1 like

Hij is kaal dus ik zou vooral benieuwd zijn hoe dan haha

2 likes

Maar wel direct afscheren, niets erger dan een man die vasthoudt aan 12 plukken haar of een comb over begint te doen. Vindt hij haar echt te belangrijk? Dan even een haartransplantatie, ik ken nu een paar mannen die het gedaan hebben en ziet er echt goed uit.

34 likes

Maar het ligt ook vaak aan hun natuurlijke haarlijn, die dan verder wegtrekt. Bij sommige haartransplantaties lijkt er een haarlijn te worden ingezet ipv opnieuw opgevuld?
Mijn vriend zegt altijd dat ie nooit kaal wordt blabla, prima, dat geloof ik idd ook maar ik zeg expres altijd dat kaalheid met veel testosteron hebben heeft te maken haha.

Overigens is er nog “hoop” , ik ken mn vader niet anders dan een beetje kaal. Hij werd al op zn 28/29e kalig, en het is tot aan nu echt nauwelijks veranderd. Gewoon bijna niet kaler geworden. Dus dat komt blijkbaar ook nog voor. Als er echt niks meer zit idd beter eraf.

1 like

Dit! Haha.

Continu transplantaties?

Oke ik ben openminded, ken jij persoonlijk mannen die een haartransplantatie hebben gedaan ?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als mn vader dat zou willen ofzo oke, maar ja ik hoor er persoonlijk om me heen weinig over.

Ik ken een iemand die dat gedaan heeft en ik was mega verbaasd toen hij aankondigde dat te gaan doen. Nogal een lange gast en ik ben best klein, ik had nooit gezien dat hij midden op z’n hoofd een vrij grote kale plek had hahahaha

22 likes

Ik ken iemand die het jaren geleden één keer heeft gedaan en het is echt supermooi nog steeds, echt een volle bos. Snap wel dat je het als man wil doen als je op heel jonge leeftijd al kaal wordt, niet elke man heeft het hoofd/gezicht voor kaal.

3 likes

Als het goed is blijft het ook een volle bos. Iig de getransplanteerde (heet dat zo?) Delen wel. Want het haar wat ze gebruiken komt uit de zijkant van het hoofd en dat valt in principe nooit uit.

1 like

Hij hoeft mij geen toestemming te vragen, maar ik zou het wel raar vinden als hij “als verrassing” ineens aankomt met totaal ander haar. En als ik het lelijk vind moet hij ook niet gaan janken als ik zeg dat het lelijk is :woman_shrugging:

6 likes

Ik zal wel echt een beetje verdrietig zijn als mijn vriendin haar haar weer kort knipt. Ik vind haar haar nu zo moooi en dat kortere staat haar niet zo.

1 like

Deze snap ik niet helemaal

De haaruitval (veel losse haren overal) vind ik irritant, maar het feit dat hij kaler wordt niet.
Minder haar op zijn hoofd maakt me niet uit, meer haar op de grond, in bed, op de bank, in de douche, etc. wel.

1 like

Heb jij geen haaruitval dan? Ik vind mijn haren letterlijk overal.

1 like

Het is best duur volgens mij en je hebt geen garantie dat het ‘pakt’. Ken iemand die weer helemaal kaal is waarbij het niet goed heeft uitgepakt. Dat in combinatie met dat het niet altijd mooi blijft, want het kalende proces gaat natuurlijk gewoon door, snap ik ook goed dat mannen ervoor kiezen om er niet aan te beginnen. Toen mijn vriend de stap maakte om z’n haar af te scheren was het wel even wennen maar inmiddels weet je niet beter en staat het gewoon goed. Beter dan zo’n comb over iig dat kunnen mannen beter niet doen haha

2 likes

Maar dan moet je net geluk hebben. Die Gregor van Mascha heeft dat gedaan en zijn haarlijn is inderdaad terug. Maar nu heeft hij op zijn achterhoofd weer helemaal niks. Denk dat als je echt echt kaal aan het worden bent het dweilen met de kraan open is.

1 like

Ah, zo!

1 like

Ja, heb ik ook wel, maar veel minder dan hij. Bij mij leidt het (nog) niet tot kale plekken, bij hem wel. Hij heeft momenteel wel echt veel meer haaruitval dan ik. Kan hij ook niks aan doen, maar dat bedoelde ik dus met mijn eerdere reactie.

1 like