Continu transplantaties?
Oke ik ben openminded, ken jij persoonlijk mannen die een haartransplantatie hebben gedaan ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als mn vader dat zou willen ofzo oke, maar ja ik hoor er persoonlijk om me heen weinig over.
Continu transplantaties?
Oke ik ben openminded, ken jij persoonlijk mannen die een haartransplantatie hebben gedaan ?
0 stemmers
Als mn vader dat zou willen ofzo oke, maar ja ik hoor er persoonlijk om me heen weinig over.
Ik ken een iemand die dat gedaan heeft en ik was mega verbaasd toen hij aankondigde dat te gaan doen. Nogal een lange gast en ik ben best klein, ik had nooit gezien dat hij midden op zân hoofd een vrij grote kale plek had hahahaha
Ik ken iemand die het jaren geleden één keer heeft gedaan en het is echt supermooi nog steeds, echt een volle bos. Snap wel dat je het als man wil doen als je op heel jonge leeftijd al kaal wordt, niet elke man heeft het hoofd/gezicht voor kaal.
Als het goed is blijft het ook een volle bos. Iig de getransplanteerde (heet dat zo?) Delen wel. Want het haar wat ze gebruiken komt uit de zijkant van het hoofd en dat valt in principe nooit uit.
Hij hoeft mij geen toestemming te vragen, maar ik zou het wel raar vinden als hij âals verrassingâ ineens aankomt met totaal ander haar. En als ik het lelijk vind moet hij ook niet gaan janken als ik zeg dat het lelijk is
Ik zal wel echt een beetje verdrietig zijn als mijn vriendin haar haar weer kort knipt. Ik vind haar haar nu zo moooi en dat kortere staat haar niet zo.
Deze snap ik niet helemaal
De haaruitval (veel losse haren overal) vind ik irritant, maar het feit dat hij kaler wordt niet.
Minder haar op zijn hoofd maakt me niet uit, meer haar op de grond, in bed, op de bank, in de douche, etc. wel.
Heb jij geen haaruitval dan? Ik vind mijn haren letterlijk overal.
Het is best duur volgens mij en je hebt geen garantie dat het âpaktâ. Ken iemand die weer helemaal kaal is waarbij het niet goed heeft uitgepakt. Dat in combinatie met dat het niet altijd mooi blijft, want het kalende proces gaat natuurlijk gewoon door, snap ik ook goed dat mannen ervoor kiezen om er niet aan te beginnen. Toen mijn vriend de stap maakte om zân haar af te scheren was het wel even wennen maar inmiddels weet je niet beter en staat het gewoon goed. Beter dan zoân comb over iig dat kunnen mannen beter niet doen haha
Maar dan moet je net geluk hebben. Die Gregor van Mascha heeft dat gedaan en zijn haarlijn is inderdaad terug. Maar nu heeft hij op zijn achterhoofd weer helemaal niks. Denk dat als je echt echt kaal aan het worden bent het dweilen met de kraan open is.
Ah, zo!
Ja, heb ik ook wel, maar veel minder dan hij. Bij mij leidt het (nog) niet tot kale plekken, bij hem wel. Hij heeft momenteel wel echt veel meer haaruitval dan ik. Kan hij ook niks aan doen, maar dat bedoelde ik dus met mijn eerdere reactie.
Mijn vriend heeft korte dreadlocks en die vind ik hem heel mooi en cute staan, past echt ook bij hem. Hij weet wel dat ik dat het meest sexy vind haha. Maarja als hij alles eraf wil scheren, jammer dan voor mij. Maar hij heeft nog wel een dichte? haarlijn en heb zn haar ooit wel eens aan 1 kant met mini vlechtjes ingevlochten. Vind het zo zonde die tondeuze als je nog een hoofd vol haar hebt?! Anders begrijp ik het wel hoor. En het is vaak ook helemaal niet lelijk zelfs.
Ik wist dat allemaal niet, dat het niet alleen lukt of werkt.
Die gregor
Ja in Turkije
Ken je iemand die kanker heeft gehad? (Welke vorm dan ook)
0 stemmers
Mijn schoonvader heeft afgelopen woensdag van de spoedarts vernomen dat er een tumor in zijn longen zit, vrijdag met de artsen gesproken en het is terminaal en goed verzaaid. Chemo wordt gestart om hem wat meer tijd te geven. Echt een rotziekte
Bij mij op kantoor lijkt het wel besmettelijk. 3 directe collegaâs hebben het in de afgelopen twee jaar gekregen (maar zijn nu wel al klaar met behandelingen/ âschoonâ) en twee andere mensen van het gebouw die ik minder goed ken zitten er nog middenin. Vreselijk En dan zijn het echt nog de meest sportieve personen binnen de afdeling he, bizar.