Ja, maar dat klinkt zo simpel dat het ook weer een act moet zijn?
Nog wat erger. Witlof is ook een cosmeticamerk
Moeilijk om in te schatten of tjisjewhatshisname heel slim is… hmmm
dit is een nieuw concept voor me. Duurt even om aan te wennen.
Min x min = plus
Dit bedoelde ik dus laatst met: je zoekt ze wel actief op. Als op allerlei manieren steeds weer in de complothoek eindigt moet je je toch gaan afvragen of je zelf niet ook beetje complotgekkie bent
Ooooh hoe heet dit ook alweer? Zou dat nog bestaan? Is echt jeugdsentiment hahaha
Zekers, op spele.nl
Its all coming back to me now
Bomb jack! Ik heb het vanmiddag nog even gedaan, haha
Bewaar jij wel eens activiteiten/series/films/eten voor als je het meer nodig hebt? Dus bijv voor een dip of bij echt weinig energie. Zodat je altijd iets achter de hand hebt
- Ja dit doe ik
- Ja, ik zou een jaar lang bezig zijn als ik de lijst zou afwerken
- Nee, ik geniet gewoon als het er is
- Ik weet niet waar je het over hebt
0 stemmers
Vooral series en films
Ik geniet gewoon als het er is. En als ik in een dipmoment zit wil ik het liefst hersenloos dingen kunnen doen. Dus comfortfood wat ik al 100x heb gemaakt en waar ik de dingen standaard voor in huis heb, series/films/boeken nog een keer kijken/lezen (die heb ik zelf gekocht om deze reden en omdat ze leuk zijn) en qua activiteiten lekker simpel wandelen ofzo.
Het kwetst me echt dat je dit zegt en ik ga voortaan wel even beter nadenken wat ik hier plaats.
Je moet natuurlijk zelf weten wat je post. Ik vraag me alleen af waarom het toch best regelmatig uitkomt in legitimerende berichten over mensen die in de complothoek hangen.
Best regelmatig? Wanneer was dan?
Jouw post opzoeken gaat een beetje lastig en vind ik ook echt onnodig, maar dit is toch niet de eerste keer? Misschien heb ik het verkeerd hoor. Edit: Ik had zelf het gevoel dat ik deze verkenning van vrij problematische ideeën/personen al wel eens vaker gelezen heb
Ik vind dit echt niet oke. Spiegel voorhouden dat het vaker gebeurt (als dat al zo is) prima, maar iemand op basis daarvan complotgekkie noemen?!
Laten we nu niet gaan doen alsof complotgekkie genoemd worden een intens en door en door kwetsend iets is. Complotgeinteresseerde, complotsympathisant, complotplugger dan
Maar je opmerking heeft Sjern dus wel gekwetst. Dus misschien kan het een tandje minder.
Ja iedereen komt tegenwoordig binnen met ‘wat je nu zegt kwetst mij’ en dan moeten we allemaal heel vlug een stap achteruit en hoeven we niet meer te kijken naar 1) waar iets een reactie op is of 2) of iets daadwerkelijk kwetsend is.