Nee elke dag een cantucinni is wel een verrassing ![]()
Nou de geur vind ik idd verrassend goed
denk dat het geen drol voor mijn haar doet maarja. Ik blijf hoop houden
Heb er die honing variant er ook nog bij in gekwakt. Mijn haar is zo droog dat die conditioner nu al is opgedroogd in mān haar zonder het te hebben uitgespoeld. Of het lijkt nu een soort krokante krullen zoals ik hier wel eens las.
Weet iemand eigenlijk waar hij grapjes over maakte vóór corona? Ik denk dat ik hem over andere onderwerpen best leuk zou kunnen vinden. Ik volg hem (want had de memo gemist dat je alleen gelijkgestemden mag volgen) en moet stiekem wel lachen om dingen zoals dit:

(ik ben dit met samenwerken)
Edit: hoe krijg ik een link naar de reel ipv een foto?
Ik dacht dat jij ook een wappie was.
Dat denkt iedereen hier volgens mij haha maar nee, ben denk iets meer open-minded dan de meesten
of nieuwsgierig. Kan dingen waar ik niet achtersta toch vermakelijk vinden en heb geen oordelen.
Ik kan er bijv echt niet bij dat je mensen gaat ontvolgen of judgen omdat zij iemand volgen die jij raar vindt??
boeiend
Jawel
Oh was je dan een t trollen in t carona topic toej haha. Daardoor denk ik dat namelijk.
Met het onderste ben ik t eens. Als iemand anders een gekkie wilt volgen boeit dat me niet zo. Ik kijk niet tussen andere mensen hun volgers (behalve bij leuke vinted verkopers haah)
Maar als die gene ineens ook zulke dingen uitkraamt of deelt zoals bijv van andrew tate ofzo dan is het doei doei.
Haha woww dat is superlang geleden! Ik ga even kijken wat ik daar gezegd heb
de vraag is natuurlijk wanneer je een wappie bent. Zou wel kunnen dat we daarin van mening verschillen. Dus misschien moet je mij voor de zekerheid maar blocken.
Ik vind dat je een wappie bent als je een bepaalde mening hebt die schadelijk kan zijn.
Is niet per se langer dan eerdere jaren, Sinterklaas komt altijd aan op de eerste zaterdag na Sint Maarten. Dit jaar wel de vroegst mogelijke dag inderdaad ![]()
Oooh nu je t zegt. Een collega ( komt niet uit nl en heeft nu een kind van 5 dus die krijgt dat mee op school) vroeg āWanneer komt die meneer⦠sinterklaas?ā
En ik had geen idee eigenlijk. Ik dacht het laatste weekend van november.
Hij is ook niet grappig nee
maar er blijft een gebrek aan wel grappige influencers
Mocht jij vroeger je schoen zetten meteen op de dag dat sinterklaas was aangekomen?
- Ja, vrijwek altijd
- Nee, dat mocht pas later
- Soms wel, andere jaren niet
- Ik zette sowieso mijn schoen niet
0 stemmers
Ik mocht het altijd pas later dan de dag van de intocht āomdat sinterklaas het al heel druk had en bij heel veel kinderen langs moest die dagā ![]()
Nou ja, vorig jaar was hij welgeteld ƩƩn dag korter in het land. Maar het klopt, hij komt op zān vroegst de 12e en op zān laatst de 18e, dus soms tref je het en soms niet.
Nou ik heb het uitgespoeld en het doet idd helaas niks voor mijn haar. Denk dat het vooral voor Europees glad haar werkt wat wat droog is. Het enige product dat bij een drogist te kopen is wat wel werkt op mijn haar is aussie. Maargoed ook geen probleem ik maak dit sowieso wel op.
Wat bedoel je met je haar natuurlijk dragen?
Heb echt geen flauw ideeš
Kom jij anders over in verschillende topics denk je? Bv dat als mensen (alleen) bepaalde topics lezen ze een ander beeld van je zouden hebben dan als ze alles zouden lezen?
- Nee ik ben altijd dezelfde ik
- Ja ik laat me in sommige topics meer gaan
- Ja ik heb verrassende kanten
0 stemmers
Ja echt een vreselijke eigenschap. Zooo klagerig altijd over alles wat altijddddd misgaat.
Oh ik dacht eigenlijk dat je met natuurlijk dragen je jouw krullen bedoelde. Die van mij accepteer ik namelijk nog steeds niet. Maar dat masker is volgens mij best wel goed en voedend voor veel haar denk ik.