Stel je persoonlijke vraag #39

Haha ik lees dit nu pas. Maar fysiek is dat soms bij stellen niet echt mogelijk, dan hang je als een soort rugzakje aan z’n rug. Dat past gewoon niet om dan de grote lepel te zijn.

Slaap je wel eens verstrengeld in elkaars armen? Ik kan dat niet en dat heb ik ook direct gezegd.

• Regelmatig
  • Nooit
  • Soms

0 stemmers

Ik lig wel heel vaak met m’n hoofd op z’n borst, andersom moet ik daar niet aan denken. Heb ook wel eens gevraagd of hij dat niet vervelend vond. Lijkt me zo zwaar zo’n heel hoofd op je borstkas.

1 like

We weten dat jouw vriend heeeeel groot is. Maar dan is het alsnog mogelijk om gewoon achter hem te gaan liggen en je arm om hem heen te slaan

45 likes

Konijn eten? @Oprah

4 likes

Zn lul was groot toch.

1 like

Gisteren sprak ik met een diëtiste en gaf ik aan dat ik vegetarisch eet. Zij stelde toen de vraag: Dus je eet geen vlees, vis of kip?

Kip in een aparte categorie noemen

• Vind ik logisch
  • Vind ik niet logisch

0 stemmers

Ik heb dit wel eens vaker gehoord maar vind dit zo onlogisch. Want een kip is geen dier ofzo? Misschien dat er dan gevogelte bedoeld wordt maar zeg dat dan in plaats van alleen kip

3 likes

Vis is toch ook niet allesomvattend? Dan moet ze ook schaal of schelpdieren zeggen.

4 likes

Misschien omdat kip gevogelte en geen rood vlees is.

3 likes

Ja, maar idd een gevogelte, dus vandaar dat ze het apart noemt? Dat ze het beter gevogelte kan noemen dat ook klopt ook wel, maar dan klopt ‘vis’ ook niet.

naja anyway, wat maakt het uit.

1 like

Nee, is niet prettig. Doe zelf maar.

2 likes

Het is 11 november. Heb je snoep in huis?

• Shit, moet nog halen
  • Ja, ik heb speciaal voor Sint Maarten gehaald
  • Ja, maar ik heb steevast snoep in huis
  • Nee, maar hier wordt Sint Maarten niet gevierd
  • Nee, ik doe alsof ik niet thuis ben

0 stemmers

In mijn flat wordt alleen langs gegaan bij huizen die zich opgegeven hebben en gezien ik niet zeker wist of ik thuis zou zijn heb ik dat niet gedaan haha

3 likes

Alsof vis ook geen dier is, vind dat ook altijd heel onlogisch.

5 likes

4 likes

O ja ik zag die categorie meer als huisdieren. Ik wou ook bij het dolfinarium werken toen haha. Allemaal lelijke prullaria toen ook.

2 likes

Ik heb als kind van 6 de cavia van mijn zus gewurgd 🫣
Denk dat dit eerder thuis hoort in biechten zonder omg topic hahaha

Edit : perongeluk natuurlijk.

7 likes

Jaa klopt! En ik heb ook wel eens mensen gehoord die vegetarisch eten maar wel kip eten. Dus blijkbaar wordt er toch wel door sommige mensen een soort onderscheid gemaakt.

@grace dat begrijp ik wel ja. Zeker om wat Kultakala zegt en wat ik hierboven beschrijf. Dat mensen toch soms een eigen invulling hebben op vegetarisch eten. “Wat houdt vegetarisch eten voor jou in?”, vind ik dan een betere vraag. Want zoals @Nova zegt is missen de schaaldieren dan ook nog in de vraag die de diëtiste stelde.

1 like

Maar de grote vraag is, heb jij ooit konijn gegeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Love knaagdieren :heartbeat: heb echt 100 hamsters gehad, leuke beestjes. Konijnen, cavia’s en gerbils vind ik ook leuk.

5 likes

Chinchilla’s zijn soooo cute.

2 likes

Een van mijn collega’s is pollo-pescotariër, want hij eet alleen geen zoogdieren, dus wel kip en vis. Gister nog een heel gesprek over gehad, het gaat hem om het bewustzijn van het dier en de uitstoot.

Ik heb een tijdje op een middelbare school in de Bijlmer gewerkt. Daar vonden de kinderen vegetariër zij nog wel oké, maar dat je geen kip eet ging er niet in. Ze noemde mij altijd de juf die roti zonder kip eet :laughing:

17 likes