Stel je persoonlijke vraag #39

Oh was je dan een t trollen in t carona topic toej haha. Daardoor denk ik dat namelijk.

Met het onderste ben ik t eens. Als iemand anders een gekkie wilt volgen boeit dat me niet zo. Ik kijk niet tussen andere mensen hun volgers (behalve bij leuke vinted verkopers haah)
Maar als die gene ineens ook zulke dingen uitkraamt of deelt zoals bijv van andrew tate ofzo dan is het doei doei.

3 likes

Haha woww dat is superlang geleden! Ik ga even kijken wat ik daar gezegd heb :joy:de vraag is natuurlijk wanneer je een wappie bent. Zou wel kunnen dat we daarin van mening verschillen. Dus misschien moet je mij voor de zekerheid maar blocken.

1 like

Ik vind dat je een wappie bent als je een bepaalde mening hebt die schadelijk kan zijn.

1 like

Is niet per se langer dan eerdere jaren, Sinterklaas komt altijd aan op de eerste zaterdag na Sint Maarten. Dit jaar wel de vroegst mogelijke dag inderdaad :sweat_smile:

Oooh nu je t zegt. Een collega ( komt niet uit nl en heeft nu een kind van 5 dus die krijgt dat mee op school) vroeg ā€œWanneer komt die meneer… sinterklaas?ā€
En ik had geen idee eigenlijk. Ik dacht het laatste weekend van november.

2 likes

Dat is dan toch langer dan andere jaren, hij gaat niet eerder weg. In het beste geval is dit hele circus er een volle week korter. Dit is zegmaar het slechtst mogelijke scenario

2 likes

Hij is ook niet grappig nee :joy: maar er blijft een gebrek aan wel grappige influencers

1 like

Mocht jij vroeger je schoen zetten meteen op de dag dat sinterklaas was aangekomen?

• Ja, vrijwek altijd
  • Nee, dat mocht pas later
  • Soms wel, andere jaren niet
  • Ik zette sowieso mijn schoen niet

0 stemmers

Ik mocht het altijd pas later dan de dag van de intocht ā€œomdat sinterklaas het al heel druk had en bij heel veel kinderen langs moest die dagā€ :sweat_smile:

3 likes

Nou ja, vorig jaar was hij welgeteld ƩƩn dag korter in het land. Maar het klopt, hij komt op z’n vroegst de 12e en op z’n laatst de 18e, dus soms tref je het en soms niet.

2 likes

Nou ik heb het uitgespoeld en het doet idd helaas niks voor mijn haar. Denk dat het vooral voor Europees glad haar werkt wat wat droog is. Het enige product dat bij een drogist te kopen is wat wel werkt op mijn haar is aussie. Maargoed ook geen probleem ik maak dit sowieso wel op.

Wat bedoel je met je haar natuurlijk dragen?

1 like

Heb echt geen flauw ideešŸ˜‚

3 likes

Nu al excited voor volgend jaar.

1 like

Kom jij anders over in verschillende topics denk je? Bv dat als mensen (alleen) bepaalde topics lezen ze een ander beeld van je zouden hebben dan als ze alles zouden lezen?

• Nee ik ben altijd dezelfde ik
  • Ja ik laat me in sommige topics meer gaan
  • Ja ik heb verrassende kanten

0 stemmers

1 like

Ja echt een vreselijke eigenschap. Zooo klagerig altijd over alles wat altijddddd misgaat.

1 like

Oh ik dacht eigenlijk dat je met natuurlijk dragen je jouw krullen bedoelde. Die van mij accepteer ik namelijk nog steeds niet. Maar dat masker is volgens mij best wel goed en voedend voor veel haar denk ik.

1 like

Kom jij er wel eens gedurende de dag achter dat je je onderbroek binnenste buiten aanhebt?

• Ja regelmatig
  • Een enkele keer gebeurd
  • Nee nog nooit

0 stemmers

1 like

Ben er ook wel eens gedurende de dag achter gekomen dat mijn onderbroek van de vorige dag nog ergens in mijn broek vast zat. Dacht ik: huh wat is die bobbel daar… oh mijn onderbroek van gisteren.

13 likes

Ah ja zo. Voor mij is het al een overwinning dat ik het niet meer permanent laat stijlen sinds 2020. Ik vind het ook zelfs erg voor m’n ouders dat je dan een kind hebt die haar natuurlijke haren zooo erg verafschuwd. Waar ik het natuurlijk van heb. Maar jij draagt jouw krullen toch? Ik vind dus krullen bij anderen WEL weer mooi. Same old story.

Ik vraag me dat sowieso wel eens af, bijvoorbeeld Maxime meiland is daar wel open over geweest. Ze had dan een neuscorrectie gedaan want ja ze had de neus van haar vader geerfd. Dat lijkt me als ouder zijnde ook best wel een steek geven.

2 likes

Kaj’s typetjes achtig en heeeel vroeger was hij meer een fitness influencer.

Vond daarom ook heel apart dat hij zo viel over het corona vaccin want toen maakte het hem ook niet zoveel uit wat hij in zijn lichaam spoot

9 likes