Stel je persoonlijke vraag #39

Hahah oh ja die!

4 likes

Er staat een film-aflevering op Netflix! Dan gaan ze met het warenhuis op vakantie naar Spanje.

3 likes

Obv deze video waarin een vrouw een parasite cleanse doet en een megalange worm uitpoept. Heb jij wel eens wormen gehad?

• Ja een keer
  • Ja meerdere keren
  • Op dit moment
  • Nee
  • Ik vond het niet supererg
  • Ik vond het vreselijk
  • Ben er niet per se bang voor dat dit me gebeurt
  • Ben er echt bang voor dit te krijgen

0 stemmers

Ik word er helemaal naar van als ik bedenk dat er mogelijk een worm in mijn lichaam leeft :smiling_face_with_tear: en nope ik wil hem al helemaal niet in de toiletpot zien, dan maar binnenin waar ik geen idee heb van je bestaan.

1 like

huh wie heeft gezegd dat ze niet bestaan dan? betekent toch niet per se dat ik op dit moment een lintworm in mijn lichaam heb of moet willen hebben?

Nou I don’t want it :rofl: wil dat echt niet weten

Een lintworm lijkt me gewoon ZO’N vreselijk walgelijk idee en dan dat ie er in z’n geheel uit komt daarna :sob:

3 likes

Nou ik heb het filmpje gekeken voor het shockeffect maar er is geen worm te zien dus wees gerust :smile:

5 likes

Zand eter present!! Inclusief de nachtenlange jeuk :sob:

3 likes

Ze beweert dat e een wrom van een halve meter uitscheet nadat ze dertig druppels van dat cleanser ding had genomen, in een tijdspannen van 5 minuten. Oh en ze had gisteren nog een lavement gehad. Ik ben geen medisch professional maar dit klinkt echt als je reinste onzin en waarschijnlijk nog gevaarlijk ook. Ze toont trouwens niets, ze zever gewoon een halve minuut met selfiecamera.

13 likes

Dit forum is ook social media en kijk wat het ons brengt :raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3:

8 likes

Haha hoofdpersoon van de serie :laughing:

12 likes

Beschouw jij het eten van champignons als groenten?
(Officieel is het geen groente maar een schimmel blabla, maar als we het hebben over je moet x gram groente per dag eten, reken je champignons hier dan bij?)

• Ja klopt
  • Hmm weet ik eigenlijk niet nooit over nagedacht
  • Nee
  • Ew champignons

0 stemmers

1 like

Drama en rellen?

2 likes

Ik denk dat iedereen diep van binnen zowel een beetje (andermans) kinderhater en (honden/katten/kinder) moeke is. Alleen in variërende percentages.

12 likes

En moraalridders.

Ik eet eigenlijk nooit alleen champignons, maar zie het wel als een groente. Het is of door een gerecht met andere groenten of als bijgerecht bij bijvoorbeeld stukje vlees. Maar dan eet ik er nog een andere groente bij, als groentegerecht zeg maar.

7 likes

Ik sluit me aan bij @Foxyfoxtrot, vind het echt een “extra” groente, ook interessant vind ik dit:

Tel jij ui als groente in jouw 250 gram groente pd?

• Ja
  • Nee
  • Ew ui
  • Nog nooit over nagedacht

0 stemmers

5 likes

Maar ik weeg mijn groente niet af om te kijken of ik aan 250gr kom. Heb bijvoorbeeld geen idee hoeveel een gemiddelde paprika of courgette weegt.

21 likes

Nee maar ik tel m’n groenten ĂŒberhaupt niet

Ik weeg mijn groenten om aan 250g te komen:

• Dit doe ik
  • Dit doe ik niet

0 stemmers

2 likes

Naar aanleiding van de polls hierboven

Eet jij altijd braaf 250 gram groenten per dag?
  • Ja, natuurlijk
  • Geen idee, ik weeg het niet
  • Meestal wel
  • Vaker niet dan wel
  • Eigenlijk bijna nooit
  • Nope, dat doe ik niet

0 stemmers

4 likes