Stel je persoonlijke vraag #39

Vandaag nog :’)

2 likes

Same😂

2 likes

Heb je ooit gebruik gemaakt van een ov fiets?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Jaa maar ik laat mij eigenlijk best makkelijk influencen door dit forum. Of eigenlijk in general leuk om nieuwe verzorgingsproducten of nieuwe snacks te proberen.

3 likes

Ik haat fietsen op een fiets die ik niet “ken” hahah. Ik hou van fietsen maar ben ook wel een bangerd op een fiets. Dus elke x op een andere fiets stuntelen is niks voor mij.
Ik krijg het ook altijd spaans benauwd als iemand ergens een fiets wilt huren. Vooral als ik de locatie niet ken brr

9 likes

Echt super handig die fietsen!

6 likes

Ja zekerrr

4 likes

Oooh, ik dacht even dat Kaj’s Typetjes heel vroeger een fitness-influencer was. Maar Jay dus! Haha

3 likes

Lijkt wel of ie z’n wenkies is vergeten in te smeren met zelfbruiner

5 likes

240x200 :sunglasses: (het bed), en dan 2 dekens van 240x200​:sweat_smile:

6 likes

Ik heb dit ook wel maar die OV-fietsen zijn wel onderling allemaal hetzelfde hahaha dus dat scheelt

3 likes

OMG lijkt me echt heerlijk

Hoe kwam je er op om zon groot bed te nemen eigenlijk? Want dat is echt niet standaard/makkelijk in NL/Europa

6 likes

In NL niet nee… maar wij slapen veel samen met onze kinderen. Vooral onze oudste (3jr) ligt vaak halverwege de nacht bij ons.
Geïnspireerd door m’n schoonouders die vroeger dus al 2 bedden van 1.40 aan elkaar hadden, hebben we toen een 3e boxspring (dus 3x80) besteld en toen bij de slaapfabriek een topper en hoofdbord op maat besteld.
We vinden het prima dat ze bij ons komen halverwege de nacht, maar niet op 1.60m :sweat_smile:

Nu kruipen ze erbij, slapen zonder mokken verder. Ze weten niet beter dan dat ook hun bed is, dus het is ook geen feest plek. Je kiest gewoon om 19u; “wil je daar slapen of daar”.
Maar goed, daarom hebben we dus een heul groot bed.

Op het toppunt zat er nog een ledikant cosleeper aan vast en hadden we 3M slaapruimte :rofl::ok_hand:t2:

23 likes

Ik weet nog zo goed dat mijn moeder het vertelde een dag voor pakjesavond en dat was echt vreselijk. Ik voelde me zo naar op pakjesavond. Ik kreeg allemaal mooie cadeaus maar kon niet blij zijn want ik vond het zo erg dat Sinterklaas niet echt bestond. Weet nog heel goed dat ik daarna nog uren in bed heb gehuild omdat ik me schuldig voelde tegenover mijn ouders omdat ik niet blij kon zijn die avond met de cadeaus en ze niet had bedankt. Echt die struggle die ik toen voelde van boos en schuldig te gelijk voelen kan ik echt nog zo naar boven halen haha. Echt erg om kinderen dat aan te doen.

12 likes

Zo cute daar in die tunnel 🥹

2 likes

Een soort expeditie Robinson eiland! Dacht eerst dat jouw hamster een mol was :grin:.

3 likes

Ik haat die koplampen, zo flikkerend en fel🥹

1 like

Zie jij bij de kringloop of tweedehands markt ook altijd buitensporig veel cd’s en lp’s van BZN?

• Ja
  • Nee
  • Ik kijk nooit bij dat soort meuk

0 stemmers

Bij mij in de omgeving (niet Volendam :upside_down_face:) lijkt het wel alsof de helft van de geluidsdragers van BZN is. Als het niet op artiest gesorteerd staat kom ik dus om de haverklap die band tegen, super irritant.

Zelf heb ik een kleine neus, mn moeder zei dat ze blij was dat oren en neuzen je hele leven lang blijven doorgroeien zodat ik wel een grote neus kreeg wtf hahaha. Mn moeder heeft zelf ook een vrij kleine neus en een grote zou niet bij me passen.
Een neuscorrectie geven aan je dochter van 14 jaar moet gewoon strafbaar zijn. Wtf! Sowieso een schijthekel aan dat mens. :face_vomiting:

1 like

Ben jij tevreden met jouw neus?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like