Als ik een boost nodig heb aan het begin van de dag zet ik altijd met Gob in mn achterhoofd The Final Countdown op
@kali vond je Keeping Up Appearances met Elizabeth Bucket dan ook leuk? 11-jarige Gelatelli vond dat echt peak verfijnde humor
Als ik een boost nodig heb aan het begin van de dag zet ik altijd met Gob in mn achterhoofd The Final Countdown op
@kali vond je Keeping Up Appearances met Elizabeth Bucket dan ook leuk? 11-jarige Gelatelli vond dat echt peak verfijnde humor
Dit kwam een keer op de radio op mijn werk en mijn collegaâs keken me echt aan alsof ik een alien was toen ik dit woord voor woord mee begon te zingen (nou ja niet de boer). Echt een pareltje.
Love love love Scrubs. Kan ik echt 100 keer kijken. En elke keer weer KEIhard janken bij die ene scĂšne van Dr. Cox en Ben.
Hyacinth!!
God ja deze scene
Ik ga het niet eens editten in mn post want wtf, inderdaad
Geen idee ook waar Elizabeth vandaan komt
Ik bedoelde iig niet de angsty buurvrouw
Ik vind Derry Girls ook echt een aanrader voor series van 20 minuten, jammer dat het maar 3 seizoenen heeft
Ik snap deze niet?
Hahah oh ja die!
Er staat een film-aflevering op Netflix! Dan gaan ze met het warenhuis op vakantie naar Spanje.
Obv deze video waarin een vrouw een parasite cleanse doet en een megalange worm uitpoept. Heb jij wel eens wormen gehad?
0 stemmers
Ik word er helemaal naar van als ik bedenk dat er mogelijk een worm in mijn lichaam leeft en nope ik wil hem al helemaal niet in de toiletpot zien, dan maar binnenin waar ik geen idee heb van je bestaan.
huh wie heeft gezegd dat ze niet bestaan dan? betekent toch niet per se dat ik op dit moment een lintworm in mijn lichaam heb of moet willen hebben?
Nou I donât want it wil dat echt niet weten
Een lintworm lijkt me gewoon ZOâN vreselijk walgelijk idee en dan dat ie er in zân geheel uit komt daarna
Nou ik heb het filmpje gekeken voor het shockeffect maar er is geen worm te zien dus wees gerust
Zand eter present!! Inclusief de nachtenlange jeuk
Ze beweert dat e een wrom van een halve meter uitscheet nadat ze dertig druppels van dat cleanser ding had genomen, in een tijdspannen van 5 minuten. Oh en ze had gisteren nog een lavement gehad. Ik ben geen medisch professional maar dit klinkt echt als je reinste onzin en waarschijnlijk nog gevaarlijk ook. Ze toont trouwens niets, ze zever gewoon een halve minuut met selfiecamera.
Dit forum is ook social media en kijk wat het ons brengt
Haha hoofdpersoon van de serie