Mijn vriend heeft korte dreadlocks en die vind ik hem heel mooi en cute staan, past echt ook bij hem. Hij weet wel dat ik dat het meest sexy vind haha. Maarja als hij alles eraf wil scheren, jammer dan voor mij. Maar hij heeft nog wel een dichte? haarlijn en heb zn haar ooit wel eens aan 1 kant met mini vlechtjes ingevlochten. Vind het zo zonde die tondeuze als je nog een hoofd vol haar hebt?! Anders begrijp ik het wel hoor. En het is vaak ook helemaal niet lelijk zelfs.
Ik wist dat allemaal niet, dat het niet alleen lukt of werkt.
Die gregor
Ja in Turkije
Ken je iemand die kanker heeft gehad? (Welke vorm dan ook)
- Ikzelf
- Directie familie (broers/zussen/ouders)
- Verdere familie
- Vrienden
- Collega’s
- Kennissen
- Niemand
0 stemmers
Mijn schoonvader heeft afgelopen woensdag van de spoedarts vernomen dat er een tumor in zijn longen zit, vrijdag met de artsen gesproken en het is terminaal en goed verzaaid. Chemo wordt gestart om hem wat meer tijd te geven. Echt een rotziekte
Bij mij op kantoor lijkt het wel besmettelijk. 3 directe collega’s hebben het in de afgelopen twee jaar gekregen (maar zijn nu wel al klaar met behandelingen/ “schoon”) en twee andere mensen van het gebouw die ik minder goed ken zitten er nog middenin. Vreselijk En dan zijn het echt nog de meest sportieve personen binnen de afdeling he, bizar.
M’n oom heeft deze maand te horen gekregen dat hij waarschijnlijk nog maar maanden heeft. Dus dat wordt een leuke kerst…
M’n vriend is nu kalend en had vroeger wel echt mooi haar en soms kijken we zo samen weemoedig terug naar die foto’s hahaha. Maar verder is het ook gewoon hoe het is toch? Jammer, maar ook weer niet zo jammer om een transplantatie te ondergaan
Geheel eens.
“Lijkt wel besmettelijk” vind ik ook best een onnodige/niet-geestige opmerking maar “sportief” of niet is echt 0,0% relevant. Ajb niet doen
Ik heb er nog nooit iets van gezegd maar ik vind het wel altijd een kutsituatie als je ziet dat er een heel brood aan eenden gegeven wordt en je weet dat het zo slecht voor ze is.
Maar loop maar elk parkje in en je ziet eenden gevoerd worden? Nouja als we het hier nu over hebben leren we op het forum misschien weer wat mensen erover
Neee juist niet!! Oh god zo bedoel ik het helemaal niet. Ik verwoord het gewoon niet goed. Sorry sorry, haha. Ben hier zo slecht in.
Het is eigenlijk een soort van besef moment dat juist iedereen het kan krijgen en dat er helemaal geen leeftijd/iets aan verbonden zit en dat het zo onverwachts kan komen. Niemand verdient het meer en het is ook helemaal niet erger of minder erg.
Maargoed ik maak mijn opmerkingen er niet beter op. Maar ik bedoelde het echt niet zo.
Ik had het geliket omdat ik het ermee eens was, maar ik snap dat je het niet zo bedoelde. Misschien een besef moment dat dat heel gevoelig ligt!
Dat is inderdaad wel pijnlijk ironisch, ja.
Snap ik! Nee als ik er nu op terug kijk snap ik dat het heel kut over kan komen. Ben soms gewoon niet helemaal goed met dingen verwoorden. Superstom. Ik schrik er juist van dat dit zo negatief overkomt dus dat is wel even goed! Even beter nadenken de volgende keer.
Mensen willen gewoon écht niet op hun gedrag worden aangesproken.
Mijn man heeft het eens gezegd toen mensen brood aan de schaapjes en geitjes op de kinderboerderij gaven NAAST een bordje waarop stond dat dit ten strengste verboden was. En hun opmerking was: dat bepalen we zelf wel.
Nee, dat bepaal je niet zelf. Ik kan daar echt niet bij met mijn hoofd. En dan stonden er twee jonge kinderen bij, lekkere opvoeding dan.
Fucking kut dat m’n vriend nu al zonder ouders moet leven. Ze zijn beide overleven aan kanker op hele jonge leeftijd. M’n moeder heeft het gelukkig overleefd.
Een hoopvol idee is wel dat er ooit een MRNA vaccin tegen kanker ontwikkeld wordt. Door dezelfde wetenschappers van het Covid vaccin.
haha ja me! Ugg Neumel platform
Hoeveel (correct uitgevoerde) push-ups kun jij achter elkaar doen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12