Sorry maar als je niet met je geld kunt omgaan en €100 aan mij vraagt omdat je per se naar de kapper wilt, had ze daar eerder over na moeten denken. Kapper vind ik geen prio. Tis wat anders als ze vanwege een onverwachte rekening geen eten meet kan betalen.
Dit is mij echt nooit opgevallen hoor.
Nu je het zegt en ik verschillende fotos heb gegoogled, misschien wat groter dan gemiddeld, maar beiden hebben geen opvallende bobbel of haakneus oid.
Kim k. Had ook eigenlijk een arabisch uiterlijk maar ze heeft iets aan de tip van haar neus laten veranderen om een meer zogeheten westers uiterlijk te krijgen. Terwijl ze dat natuurlijk gewoon van haar vader heeft geërfd.
Dit inderdaad. En voldoen verder natuurlijk wel compleet aan het schoonheidsideaal.
Nee maar wel redelijk brede en een beetje vormloze neuzen. Ik heb dat zelf ook en geen bobbel, dus ik voel me gezien haha.
Ja dat heb ik vooral ook, van de zijkant ziet ie er prima uit… maar verhoudingsgewijs gewoon breed/lomp/vormeloos ofzo
Ik kan haar en de nieuwe Megan Fox echt niet meer uit elkaar houden
Zo, ik moest ook drie keer kijken.
Als je een voertuig tekent van de zijkant, welke richting gaat het dan op?
- Links
- Rechts
- Verschilt per keer
- Niet van toepassing/ik heb geen handen/weet ik veel
0 stemmers
Kim is deels Armeens, en dat zag je echt goed. Wel opvallend dat dat buiten het schoonheidsideaal valt, terwijl Kaukasische mensen vroeger juist werden gezien als de mensen met de mooiste gezichtsstructuur.
(Daar is caucasian ook van “gestolen” als synoniem voor wit). Maar als vrouw kan je het sowieso nooit goed doen en met een niet-westers uiterlijk al helemaal niet.
Wat grappig dat zoveel een vaste oriëntatie hebben. Ik kreeg echt een error in mijn hoofd toen ik mijn man allerlei voertuigen de linkerkant op zag tekenen, maar blijkbaar ben ik juist in de minderheid.
Ik heb de kleine wipneus van mijn vader geërfd. Niks mis mee, maar mijn moeder heeft echt een prominente grote neus (van haar vaders Joodse kant waarschijnlijk). Ik vind haar neus altijd echt zo ontzettend mooi, het heeft veel meer karakter vind ik.
mohammed was een scheefpoeper/charlatan, ik heb echt teveel geleerd over die familie van RHOBH, mijn favoriete trivia over yolanda is dat iedere keer als ze gaat scheiden ze plots een mysterieuze ziekte heeft om onder haar prenup te komen. Bij mohammed had ze plots haar rug gebroken bij een bevalling, bij die david had heel de familie zogezegd chronisch lyme maar toonde ze op tv enkel dat haar implantaten gigantisch aan het lekken waren. Tot zo ver mijn nuttige bijdrage vandaag.
Giegel
- Blossom
- Bubbles
- Buttercup
- Allemaal niet
- ?
0 stemmers
- Sam
- Alex
- Clover
- Allemaal niet
- ???
0 stemmers
Suiker, zout en dingen waar je van houdt
Ik hoor ook automatisch dat geluidje erbij.