Toen het nieuw was om een eigen ringtone op je telefoon te kunnen zetten ipv de standaard telefoongeluiden, had ik dit deuntje als ik een smsje kreeg
Ik wou vroeger ook zo’n compact en een laserlipstick. Is het verstandig om mij een laser te geven? Nee, maar ik wou er wel een.
De enige reden dat iedereen Sam wilde zijn was ook echt alleen omdat ze lang haar had haha
- Mandy
0 stemmers
bij ons wilde juist niemand sam zijn, omdat ze een nerd was haha. ik was vroeger wel een beetje een nerd dus ik ‘moest’ wel sam zijn. mijn zusje had kort blond haar en was dus meteen clover, onze vriendin had donker haar en was dus alex. de logica
Stel je moet je kind vernoemen naar een kruid in het ENGELS; wat kies je?
- Basil
- Mint
- Rosemary
- Lavender
- Sage
- Clove
- Dill
- Mace
- Saffron
- Nutmeg
0 stemmers
Meisje/jongen/onzijdig/ertussen/wat je wil
wist jij dat foelie het velletje van de nootmuskaat is
- ja
- nee
0 stemmers
wow I’m shook
Als je naar vrienden thuis gaat, doe je dan meestal ook iets naast praten (en eten/drinken) en dan bedoel ik dingen binnenshuis dus niet wandelen ofzo
- Nee
- Ja, films/series kijken
- Ja, sporten
- Ja, spelletjes doen
- Ja, beautyachtige dingen
- Ja, praktische dingen
- Ja, koken/bakken
- Ja, nog iets anders
0 stemmers
Koud (af)douchen:
- No way
- Weleens geprobeerd, maar niet mijn ding
- Doe ik soms, maar niet altijd
- Ja doe ik!
0 stemmers
Heb me laten aanpraten dat ik dit ook zou moeten doen maar wat is het KUT. Onder de 25 graden is echt geen doen
Muziek luisteren, karaoke zingen.
Knutselen/tekenen, iets creatiefs. Of puzzelen maar dat valt wel onder spelletjes denk ik
Oh ik vind dat echt heerlijk, ik slaap ook graag met koude voeten.
Doe ik alleen als ik douche en mijn haren dan was! Want ik spoel m’n haren aan het einde met koud water af haha
Dit deed ik ook een tijdje, maar vond het echt niet chill. Nu gewoon weer lekker met warm water
Alleen tijdens mn zwangerschap vond ik het heerlijk om mn buik en benen met koud water af te douchen. Nu moet ik er niet aan denken.
Ik denk met jou de meeste mensen hoor! Ik vind koude leuk omdat het een gevoel van controle en besef over mijn lichaam geeft. Hoe vaag dat ook klinkt.
Welke van deze sitcoms vind je het leukst?
- The Office
- Friends
- Black-ish
- How I Met Your Mother
- Seinfeld
- It’s Always Sunny in Philadelphia
- The Big Bang Theory
- Parks and Recreation
- Brooklyn Nine Nine
- Community
- Modern Family
- New Girl
- The Fresh Prince of Bel-Air
- Superstore
- Scrubs
0 stemmers
Heb jij een tv op de slaapkamer?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen losse slaapkamer (loft, studio etc)
0 stemmers