Stel je persoonlijke vraag #39

image

32 likes

Echt geen een hiervan.

3 likes

Voor de mensen die het nog niet wisten, het groeit op deze manier. Het rood/roze is dus foelie. Geleerd tijdens een kruidentour.

43 likes

Ik denk mijn favoriete serie ooit

• Arrested development
  • Iets van die anderen
  • ik heb dat uberhaupt nooit gezien

0 stemmers

5 likes

Superstore is echt heel leuk! Kijkt makkelijk weg, ideale duur van een aflevering, humor :nerd_face::nerd_face:, ze pakken corona mee en dat was heel funny, en tussendoor steek je ook nog wat op over de VS/het kapitalisme.
Echt heel jammer dat het definitief afgelopen is.

14 likes

Ik heb om superstore ook regelmatig hardop gelachen, echt prachtig

1 like

Ja! Superstore is geweldig, de karakters zijn ook zoooo zo zo goed

3 likes

Ik ben door eerdere enthousiaste reacties ook al in de val van Superstore getrapt maar ik vind het echt heel erg saai :thumbsdown:

18 likes

Zo moeilijk om er maar 1 te kiezen!

The Office
New Girl
Black ish
Seinfeld

3 likes

:joy: Ik heb alleen Friends gezien van die hele lijst

1 like

Jaa ik kom ook maar niet door die serie heen. Als ik echt even nergens aan wil denken ofzo zet ik het weer aan en dan vind ik 1 aflevering wel leuk maar bij die 2e ben je me alweer kwijt.

3 likes

Ik vind het tegelijk leuk en tegelijk heel irritant om te kijken.

Vind de helft van de personages ook leuk en de andere helft niet om aan te zien. Maar m’n grootste issue is dat het zo l a n g z a a m gaat allemaal. Je ziet de grappen al aankomen.

Chop Chop schiet op.

6 likes

Ik vind het echt enorm cringe en verbaas me erover dat mensen het oprecht leuk vinden. Ik heb het een tijdje gekeken als ik gewoon even 20 minuten wat wilde kijken maar kon het echt niet meer aanzien.

4 likes

Heb niet hele sterke meningen over Friends, vind het oké om te zien als het toevallig langs komt, maar deze scène: ??? Ik snap het gewoon echt niet hoe dit grappig is

• Ik vind friends sowieso kut
  • Ik vind friends oké maar deze scène kut
  • Ik vind friends leuk maar deze scène kut
  • Ik vind friends leuk en deze scène grappig

0 stemmers

2 likes

Ik vond het verder ook altijd gruwelijk irritant dat die David van Phoebe uit “Minsk, Russia” (sic) kwam

1 like

Ik vind Friends vooral heel gedateerd. Ik snap niet zo goed waarom mensen nog steeds er naar refereren. Zelfde geldt voor Sex and the City

2 likes

Ja het is natuurlijk ook wel oud

Aan de ene kant vind ik Seinfeld niet zo gedateerd omdat het ‘a show about nothing’ is, dus dan maakt het niet zo uit. Aan de andere kant zou 9 van de 10 problemen die ze meemaken in Seinfeld opgelost zijn als ze een mobiele telefoon hadden.

Oh en ik vond dat vroeger niet opvallend, maar nu is het wel extreem opvallend hoe wit de show is (en friends nog erger).

7 likes

Oh man ja mijne ook, kan echt huilen van het lachen als ik aan bepaalde scenes denk

3 likes

Ik vond vroeger Will & Grace heel leuk, maar ik tegenwoordig kan ik er niet naar kijken. Toen was het behoorlijk vooruitstrevend, maar nu is het vooral stereotyperend.
En Friends maakte volgens mij ook veel grappen die je tegenwoordig niet maakt.

En de humor van Seinfeld snap ik gewoon niet.

1 like

Ik ben een tijdje helemaal wild geweest van Little Britain, denk 2010-2011 rond die tijd. Denk dat ik dat nog steeds wel grappig vind. Haha voelt als een biecht, geen idee wat de opvattingen over die serie tegenwoordig zijn, die ene acteur schijnt een dick te zijn las ik toevallig vandaag nog. :smiling_face_with_tear:

16 likes