Stel je persoonlijke vraag #39

Six seasons and a movie.

6 likes

Heb je Golden Girls gezien?

• Ja, leuk!
  • Ja, niks aan
  • Nee
  • Die serie is mij te oud, dat ga ik niet meer kijken

0 stemmers

6 likes

Ja ik vrees dat the only gay in the village het nu niet meer redt, maar ik vond little britain ook heel leuk

Zelfde geldt denk ik voor Absolutely Fabulous, denk ook niet dat dat nog helemaal gaat maar ik moet voor altijd lachen om Patsy

16 likes

Hahaha waarom herinner je @Evenveel hier aan. Zij haatte die uitspraak :rofl:

2 likes

Ja geen mening over het personage verder hoor. Maar kan er echt niet bij dat er in een serie waar zo ontzettend veel mensen aan meewerkten niemand zou hebben gezegd: Guys minsk ligt in Belarus he, niet in Rusland, effe corrigeren. Oftewel, ze wisten het prima maar couldn’t care less.

3 likes

Ik vond IT crowd ook fantatisch.

3 likes

Hahaah ik denk dat dat ze echt geen fuck boeide. Ook hoe ze steeds zo slecht nederlands praate

Ja precies, dat zeg ik ook

Omg ik zou zo graag are you being served weer kijken :heart:

6 likes

Speaking of, ik moest ook altijd heel erg lachen om Bottom.

7 likes

Ah ja, het werd door de VPRO uitgezonden. Totdat het niet meer kon. Tja… DPG Media Privacy Gate

1 like

Haha “vree wijs” en dat over letterlijk alles. Ik zou echt een error krijgen als ik het een Nederlander zou horen zeggen.

3 likes

Richie is voor altijd mijn favoriete incel.

3 likes

Als ik een boost nodig heb aan het begin van de dag zet ik altijd met Gob in mn achterhoofd The Final Countdown op :magic_wand:

@kali vond je Keeping Up Appearances met Elizabeth Bucket dan ook leuk? 11-jarige Gelatelli vond dat echt peak verfijnde humor

5 likes

Dit kwam een keer op de radio op mijn werk en mijn collega’s keken me echt aan alsof ik een alien was toen ik dit woord voor woord mee begon te zingen (nou ja niet de boer). Echt een pareltje.

5 likes

Love love love Scrubs. Kan ik echt 100 keer kijken. En elke keer weer KEIhard janken bij die ene scène van Dr. Cox en Ben.

8 likes

Hyacinth!!

7 likes

God ja deze scene :cry:

5 likes

Ik ga het niet eens editten in mn post want wtf, inderdaad
Geen idee ook waar Elizabeth vandaan komt
Ik bedoelde iig niet de angsty buurvrouw

1 like

Ik vind Derry Girls ook echt een aanrader voor series van 20 minuten, jammer dat het maar 3 seizoenen heeft

16 likes