Stel je persoonlijke vraag #39

Naast standaard kaas, druiven, komkommer enzo ook diepvriesbladerdeeg, kan je veel mee maar vooral suffe knakworstjes erin gaat hier als een malle.

6 likes

Klinkt lekker bij jou

1 like

Ik moet bij de inleiding van deze poll denken aan recepten blogs. Voordat je bij t recept bent heb je eerst iemands levens verhaal gelezen.

Ik vind t trouwens wel gastvrij wat je allemaal aanbied hoor. Ik heb t kariger meegemaakt.

29 likes

Al zeg ik het zelf, veel te dure kazen en noten. Maar ik zou daar niet in investeren hoor als dat niet nodig is! Ik heb vaak ook wel een stokbrood die je kan afbakken want ik heb persoonlijk een hekel aan toastjes. Die leg ik er nog wel voor de sier bij. En dan op een mooi plankje met wat schaaltjes en dips. En ik vind bitterballen echt heel chill maar ja, ik frituur thuis nooit. En heb ook geen airfryer. Zoveel mensen die hebben gezegd dat ik dat MOEST nemen. Maar naja nee haha

Heb jij een airfryer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha @Soy.peor niu gelukkig want ik heb 2 keer de vraag gekregen of ik nog van die gevulde champignons had en ik raakte in paniek ervan want dat had ik niet voorbereid staan. En ik wil niet zo’n panische gek als mn moeder worden in de keuken om gasten tevreden te houden thuis.

4 likes

Ik heb ovenbitterballen in de vriezer! En ook altijd wel een blok kaas in huis, trouwens.

En ik heb geen airfryer, maar wil hem wel…:sweat_smile:

1 like

Ik heb altijd roomboter in huis en kruiden in mijn tuin, dus ik kan zo kruidenboter in elkaar draaien. Kruidenboter kun je overigens ook goed invriezen, dus ik maak vaak gelijk een wat grotere hoeveelheid en dan vries ik een deel in.
Verder heb ik vaak van die afbak ciabatta’s in de voorraadkast, dat vind ik het lekkerste supermarkt afbakbrood. Ik heb verschillende soorten noten in huis, van cashewnoten en gegrilde paprika’s (in pot) kun je een hele lekkere dip maken. Gewoon even opdraaien in de keukenmachine en je bent er. Met olijven kun je vrij makkelijk een tapenade maken, dus die zijn ook wel handig om in huis te hebben. Piccolini’s zijn vaak ook wel een hit, dus die zijn ook wel chill om in de vriezer te hebben liggen.

7 likes

Ah hier heb ik echt wat aan , oprecht want het klinkt misschien sarcastisch. Als mijn moeder vroeger het niet meer wist werden er piccolinos in de ovens geschoven hahaha. Maar dat is wel een goede eigenlijk en je hoeft er zelf niet lang voor in de keuken te staan. Maar toch voelt het een beetje als not done om aan gasten te geven. Ik weetniet waarom.

3 likes

Normaal gesproken: boeie. Maar in tijden van tekort aan kunstvoeding vind ik het wel echt kwalijk

23 likes

Er is wel nog steeds een poedermelktekort in de VS dus als zij de laatste pakken melk pakt vind ik dat wel slecht. Maar anders, lekker zelf weten.

4 likes

Waar laat ze die voeding dan?

9 likes

Nja slecht niet persee. Maar raar wel…

1 like

Vanwege tekorten en lege schappen (voor zover dat in de e situatie is). Verder idgaf :upside_down_face:

Bijzondere hobby wel die poppen

Haha ik moest daar ook al aan denken :joy:

4 likes

Hahahaha jaa dit idd ipv die recepten.

5 likes

Hahahahaha oh my days. Ja maar ik bedenk al die vragen jwz en zet ze in een crappy poll en programma.

2 likes

Die vraag wordt ook nog eens gesteld door Anita Witzier in de ronde open deur.

1 like

WEG MET DE INTRO’S BIJ POLLS MENSEN. heb ik 2 keer gedaan. Beviel niet.

7 likes

Kan jij een poll aanmaken?

• Ja
  • Nee
  • Het ligt niet aan mij maar aan jou

0 stemmers

4 likes

Nee juist leuk je intro’s!

9 likes

Haha nou dankjewel

4 likes