Nee maar ik tel m’n groenten überhaupt niet
Ik weeg mijn groenten om aan 250g te komen:
- Dit doe ik
- Dit doe ik niet
0 stemmers
Nee maar ik tel m’n groenten überhaupt niet
Ik weeg mijn groenten om aan 250g te komen:
0 stemmers
Naar aanleiding van de polls hierboven
0 stemmers
Zolang ik geen scheurbuik heb, vind ik het prima
-verwijderd door moderator-
Edit: sorry had er even niet aan gedacht dat je geen correspondentie mag delen, al was het wel anoniem.
Het was een bericht van de schooldirecteur dat er vandaag pieten langsgeweest waren. Leerlingen hadden hen binnengelaten en ze gingen de klassen rond om pepernoten te strooien. Een aantal leerlingen vond het een angstige ervaring dus het leek de directeur goed om de ouders daarvan op de hoogte te stellen en te melden dat het niet het idee van de school zelf was.
Bericht van de schooldirecteur. Ik hoorde dat het om oud-leerlingen ging en dat ze weggestuurd zijn. Ik vind hier wel iets van en ben benieuwd of mijn mening gedeeld wordt.
Voor ‘zwarte piet’ mag je ook roetpiet oid lezen, daar gaat het me hier niet om.
0 stemmers
Heb jij vaak pijn in je stuitje? Bijvoorbeeld na het zitten op een hele zachte zitting, na fietsen oid
0 stemmers
Het is meer zij, bovenkant bil spier (teveel spierspanning waar ik ook voor bij psychosomatische fysio langs ga)
Mijn mening wordt dus niet gedeeld
Volgens mij gebeurde dit vroeger bij mij op school ook wel en was dat groot feest. Ik begrijp wel dat kinderen angstig kunnen zijn en waarschijnlijk is daar meer aandacht voor dan vroeger, dat is prima, maar ik hoorde dat de juf van mijn dochter boos werd en zelfs haar voet tussen de deur deed oid en dan denk ik dat je juist angst aanwakkert. Bij mijn dochter werkt dat zo en dat vind ik jammer. Ze had het ook anders aan kunnen pakken.
Blijft natuurlijk wel het feit dat er van alles onder die outfit en de schmink had kunnen zitten, dat vind ik wel een lastige idd. Maar mijn primaire reactie was toch: pfff leuk toch juist, doe niet zo overdreven.
Bij mij zit het probleem met het onverwachte bezoek. Oud leerlingen van mijn basisschool kwamen ook even terug als pieten verkleed (om vervolgens keiharde pepernoten naar je harses te gooien). Maar daar wisten de leraren van.
Ik vind het wat anders als pubers spontaan een school binnengaan om vervolgens pepernoten te gooien.
Tot die drie pieten ineens onbekenden blijken die niet met goede bedoelingen in de school rondlopen. Wat mij betreft heb je als wildvreemde niks onaangekondigd in een school te zoeken.
Edit: maar oke ik vind echt alles rondom die jaarlijkse toneelshow onzin. Ben de minst neutrale partij
Mijn stuitje is een paar jaar geleden gebroken/gescheurd geweest en heeft echt jaren geduurd voordat het een beetje beter werd. Was echt verbaasd dat dit kon.
Ik ben geen moeder maar ik zou t zo niet fijn vinden als er onaangekondigd onbekende (racisten als ze echt geschminkt waren) zomaar in de buurt van mn kind komen.
Mocht de school het geregeld hebben en mn kind is veilig en dr is niemand zwart geschminkt helemaal priem.
Omdat ik opeens weer heel veel tiktoks voorbij zie komen over larry
Denk/geloof jij dat Harry Styles en Louis Tomlinson ooit samen zijn geweest?
0 stemmers
Denk je dat ze nu nog steeds samen zijn
0 stemmers
Ik weeg het niet maar koop/kook wel gericht.
Bijv een zak groenten van 450gr, dat eten we Bijv met z’n tweetjes dan zullen we allebei ongeveer 225gr hebben. Ik weeg niet na of de een 215 heeft en de ander 235, maar koop er dus wel zo op in.
Sinds ik na 1 keer wintersport thuiskwam met een gekneusd stuitje nooit meer last gehad. Denk dat de zenuwen zijn afgestorven haha
Mijn stuitje is verschoven bij de bevalling (ja dat kan, reden 1347854 om niet aan kinderen te beginnen) en nu heb ik al anderhalf jaar een ontstoken aanhechtingsspier van m’n heiligbeen. Dus ik kan al anderhalf jaar alleen maar extreem rechtop op m’n zitbeenderen zitten (liefst met ondersteuning van een lumbaalkussen), of volledig op m’n zij waardoor de rest van mn rug nu ook fucked is maar dat is een ander verhaal (en reden 1347855).
Ik ben met m’n dronken kop keihard onderuit gegaan met de fiets. Daarna nog uitgegaan met m’n (bleek later) gekneusde stuitje (en bloed overal ) en vervolgens 2 jaar last ervan gehad. Maar inmiddels volledig hersteld, gelukkig.
Nou dit, ik zou echt pislink zijn als er zwart geschminkte personen bij mijn kind in de klas waren geweest. En los daarvan echt een heel onprettig idee dat onbekenden/onbevoegden zomaar binnen kunnen komen. Goed dat de school actie ouders hiervan op de hoogte brengt.
Een patiënt van mij heeft hiervoor laatst een locale injectie gekregen bij een pijnpoli dus als het je hindert in het dagelijks leven kan je overwegen of je niet naar zoiets wilt.
Sowieso is er imho te weinig aandacht voor fysieke ongemakken na de bevalling.
Blackface mag niet en kan niet getolereerd worden.
Maar zo´n ludieke actie waarbij tieners geschminkt als roetveegpieten langs zouden gaan bij hun oude basischool, vind ik alleen maar te prijzen. Een basischool staat gewoon midden in de maatschappij en dan kan zo´n grapje best.
Ik werk op een basisschool en zou het doodeng vinden. Ook als dit oud leerlingen zouden zijn. Je herkent niet zo snel iemand en al helemaal niet als ze compleet geschminkt zouden zijn. Je hoort niet zomaar een school in te gaan, zonder dat iemand hier vanaf weet