Ja ik vond de Erik van Looy cosplay wel leuk @Jumpsuit
Mooizo! Haha ja piccoliniās zijn misschien niet zo fancy, maar iedereen vindt ze lekker en het is makkelijk maken en niet zo duur om in huis te hebben. Dus ik vind het eigenlijk altijd wel chill.
Ik zie echt zo vaak mensen die een meerkeuze-poll maken terwijl dat niet bij de vraag/antwoordopties past. Moet ik altijd een beetje van huilen ![]()
![]()
Tot welke afstand van je huis zou jij een baan accepteren als je een auto van de zaak hebt en reistijd wordt gerekend als werktijd?
Reistijd = enkele reis in onderstaande poll, maar terugweg wordt ook doorbetaald. Reistijd komt niet bovenop de werkdag (8,5 uur incl reizen).
- 0 - 15 min
- 15 - 30 min
- 30 - 45 min
- 45 - 60 min
- Uur - anderhalf uur
- Anderhalf - 2 uur
- 2 uur +
0 stemmers
Gaan van de werkuren af. 8,5 urige dag heb je in totaal inclusief reistijd.
Win, doe mij dan maar 2,5 uur reistijd enkele reis ![]()
Ik heb dit nog nooit meegemaakt, wat is er dan nog voor bezwaar tegen de reistijd? Mijn probleem was juist dat dat bovenop je werkdag komt. 8,5 uur op werk en dan nog 3/3,5 uur reizen was echt vernoeiend.
Bezwaar is dat ik niet zoān zin heb om 3 uur per dag in de auto te zitten (anderhalf uur heen in de spits), maar ben me bewust van dat het eigenlijk gewoon een heel goed aanbod is. Dus ik vroeg me af of ik de enige was.
Ik ga het wel accepteren hoor, maar zie daar ook wel een beetje tegenop.
Dit is het enige juiste antwoord. Niks komt in de buurt maar ik ben te lactose-intolerant ![]()
Is wat ik nu heb aan reistijd met file, met een automaat merk ik wel dat het minder vermoeiend is om te rijden. Als ik naar antwerpen naar kantoor moet, dan plan ik mijn vertrek voor na 10 uur anders zit ik 1u45 in de auto ipv 50 minuten voor zoān 50 km.
Ik zou het zeker doen! Ik heb al 6 jaar anderhalf uur reistijd in de spits en ik vind het echt geen probleem. Dus als het nog wordt meegerekend als werktijd ook is het helemaal ideaal. Gewoon een fijne radiozender vinden, of een leuke podcast luisteren. Ik vind autorijden heel fijn, je maakt je hoofd lekker leeg en je hebt de dag al afgesloten voor je thuis bent.
Zijn je werkzaamheden aangepast aan de tijd die overblijft na het reizen? Als ik 40 uur moet doen in minder tijd doordat ik dat aan reizen kwijt ben, zou ik ervoor bedanken.
@Shadina @ellegirltalk @Marquez okƩ ik geef duidelijk te weinig info, sorry.
Het is een baan bij mān huidige werkgever op ongeveer hetzelfde niveau als ik al deed bij een andere klant op 10 minuten lopen van mān huis (wel andere werkzaamheden). Mijn leidinggevende en de klant willen me heel graag op deze nieuwe functie hebben en we hebben voldoende brutomarge op deze klant om mijn reistijd op die manier te kunnen betalen. De functie zou passen in ongeveer 24 uur, maar ik heb 30 uur op contract en zou hem dus inclusief reistijd in die 30 uur mogen doen. Daar is de klant ook van op de hoogte. Op termijn mag ik ook regelmatig thuis werken en werk ik 2 dagen op locatie, de eerste tijd werk ik 3 x 8,5 en 1 x 5 uur op locatie (incl reistijd dus). Het is niet per se een kantoorbaan, maar werk bestaat wel uit veel verschillende overleggen en opzetten van projecten.
Dan lijkt het me echt ideeeeaal
Ik dus ook niet. Maar ik voel me teringverwend dat ik daar zo tegenop zie. Dit is aan alle kanten wel gewoon een goed idee, behalve dat ik dus geen zin heb om in de auto te zitten. Ben echt verwend met 5,5 jaar lang 10 minuten lopen.
Waar kan ik solliciteren
Is het een druk traject of wel okay? Kun je ook iets later beginnen op kantoor of moet je echt in de spits rijden?
Ik vind autorijden niet per se vervelend maar gewoon vermoeiend dus ik snap je wel! Ook al wordt de reistijd betaald door de wg. Naar je werk lopen is echt ideaal
Hoelang duurt het voordat je gedeeltelijk thuis kan werken? En hoeveel dagen per week werk je op locatie, 1 of 2?
Ik zou drie uur per dag autorijden ook vrij kut vinden hoor, vanaf anderhalf uur enkele reis blijf ik eigenlijk altijd al in een hotel slapen. Zeker omdat je in praktijk toch langer dan die 5u blijft hangen!
Ik heb een tijdlang wekelijks 1 dag 2.5u tot 3u reistijd gehad (enkele reis!) en dat was echt de hel, never again. Was echt constant zo moe.
De trein is geen optie zeker?
Dit ligt er bij mij zo erg aan hoeveel dagen ik mag thuiswerken. 1 of 2 keer in de week zou ik voor een leuke baan 2 uur reizen geen probleem vinden.