Ik werk op 2 uur enkele reis met reistijd in eigen tijd en het valt me wel mee. Zeker als je deels thuis man werken straks. Als je optie hebt om beetje buiten de spits te reizen zou ik je dat wel aanraden, mocht je dat zo kunnen indelen.
@Scorpiovibes wel druk traject in de spits, moet vanuit Alkmaar langs Amsterdam naar Utrecht en Utrecht in is ook niet per se een pretje. Ben afhankelijk van de opvang met mân dochter, dus sowieso spits.
@Max lastig in te schatten nu. Ligt eraan hoe snel ik door heb waar de vraag ligt van mân projecten. Ik dĂ©nk na een maand terug naar 3 dagen op locatie en na een maand of 2 terug naar 2 dagen op locatie? Die 2 dagen blijven sowieso en zullen in periodes ook vast wel vaker 3 zijn. Trein is geen optie, heb al een auto van de zaak en dat contract loopt nog voorlopig. En trein zou een veeel langere reis zijn van deur tot deur.
@Shadina nog onduidelijk. Er is nog geen ander aanbod, maar zodra die er zou zijn is dat bij een klant op 35 min van mân huis waarschijnlijk. Maar dat is wel in Amsterdam en dus ook altijd gedoe met verkeer. Niet héél veel chiller dan Utrecht. De functie van 10 min loopafstand gaat het niet meer worden in elk geval.
Echt een lastige situatie!
Ik denk dat je in de positie waar je nu in zit niet echt op een betere aanbieding kunt hopen dan je nu hebt gekregen (die reistijd onder werktijd mogen doen is echt goed), maar dat maakt het nog niet goed/geschikt voor jou natuurlijk. Uit alles blijkt ook wel dat je het niet echt ziet zitten volgens mij, maar dat je alleen beseft dat het op papier een hele goede deal is?
Ik heb het nu alleen gehad over de reistijd, niet over de rest van de voordelen van de functie dus je weet niet alles.
De reistijd zie ik inderdaad niet zo zitten (dat is ook waar we het over hadden), maar de rest van de functie ben ik wel heel enthousiast over en is in alle opzichten een goed idee.
Het wordt nu ook een heel groot verhaal, maar ik was gewoon benieuwd of meer mensen daar tegenop zouden zien he haha
Edit:
overige voordelen
- ik zou weer een direct tweemansteam zijn met mân werkbestie, waarvan ik eigenlijk anderhalf jaar geleden afscheid had genomen.
- in mijn huidige functie vind ik niet veel aansluiting op toekomstig werk buiten deze werkgever in mijn woonomgeving, deze nieuwe functie op mân cv zou juist heel veel werkgelegenheid creĂ«ren voor me.
- het is een functie die heel goed aansluit bij wat ik al een paar jaar voor ogen zie als volgende baan.
- ik zou heel veel vrijheid hebben in mn werkzaamheden.
- geen direct leidinggeven meer, maar ook nog steeds geen leidinggevende boven me op locatie en wel nog steeds de coaching doen die ik leuk vind.
- hele leuke klant.
- veel uitdaging.
- blijf binnen huidige vestiging bij mân werkgever met dus veilig dezelfde collegaâs op afstand en dezelfde leidinggevende.
- loonsverhoging die best welkom is, aangezien ik minder ga werken.
Nadelen:
- veel in de auto.
- nieuwe functie voor me, dus wel gewoon spannend en een beetje eng om iets nieuws te doen.
Veeeeeel proâs!! Dat maakt de reistijd Ă©cht wel goed denk ik.
Ik vraag ook niet of ik de baan moet nemen, dat heb ik al gedaan. Ik vraag of meer mensen zo tegen de reistijd op zouden zien. Maar inderdaad, iedereens referentiekader is anders, dat is waar.
En is het ov geen optie?
Klinkt als een hele leuke nieuwe functie. Gefeliciteerd! Die reistijd daar ga je wel aan wennen. En anders zoek je wat anders. Opties genoeg.
Lijkt me echt ideaaal als dit in werktijd zou mogen. Teken ik echt voorđ Ik rijd nu 45 minuten in eigen tijd enkel. Podcast op, koffieâtje erbij en go.
Dan heb je dus een dag waarin je effectief 2 uur op kantoor bent, en langer in de auto zit dan dat je aan het werk bent? Dat vind ik echt complete waanzin. Zou voorstellen dat je die dag gewoon thuis mag doen. Verder ziet het er met het lijstjes voor- en nadelen vooral uit als iets dat je zeker moet doen!
Nav mijn post in het Beutyblogtopic over dat ik nog nooit een video van Mascha had gekeken tot vandaag, en deze reactie van Soy:
- Ja, regelmatig
- Wel eens
- Nee, nog nooit
- Wie?
- Een keer en nooit meer
0 stemmers
Sorry, even aangepast
Damn guuurl. Onder welke mega steen heb jij gelegen? ![]()
![]()
![]()
Ik keek tien jaar geleden al haar videoâs maar ben daar ook een paar jaar geleden mee gestopt. Nu af en toe eens een zaterdagvideo.
Ik kijk sowieso zelden YouTube videoâs, kijk alleen Hannah Lee Duggan af en toe, die iemand hier ooit eens getipt had. En ken al die NL vloggers sowieso eigenlijk alleen van hier.
Toen ik 14 was keek ik haar videoâs altijd, maar Nederlandse videoâs trekken me gewoon niet meer
Ik heb haar jaren niet opgezocht dus ben ook verbaasd dat ze uberhaupt nog videos maakt.
Is ze niet druk met haar planner. Of een ander boek. Elke influencer is schrijver.
Maar je kan iemand toch wel kennen maar geen video van hebben gezien?
Zoveel youtubers of influencers ken ik wel van naam maar een video bekijken interesseert me niet.
Ga je naar het WK voetbal kijken?
- Ja
- Nee, ik kijk dat sowieso niet
- Nee, ik kijk nu bewust niet en andere jaren wel
- Ik twijfel / weet het nog niet
- Anders
0 stemmers
Ik heb ook nog nooit een vlog van haar gezien of mee gelezen in het beutyblogtopic (ken haar naam wel) maar zit toch echt al 15 jaar op dit forum (of nou ja ellegirlforum destijds). Je kunt idd gewoon iemands naam kennen zonder ooit iets van diens content te hebben bekeken ![]()
Dus al deze mensen hebben nooit âoogschaduw aanbrengenâ opgezocht in 2007 en toen gezien dat er verder helemaal geen Nederlandse videoâs over bestonden?!?!?!?!