En ze hebben ook nooit gedacht “dan ga ik het zelf maar doen”???
Ik vind het echt een blessing dat ik dat allemaal nooit heb gevolgd, ik vond het forum destijds echt veel stommer worden door die topics en alle mensen die daarop afkwamen. Verder 0,0 interesse om die video’s te bekijken ook
Oh jawel hoor, zat ook al op egf, en las daar (met veel plezier) mee in die topics. Maar zoals ik in mijn post in het beutyblogtopic al zei, ik ken Mascha alleen van hier. En tot vandaag was ik nog nooit nieuwsgierig genoeg om daadwerkelijk een video te kijken, kijk sowieso weinig YouTube/vlogs.
Oh ja, ik weet niet waarom ik 1 x 5 uur zei, dat was het oorspronkelijke plan, maar had al om die reden oa inderdaad afgesproken dat het ene week 3 en andere week 4 dagen werken zou worden ipv die elke week 5 uur.
@Spaarlamp nee, heb ik hierboven ook ergens al beantwoord, maar heb al een auto van m’n werk en dat contract loopt nog een paar jaar én met OV is veel langer van deur tot deur. Niet echt een handige locatie.
N.a.v. posts in het ff boulevard topic, in welke winkel kom jij vaker?
- Etos
- Kruidvat
0 stemmers
Etos is echt stuk prijziger, altijd als ik daar ben mis ik de kruidvat. Assortiment is bij Kruidvat ook stuk groter + ze hebben heel veel koopjesrekken wat altijd handig is voor een kindercadeautje.
Ik kom vaker bij kruidvat maar ik vind de etos veel fijner maar die zit net wat verder dus uit gemakzucht ga ik vaak naar kruidvat. Ik dacht zelf eigenlijk dat etos en kruidvat wel redelijk dezelfde prijzen hebben alleen dat kruidvat meer aanbiedingen heeft. Wat iemand al in dat topic zei kruidvat is 1 grote aanbieding. Heb het gevoel dat bijna alles daar 1+1 gratis is.
Waar kom jij vaker?
- Douglas
- Ici paris xl
0 stemmers
Heb altijd het gevoel dat douglas veel populairder is en dat vind ik dan zielig voor ici paris xl haha ![]()
Bij de gynaecoloog:
- Hou ik mijn sokken aan
- Doe ik mijn sokken uit
- Ben ik nog nooit geweest
0 stemmers
Wil ze het liefst aan houden maar op een of andere manier heb ik vaak een panty aan als ik bij de gynaecoloog ben en dan krijg ik dus echt koude voeten
Ik kom alleen bij de kruidvat als ze mijn shampoo of tandpasta in een betere aanbieding dan Etos hebben.
Bij de Kruidvat denk ik altijd ik ga de winkel in en het is de vraag of ik ooit nog er uit kom met de volgebouwde rekken en gangpaden ![]()
Kruidvat gebruikt gelatine in z’n eigen merk medicijnen, Etos niet. Dus Etos. En luiers zijn daar met klantenkaart ook goedkoper dan bij Kruidvat. De rest is wel allemaal duurder, maar koop ik eigenlijk ook nooit in de drogist dus dat maakt me niet zoveel uit.
Ik hou voor drogistproducten die we standaard nodig hebben bij wat de beste prijs is en vergelijk daarbij etos en kruidvat omdat dat hier in de buurt zit. Het is echt 50/50 welke winkel goedkoper is, waarbij de aanbiedingen van Etos vaak beter zijn. Of het scheelt 5 cent of minder.
Maar ik ben wel heel merk vast, misschien is kruidvat wel een stuk goedkoper voor net andere merken/producten.
Oh had ik echt niet verwacht deze uitslag haha, ik kijk elke ochtend naar wat ik moet doen die dag en kies dan het bijpassende ondergoed ![]()
hahahaha ik ga stuk, ik vind ook altijd dingen op die manier zielig voor winkels en voorwerpen. Ik heb in Thailand maanden geleden een paar pakjes met van die olifantensleutelhangers gekocht om uit te delen aan vriendinnen en familie, maar die van mezelf zit nog steeds met 1 andere samen in het zakje omdat ik het anders zielig vind dat ze alleen zijn.
Vind jij wel eens iets zielig voor een voorwerp, gebouw of ander levenloos iets?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja wow dit had ik ook niet verwacht. Ik deed dit als kind al, bv. voor een sportwedstrijd
.
Als ik dat vond zou ik in een zware depressie zitten voor alle boeken die ik maar niet lees.
Ja ik heb altijd zon medelijden met zon robot grasmaaier. Die gaat dan altijd zo sneu helemaal alleen door zon grote tuin.
Ik had vorige week per ongeluk 1 sok in de was gedaan en de andere niet.
Dus daarna zijn ze samen in de volgende was gegaan (ook de sok die al schoon was) zodat ze gezellig samen aan het wasrek konden en niet een eenzaam in de kast moest wachten tot de ander droog was ![]()
Nee gras robots zijn kudde dieren!