Stel je persoonlijke vraag #39

Stel jij wordt hiervoor uitgenodigd met 4 anderen (weet ff niet precies hoeveel het er in de video waren) zou je er aan meedoen?

• Jazeker
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

Die gozert heeft dan 111 miljoen subs en dat is dus maar waar die het aan uitgeeft. Om NOG meer views te krijgen dus vooral niet kijken maar ook wtf hoe fuckin sneu. Die gast was ergens in engeland toen en oh wow wat een ramp dat je dan niet met je prive jet terug naar us kan.
Oja en de winnaar was ook nog eens uiteraard doorgestoken kaart want die Harry heeft zn halve familie op de kanaaleilanden dus lastig met vluchten te bereiken en nu heeft ie iig een eigen vliegtuig he.

1 like

Ik heb geen interesse in een privéjet maar lang stilzitten is mijn verborgen talent en ik denk dat ik vast wel een goede bestemming voor het geld kan vinden

7 likes

Naja harry van de sidemen heeft hem al. Volgens mij is hij nog vrijgezel. Hij heeft hem dan aan zn broertje en zusje gegeven die ook nog ergens op die eilanden wonen. Maar misschien kan je 1 keer per jaar een prive vlucht voor jezelf regelen :joy:

1 like

Heb jij chips in huis?

• Nooit
  • Altijd
  • Regelmatig
  • Soms

0 stemmers

Ik heb al bijna een jaar volgens mij geen chips meer in huis gehad :neutral_face: niet eens heel bewust. Denk dat het gewoon zo liep.

Ben jij een chipsliefhebber?

• Ja!
  • Mwah wel lekker af en toe
  • Nee

0 stemmers

1 like

dit is onmogelijk

9 likes

Stel, je eet iedere dag choco op je boterhammetjes, hoelang doe je dan met de pot?

• Eén week
  • Twee weken
  • Eén maand
  • Langer
  • Bah choco

0 stemmers

2 likes

Haja ja is echt zo, ik eet nooit chips. In de lockdown wel heel veel naturel lays chips. Maar ik crave er nooit echt naar. Ik was net dus een boodschappenlijstje aan het maken en ik dacht oja ik maak wel vaak nachos met van alles.Maar dat doe ik dan in de oven, ik vind dat niet zozeer onder chips vallen. Oh en echt pringles vind ik echt zo kut. Het doet me aan een hosti denken wat ik als klein meisje in de katholieke kerk kreeg. :nauseated_face:

Heb jij 1 favoriete chips soort/smaak/merk?

• Ja deze:
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Pomtips

2 likes

19 likes

Ja Thai Sweet Chili van Lays

18 likes

Technisch gezien geen chips, maar :heart: borrelnootjes

2 likes

Ik weet niet zeker of het telt als chips maar ik heb laatst deze ontdekt :smiling_face_with_three_hearts:

Verder gewoon naturelchips en alles wat zuur is dus salt & vinegar of dingen met limoen enzo

4 likes

8 likes

Omg deze herinner ik me van heel lang geleden. Die hadden ze toen gewoon bij ah, dus ik neem aan nu nog steeds? Of alleen ah XL?

Ik heb 'm ontdekt toen ik in Engeland was, maar bij sommige ahs hebben ze deze inderdaad ook! Niet bij die bij mij in de buurt helaas, maar wel bij de ah in de stad waar ik werk.

4 likes

Ik ga direct kijken moet toch zo weg.

3 likes

Crocky Bolognese :yum: maar diep van binnen is het deze vegan jalapeño kaas linzenchips, maar die kan je hier niet kopen.
afbeelding

4 likes

Ik heb ze! Haha

Ik vind het naar cheese onion chips van lays smaken, alleen wat betere bite/structuur. Dus als je van die smaak houd is het wel een aanrader.

Ik weet nu trouwens bijna zeker dat ik dit merk in engeland jaaaaren geleden heb ontdekt, alleen wij hadden dan de natural variant gekocht.

6 likes

Oke, nouja het ligt niet in het chips vak enzo maar bij de AH is deze dan wel mn favoriet. Alleen volgens mij telt dat niet echt. Maar toch.

3 likes

Ook in de categorie niet echt chips, maar deze linzenchips vind ik ook mega lekker!

5 likes