Stel je persoonlijke vraag #39

Vanwege tekorten en lege schappen (voor zover dat in de e situatie is). Verder idgaf :upside_down_face:

Bijzondere hobby wel die poppen

Haha ik moest daar ook al aan denken :joy:

4 likes

Hahahaha jaa dit idd ipv die recepten.

5 likes

Hahahahaha oh my days. Ja maar ik bedenk al die vragen jwz en zet ze in een crappy poll en programma.

2 likes

Die vraag wordt ook nog eens gesteld door Anita Witzier in de ronde open deur.

1 like

WEG MET DE INTRO’S BIJ POLLS MENSEN. heb ik 2 keer gedaan. Beviel niet.

7 likes

Kan jij een poll aanmaken?

• Ja
  • Nee
  • Het ligt niet aan mij maar aan jou

0 stemmers

4 likes

Nee juist leuk je intro’s!

9 likes

Haha nou dankjewel

4 likes

Ja ik vond de Erik van Looy cosplay wel leuk @Jumpsuit

3 likes

De beste

12 likes

Mooizo! Haha ja piccolini’s zijn misschien niet zo fancy, maar iedereen vindt ze lekker en het is makkelijk maken en niet zo duur om in huis te hebben. Dus ik vind het eigenlijk altijd wel chill.

3 likes

Ik zie echt zo vaak mensen die een meerkeuze-poll maken terwijl dat niet bij de vraag/antwoordopties past. Moet ik altijd een beetje van huilen :grimacing::smiling_face_with_tear:

3 likes

Tot welke afstand van je huis zou jij een baan accepteren als je een auto van de zaak hebt en reistijd wordt gerekend als werktijd?
Reistijd = enkele reis in onderstaande poll, maar terugweg wordt ook doorbetaald. Reistijd komt niet bovenop de werkdag (8,5 uur incl reizen).

• 0 - 15 min
  • 15 - 30 min
  • 30 - 45 min
  • 45 - 60 min
  • Uur - anderhalf uur
  • Anderhalf - 2 uur
  • 2 uur +

0 stemmers

3 likes

Gaan van de werkuren af. 8,5 urige dag heb je in totaal inclusief reistijd.

2 likes

Win, doe mij dan maar 2,5 uur reistijd enkele reis :crazy_face:

55 likes

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, wat is er dan nog voor bezwaar tegen de reistijd? Mijn probleem was juist dat dat bovenop je werkdag komt. 8,5 uur op werk en dan nog 3/3,5 uur reizen was echt vernoeiend.

Bezwaar is dat ik niet zo’n zin heb om 3 uur per dag in de auto te zitten (anderhalf uur heen in de spits), maar ben me bewust van dat het eigenlijk gewoon een heel goed aanbod is. Dus ik vroeg me af of ik de enige was.
Ik ga het wel accepteren hoor, maar zie daar ook wel een beetje tegenop.

4 likes

Dit is het enige juiste antwoord. Niks komt in de buurt maar ik ben te lactose-intolerant :sob:

2 likes

Is wat ik nu heb aan reistijd met file, met een automaat merk ik wel dat het minder vermoeiend is om te rijden. Als ik naar antwerpen naar kantoor moet, dan plan ik mijn vertrek voor na 10 uur anders zit ik 1u45 in de auto ipv 50 minuten voor zo’n 50 km.

1 like